بازیکن ذوب آهن اعتقاد دارد تعطیلات لیگ می تواند به آنها کمک کند چون مصدومان به ترکیب اضافه می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش گل‌گهر در نیمه دوم دیدار برابر پرسپولیس امیدوارکننده بود و سیرجانی‌ها فشار زیادی در ورزشگاه آزادی به شاگردان گل‌محمدی وارد کردند.
قرمزپوشان اهوازی برابر استقلال شکست خوردند، اما هنوز یک بازی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۱ دارند و باید به مصاف گل‌گهر در سیرجان بروند.
تیم فوتبال استقلال در 8 بازی اخیر برابر استقلال 8 مرتبه صاحب ضربه پنالتی شده که در نوع خود اتفاق عجیبی به شمار می‌رود.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر و مربی اسبق استقلال، بی تردید اصلی‌ترین سوژه تقابلش با استقلال است. پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر که بخش زیادی از افتخارات باشگاه استقلال در بیست سال اخیر را به نام خود سند زده، دیشب با آرامشی بیشتر از گذشته روی نیمکت تیمش برابر استقلال قرار گرفت.
صالح مصطفوی با انتشار یک استوری به پیروزی آبی‌ها برابر گل‌گهر واکنش نشان داد.
باشگاه گل‌گهر به صورت رسمی از موعود بنیادی‌فر به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ترکیب این تیم برای برگزاری دیدار هفته بیست و دوم برابر گل گهر را اعلام کرد. در ترکیب آبی‌پوشان تغییری نسبت به دیدارهای گذشته دیده نمی‌شود.
امیر قلعه‌نویی فهرست یازده بازیکن خود را برای مصاف برابر استقلال در آزادی مشخص کرد.
مربی تیم فوتبال استقلال از دیدار تیمش برابر گل گهر به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد اما برای ما حکم بازی قهرمانی را دارد که امیدوارم به برتری برسیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان دیدار فوق العاده حساسی را برابر گل‌گهر خواهند داشت، گفت: سرمربی سیرجانی ها به دنبال شکسن طلسم نبردن تیم سابقش هست و همین امر بازی را جذاب می‌کند.
تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار برابر گل گهر سیرجان تنها یک غایب دارد.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با پیروزی برابر پیکان همچنان در کورس تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر باقی ماند.
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
میثم مجیدی بازیکن تیم فوتبل آلومینیوم در جریان دیدار برابر گل‌گهر در 36 سالگی برای آخرین مرتبه در مستطیل سبز به عنوان بازیکن حرفه‌ای دیده شد.
سرمربی ذوب آهن می گوید مصدومیت ها به این تیم ضربه زده است، بخصوص در بخش هجومی تیم.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان با استقلال به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی پس از پانزده بازی شکست ناپذیری، باز هم برابر استقلال طعم شکست را تجربه کردند.
شکست تیم فوتبال گل‌گهر برابر استقلال با حرکت عجیب مهاجم سابق آبی‌ها باعث ایجاد شائبه‌هایی بین اهالی فوتبال شده که هجمه و انتقاد از سرمربی تیم سیرجانی را هم افزایش داده است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که شاگردان ساپینتو در وقت های اضافه صاحب یک پنالتی جنجالی شدند و به پیروزی رسیدند.
استقلال بدون حتی یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر نساجی، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.
گل‌گهر سیرجان و استقلال که طی سالیان گذشته همواره رقابت جذابی در لیگ برتر با یکدیگر داشتند، روز شنبه باید مقابل هم قرار بگیرند، ولی بنابر تصمیم اتخاذ شده، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ