بنا بر اذعان برخی کارشناسان، پهپادهای ایران می‌توانند در بازار جهانی، رقابت کنند. این پهپادها به اندازه محصولات چینی یا غربی، پیشرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بحرین برای ما یک بخش عادی نبود یک منطقه فوق حساس از نظر راهبردی بود که اگر از خاک ما جدا نمی‌شد ایران تبدیل یک به ابر قدرت از نظر راهبردی می‌شد.
دریابد نیکلای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.
دریابد نیکلای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.
شاید تصمیمی احساسی به نظر بیاید اما می توان یکبار برای همیشه شماره 24 را در فوتبال ایران به بایگانی سپرد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران امیدوار است آماده‌سازی خوبی قبل از مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند.
اصفهان یکی از زیباترین شهر‌های ایران است که به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی به جا مانده از دوران‌های گوناگون به‌ویژه عصر صفوی، نه تنها برای ایرانیان، بلکه گردشگران خارجی نیز جذابیت دارد.
اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است که به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی به جا مانده از دوران‌های گوناگون به‌ویژه عصر صفوی، نه تنها برای ایرانیان، بلکه گردشگران خارجی نیز جذابیت دارد.
صلح میان ایران و عربستان بخشی از توافق میان ابر قدرت‌ها است. بر این باور هستم که قدرت‌های جهانی تصمیم می‌گیرند که ایران از یک سو با صلح با اعضای منطقه ابزار فشار و اهرم‌های منطقه‌ای خود را از دست بدهد. از سوی دیگر، با مکانیزمی از محاصره منطقه‌ای، زمینه‌های خشک شدن عنصر مقاومت و گفتمان انقلابی را در ایران فراهم کنند
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوعی به نام جهان تک قطبی را نداریم و دیگر آمریکا به عنوان یک ابرقدرت مطرح نیست؛  بنابراین با نگاه به ظرفیت‌های ملی ایران دولت تلاش کرده در تقویت همگرایی‌های من
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید برنامه‌ریزی لیگ ایران باید طوری باشد که تیمهای خارج از جام حذفی ضرر نکنند.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: از نظر نظامی و قدرت دانش‌بنیان به گونه‌ای پیش رفتیم که هفته‌ای یکبار رسانه‌ها کارهای جوانان دانش بنیان را اطلاع می‌دهند که چشم دشمنان را کور می‌کند.‌
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، امنیت و اقتدار ما در دست آمریکایی‌ها بود به طوری که ۵۰ هزار نفر مستشار آن‌ها در ایران مستقر بودند و صنایع و ساختار کشور ما در دست آنان بود، اما اکنون خودمان یک ابرقدرت هستیم.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حداقل یکبار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حداقل یکبار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید.
در موقعیتی که شوروی با شکایت آلمان نازی و فتح برلین پیروز اول جنگ جهانی دوم و ابرقدرت دنیای جدید محسوب می‌شود، ایران به‌عنوان کشوری که تحت اشغال نیرو‌های متفقین بود ابزار‌های کمی برای ایستادگی مقابل شوروی داشت، با این وجود توانست با یک مقاومت تاریخی و مردمی و مخالفت همه نیرو‌های سیاسی داخلی و دیپلماسی قوی از تمامیت ارضی خود دفاع و شوروی را وادار به ترک خاک خود کند.
تا امروز یکبار شنیده اید که بگویند به خاطر آلودگی هوا مثلا مترو و اتوبوس‌های شهری رایگان است؟ یا تردد خودروی زیر سه نفر سرنشین در شهر ممنوع است؟ یا کارخانه سایپا و ایران خودرو و... تعطیل است؟ پاسخ همه خیر است چرا که تنها علت آلودگی هوای شهر‌ها نه خودرو‌ها و کارخانه‌ها و صنایع فرسوده بلکه دانش آموزان و معلمان هستند.
شلیک سینا اسدبیگی یکی از بهترین گلهای این فصل فوتبال ایران را رقم زد.
یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران انتقاداتی را به تاکتیک تیم ملی در جام جهانی وارد کرد.
تیم ملی فوتبال ولز یکبار و در سال ۱۳۵۷ موفق شد در بازی تدارکاتی برابر ایران به پیروزی برسد.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بهتر است طرف های غربی یکبار برای همیشه دبه کردن را کنار گذاشته و در چهارچوب فنی در مسیر حصول توافق برد - برد گام بردارند.
آصفری در پایان گفت: بهتر است که طرف‌های اروپایی و غربی برای یکبار هم که شده دبه کردن را کنار بگذارند و از خر شیطان پایین آمده و مذاکرات را در چهارچوب فنی و نه چهارچوب سیاسی دنبال کنند.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ