باشگاه سپاهان طبق عادت مرسوم خود از بازیکن سابقش تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد مرکزی اربعین ضمن تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین گفت: پیداه روی زائرین در اربعین به نیابت از همه شهدا خواهد بود.
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه‌السلام) تقدیر شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک از شهلا قربانی تجلیل کردند.
فدراسیون تنیس طی مراسمی از اعضای تیم ملی که اخیرا به گروه دوم جهانی دیویس کاپ صعود کردند، تقدیر کرد.
به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.
سرمربی تیم ملی ایران در مراسم تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای ورزشکار حضور پیدا کرد.
در جریان جلسه صبح امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از سه مدال‌آور کشورمان تجلیل شد.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
در مراسم تجلیل از مفاخر ورزش ایران یک چهره ویژه هم وجود داشت.
هیئت کشتی تهران در جام پهلوانک‌ها علاوه بر تجلیل از محمدرضا طالقانی که این جشنواره به نام او برگزار شده بود، از منتقد سرسخت فدراسیون علیرضا دبیر هم تجلیل کرد.
انتقاداتی که ورزشکاران رشته‌های غیرفوتبالی به مسئولان ورزش کشور دارند این بار با اهدا هدیه کارت ۵ میلیون تومانی به بانوی قهرمان در تکواندو وارد مرحله تازه ای شده است.
در مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان، مبلغ ١.٥ ميليارد ریال به قهرمانان آسیا اهداء شد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است، رأیی که از تحلیل، بینش و فهم سیاسی مردم نشأت می‌گیرد گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
دهدشت_ سرپرست پتروشیمی دهدشت گفت: ویژه برنامه روز درختکاری با تجلیل از خانواده شهدا و غرس درخت به یاد شهیدان «طیب و نورالدینی» در پتروشیمی دهدشت برگزار شد.
مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی آزاد نایب قهرمان جام جهانی آمریکا شامگاه امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گوهای جداگانه ای از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور، قدردانی کردند.
منابع دولتی در شبکه NHK تلویزیون ژاپن گفتند، موشک به خارج از منطقه اقتصادی ویژه ژاپن در دریای ژاپن اصابت کرده است. دفتر مدیریت بحران ژاپن و وزارت دفاع اقدام به جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده‌های مربوط به شلیک موشکی جدید کره شمالی و تحقیق درباره آن کرده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با انتقاد شدید از برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران گفت: چنین اقداماتی به ارتقای حقوق بشر کمک نمی‌کند و صرفا تقلیل دهنده جایگاه سازوکار‌های حقوق بشری است.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی با در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
به پاس حمایت‌های اثربخش بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت از جمله سلامت غذایی، نشان ویژه سومین جشنواره ملی سلامت غذایی به این بانک اهداء شد.
باشگاه فولاد روز گذشته از مهاجم سابق و برزیلی تجلیل به عمل آورد. شیمبایی که در نزدیک به 200 بازی برای اهوازی ها، روی حدود 100 گل اثرگذار بود.
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد! این در حالی است که این روزها، دغدغه مردم نجیب کشورمان به تامین نیاز‌های اولیه تقلیل پیدا کرده است
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ