دبیر کل سازمان ملل دیداری با سفرای کشورهای سازمان همکاری اسلامی در نیویورک به دنبال اهانت مجدد به قرآن در سوئد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت چین در واکنش به اظهارات سران ناتو در نشست ویلنیوس تأکید کرد که چین قاطعانه از حاکمیت و منافع خود دفاع و با هر گونه گسترش ناتو در منطقه آسیا-پاسفیک مقابله می‌کند.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در واکنش به حادثه دیروز در ام‌درمان، در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مقیاس وسیع خشونت در سودان متحیر شدم.
دبیر کل سازمان ملل با اشاره به دریافت نامه آیت الله سیستانی درباره حادثه قرآن سوزی در سوئد اعلام کرد: پیام  آیت‌الله العظمی سیستانی را دریافت کردم و از تلاش‌های ایشان کمال تشکر را دارم.
گوترش تاکید کرد، باید با پدیده اسلام هراسی مقابله شود و افزود: پیام سید علی سیستانی، مرجع عالی شیعه را دریافت کردم، از تلاش‌های ایشان سپاسگزارم و پاسخ پیامش را خواهم داد.
در حالی که بیش از ۲۴ ساعت از پایان شورش گروه نظامی واگنر در روسیه می‌گذرد، دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که تحولات در روسیه را با نگرانی دنبال می‌کند.
دبیرکل سازمان ملل متحد به جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا، واکنش نشان داد.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
«استفان دوجاریک» سخنگوی «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشایی سفارت ایران در عربستان سعودی گامی مثبت در منطقه است، گفت: فکر می‌کنم، هر زمان دو کشور، بخصوص دو کشور با نفوذ زیاد در آن منطقه--در خلیج (فارس) --در گفت‌وگوی صریح و سازنده هستند، برای منطقه مفید است.
سخنگوی دولت روسیه در واکنش به پیوستن رسمی فنلاند به ناتو اعلام کرد که گسترش ناتو، تجاوز به امنیت و منافع ملی روسیه است.
محمدعلی ابطحی در پاسخ به امام جمعه لاهیجان نوشت: بی‌حجاب‌ها دشمن خارجی نیستند. ادبیات شما فقط به گسترش بی‌حجابی می‌انجامد. امام جمعه لاهیجان در توییتی نوشت: کار به جایی رسیده حتی خواهران شل حجاب از برهنگی برخی بی حجاب‌ها شکایت دارند! فرماندهان و سربازی‌های ما اسیر شدند، ما تا آخر هستیم.
وزارت امور خارجه کره شمالی به سخنان دبیرکل سازمان ملل مبنی بر لزوم بازگشت این کشور به مذاکرات هسته‌ای واکنش نشان داد.
دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای به منع حضور زنان در دانشگاه‌ها توسط طالبان واکنش نشان داد.
سازمان ملل گسترش موج اقدامات خشونت آمیز نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست نشین علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری را محکوم کرد.
عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات مقاومتی امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واکنش نشان داد.
زیر امور خارجه کشورمان اخیرا در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل با انتقاد از عدم واکنش شورای امنیت به حادثه شیراز، گفت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورا نشان داد آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
دبیر کل سازمان ملل به حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
دبیرکل سازمان ملل به حمله تلافی جویانه روسیه به اوکراین واکنش نشان داد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به همه پرسی های روسیه در مناطقی از شرق و جنوب اوکراین واکنش نشان داد.
سخنگوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در واکنش به اتفاقات اخیر در کشورمان از نیرو‌های امنیتی ایران خواست تا علیه آنچه اعتراضات ضد دولتی عنوان کرده است به صورت غیر ضروری و نامتناسب از زور استفاده نکنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خیانت خواندن مجاهدت‌های مدافعین حرم در سرکوب جریانات تکفیری تروریستی و زیرسؤال بردن بیداری اسلامی نمی‌تواند با تلاش شوم آمریکا در تقویت و گسترش سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه غیرمرتبط باشد.
دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، بر پیروی این سازمان از سیاست چین واحد تاکید کرد.
سوارز که به ناسیونال اروگوئه برگشته است، در حضور پرشور هواداران ناسیونال که به استقبال او آمده بودند معارفه شد.
غریب آبادی در واکنش به گزارش دبیرکل سازمان ملل، گفت: تکرار ادعاهای بی سند و مدرک علیه ایران، اعتبار سازمان ملل را خدشه دار می‌کند.
حال که فرصت خدمت به سینمای اندیشمند و مستقل براساس خواست ریاست محترم سازمان سینمایی کشور به مجموعه دیگری واگذار شده است بر خود لازم می دانیم از همراهی تمامی سینماگران و سینماداران شریف سینمای ایران بابت همراهی های این سالیان با این موسسه سپاسگزاری نماییم و از خداوند منان خواستار توسعه و گسترش سینمای هنری و تجربی در تمام ابعاد در شاکله سینمای ایران هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ