رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: با رای امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، سال انتظار دسترسی خانوارها به مسکن را ۱۲ سال تعیین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مصوبه‌ای دولت را مکلف کردیم تا از طریق انتشار اوراقی که در دست بانک‌ها بلوکه شده و در طول ۵ سال نقد می‌شود، بدهی خود به بانک‌ها را تسویه کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مصوبه‌ای دولت را مکلف کردیم تا از طریق انتشار اوراقی که در دست بانک‌ها بلوکه شده و در طول ۵ سال نقد می‌شود، بدهی خود به بانک‌ها را تسویه کند.
حسینی با بیان این‌که سقف خالص دریافتی کارکنان در سال آینده ۵۵ میلیون تومان تعیین شد، اظهار کرد: توجیه نمایندگان این بود که بخش قابل توجهی از نخبگان در این طیف حقوقی قرار دارند و باید به حفظ و نگهداری آن‌ها توجه کرد؛ پاداش پایان خدمت کارکنان نیز ۵۲۰ میلیون تومان تصویب شد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد، چرا که قرار است جلسه کمیسیون تلفیق بودجه برای رفع ایرادات شورای نگهبان به بودجه بررسی شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد، چرا که قرار است جلسه کمیسیون تلفیق بودجه برای رفع ایرادات شورای نگهبان به بودجه بررسی شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص سهمیه ۱۵ لیتری بنزین به خانوارهای فاقد خودرو، نیازمند دو سوم آرا بود که در کمیسیون تلفیق رأی لازم را نیاورد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد که در این کمیسیون حداقل حقوق در سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و بیشترین حقوق خالص دریافتی ۵۵ میلیون تومان تعیین شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ از موافقت اعضای این کمیسیون با واردات خودروهای کارکرده زیر پنج سال در سال آینده خبر داد.
کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ از روز گذشته بررسی جزئیات بودجه را آغاز کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گزارش این کمیسیون را درباره سند مالی سال آینده کل کشور را قرائت کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: پیش بینی می‌کنیم که بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تا روز سه‌شنبه به اتمام برسد.
سید شمس‌الدین حسینی با ۲۴ رأی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: شنبه هفته آینده اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون انتخاب خواهند شد.
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه سال آتی در مجلس شورای اسلامی تشکیل خواهد شد.
یک مطالعه جدید بر روی دندان‌های یک انسان باستانی نشان می‌دهد که ویروس عامل تبخال از ۵۰۰۰ سال پیش انسان‌ها را مبتلا می‌کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ