مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ایران خودرو برای تولید و صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خبر داد و گفت: ایران خودرو کانون صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان مبنی بر چگونگی محاسبه هزینه صدور کارت سوخت، ایران خودرو شفاف سازی کرد.
مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان اظهار کرد: رکورد تازه ای که تا پایان امسال در این شرکت محقق خواهد شد، معرفی و تولید سه محصول جدید در یک سال است که در سابقه ۲۱ ساله این شرکت بی نظیر است.
شرکت ایران خودرو فارس، با تولید بیش از ۲۲ هزار دستگاه خودرو از ابتدای سال تا ۱۸ بهمن ماه، از رکورد تولید خود از ابتدای تاسیس عبور کرد.
معاون تولید قطعات و مجموعه های ایران خودرو با اشاره به این که در ۱۶ بهمن ماه، شمارگان تولید قطعات پرسی و انواع موتور در معاونت تولید قطعات و مجموعه های ایران خودرو از تولید سال ۱۴۰۰ عبور کرده، گفت: این دستاورد مهم هم زمان با ایام مبارک دهه فجر و در راستای دست یابی به اهداف افزایش ظرفیت تولید این خودروساز صورت گرفته است.
شرکت ایران خودرو خراسان توانست با تولید بیش از ۱۳هزار دستگاه خودرو از خانواده هایما از ابتدای سال تا سوم بهمن ماه، از رکورد تولید سالانه این محصول از سال ۱۳۹۴ عبور کند.
گروه صنعتی ایران خودرو توانست دوم بهمن ماه و هم زمان با حلول ماه مبارک رجب، در اقدامی بی سابقه از رکورد تولید روزانه موتور سواری و تجاری با تولید ۳۶۵۸ دستگاه عبور کند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته شهر تبریز ظهر امروز و با حضور شرکت ایران خودرو دیزل افتتاح شد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار، نسبت به افزایش عرضه خودروها در بورس کالا اقدام کرده و به زودی طی هر هفته بیش از ۱۰ هزار دستگاه از محصولات این شرکت در بورس کالا عرضه خواهد شد.
ایران خودرو دیزل در دی‌ماه ۱۴۰۱ با نمایش هفت محصول خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته شهر تبریز حضور می‌یابد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهارم دی‌ماه موفق به عبور از رکورد مجموع عرضه خودرو در سال ۱۴۰۰ شد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: این شرکت ظرفیت تولید و تحویل سالانه پنج هزار و ۸۵۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس را دارد که با این ظرفیت بالای تولید داخل، نیازی به نگاه به بیرون و تامین محصول از خارج کشور و واردات اتوبوس دست دوم نیست.
شرکت ایران خودرو خراسان در راستای تحقق اهداف تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد شرایط پایدار در تولید خودرو کامل، از رکورد تولید سال گذشته خودروهای شاسی بلند عبور کرد.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا از ثبت سفارش خرید ۳۰ هزار و ۲۰۰ دستگاه محصولات تارا و دناپلاس توسط مردم این کشور در جریان برگزاری نمایشگاه فناوری ایران-ونزوئلا خبر داد.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بازدید از خطوط تولید از شرایط و افزایش تولید ابراز رضایت کرد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته، طی نیمه دوم سال شاهد تحولات و جهش‌های عمده‌ای در حوزه تولید و کیفیت محصولات خواهیم بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش و تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
فاطمی امین گفت: در دی ماه سال گذشته ۱۷۰ هزار خودروی ناقص در پارکینگ‌ها وجود داشت که درحال حاضر با ثبات بخشی به تولید این مشکل رفع شده است و از ابتدای امسال تا کنون حدود ۷ هزار خودرو ناقص تولید شده که این رقم از استاندارد‌های جهانی نیز کمتر است.
با اصلاح الگوی زنجیره تامین و لجستیک ایران خودرو، از مهرماه سال گذشته تا کنون، کاهش هزینه ۹۰ میلیارد تومانی در بخش لجستیک ایران‌خودرو توسط شرکت ساپکو محقق شد.
گروه صنعتی ایران خودرو در حالی با تارا اتوماتیک خود در این دوره از نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۲ مسکو حضور یافت که این خودرو در کانون توجهات مراجعان و بازدیدکنندگان روسی قرار گرفت.
مزاحمت تلفنی برای اورژانس، تضییع حق الناس است
در روزهای اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطلبی را در مورد خودرو جدید شرکت زامیاد مطرح کرده است که توضیحات زیر در پاسخ به اظهارات ایشان و تنویر افکار عمومی به استحضار هموطنان عزیز می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ