مهاجم نفت مسجدسلیمان بابت پنالتی از دست رفته از هواداران عذرخواهی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
وزیر کشور با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در راهپیمایی اربعین، گفت: کنگره سلامت در اربعین فقط یک رویداد نیست، بلکه می توان از دستاوردهای آن در تمامی گردهمایی های دینی و اجتماعی بهره برد.
آنتوان گریزمان، ستاره تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که فقط از گلزنی برای یک نفر لذت می برد.
این دومین برد پرسپولیس مقابل استقلال در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی است. سرمربی سرخ‌پوشان در 9 دیدار قبلی خود، فقط یک بار، آن هم در دربی 95 باز هم، با تک‌گل آل کثیر موفق به کسب برتری مقابل رقیب دیرینه شده بود
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید تمامی بازی‌های باقی مانده تیمش مهم و حیاتی هستند.
رکسهام فقط یک برد دیگر لازم دارد تا به پایین‌ترین دسته مسابقات لیگ صعود کند، اما در این مسابقه به جز 10 هزار نفری که در شمال ولز به ورزشگاه می‌روند، میلیون‌ها نفر دیگر نیز از راه دور آنها را تشویق می‌کتتذ.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
نساجی قائمشهر هفته هاست که نمی برد و دیروز هم در یک بازی خانگی در مصاف با تیم گل گهر با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
صنعت نفت در یک بازی بسیار حساس میزبان ملوان است.
فولاد به همراه سرمربی جدیدش در جدالی قرار می‌گیرد که از آن‌ فقط یک نتیجه می‌خواهد، پیروزی.
فقط یک پاس‌گل از طارمی در برد پرگل پورتو
هاشمی نه فقط در مقطع پایان جنگ با دشمن خارجی که در زمان بروز جنگ داخلی هم در نقش یک سیاستمدار «آتش‌نشان» ظاهر شد، به میدان آمد و معادلات را برهم زد. اهمیت این نقش‌آفرینی هاشمی در انتخابات ۱۳۹۲ آن بود که «آتش‌نشان» بودن را هم در سطح استراتژی و هم در سطح تاکتیک به‌درستی پیش برد.
سرمربی‌ تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تاکید کرد که تیمش فردا مقابل صنایع فقط برد می خواهد.
کروات‌ها با یک تساوی در آخرین بازی از مرحله گروهی صعود می‌کنند، اما شیاطین سرخ فقط نیاز به برد دارند.
پیروزی تاریخی روز گذشته ایران مقابل ولز در شرایطی به دست آمد که یک اتفاق غیرقابل باور، همه‌چیز را عوض کرد.
زن دستفروش گفت: دیروز کنار متروی مولوی، مأمور شهرداری تمام جنس‌ها و داروندارم را با خودش برد. من حتی بساط هم نکرده بودم، هیچ راه‌بندانی نداشتم و فقط یک جنس را از داخل نایلونی بیرون آورده بودم که به یک مشتری تلفنی نشان دهم. مأمور شهرداری بساطم را از دستم کشید. وقتی اعتراض کردم و گفتم که به خدا باید اجاره خانه بدهم، کلام زشت و زننده‌ای گفت و رفت. از دیروز همه جا رفتم. از مأمور مترو و کارکنان منطقه از شهرداری پرس‌وجو کردم. هیچ‌کس سراغی از جنس‌هایم ندارد.
مهدی طارمی در نمایشی آرام یک پاس گل داد و خوشبختانه مصدوم نشد تا سالم و آماده به اردوی تیم ملی اضافه شود.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
ژاوی هرناندز معتقد است که پیروزی امشب برابر مایورکا نتیجه یک تلاش تیمی بود و نباید این برد را فقط به پای روبرت لواندوفسکی و مارک آندره تراشتگن نوشت.
سایپا و فکری شروع خوبی در لیگ یک داشتند اما طی سه هفته اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده اند.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
استقلال در 10 سفر قبلی خود به شهر انزلی، تنها یک بار برابر ملوان موفق به کسب پیروزی شده است.
جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از عدم ثبت کلین شیت برابر فرانکفورت در اولین بازی فصل رضایت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ