هیئت دولت با افزایش کمک هزینه پرداختی سازمان بهزیستی به مراکز غیردولتی بابت نگهداری، مراقبت و خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه­‌آموزی معلولان موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، افزایش مشارکت‌های مردمی و همراهی و همگرایی اجتماعی را مسئولیت بسیار مهم دولت دانست.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه دولت شوک درمانی نمی کند، نوشت: سیاست‌های غیرقیمتی انرژی می‌تواند بدون ایجاد تکانه‌های جدید به بهینه سازی مصرف انرژی کمک کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه با کمک، همراهی و پیش قدمی دولت ۲۱۰ گلوگاه و بستر فساد را شناسایی و برای دولت ارسال کرد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
همه ما دوست داریم که در فصل تابستان اندام متناسبی داشته باشیم. مصرف چای سبز می‌تواند در این راه به ما کمک کند. هنگامی که مصرف چای سبز با ورزش همراه شود، فلاونید‌ها و کافئین چای سبز موجب چربی سوزی بیشتر شده و فرد وزن بیشتری کم می‌کند. یکی دیگر از دلایلی که مصرف چای سبز قبل از ورزش موجب کاهش وزن می‌شود، داغی چای است. این داغی درست خلاف باور همگانی است که فکر می‌کنند نوشیدنی خنک موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود.
چه رنگ‌هایی در طبیعت جذابیت را افزایش می‌دهند، چرا اکثر ما آبی را دوست داریم و استفاده هوشمندانه از رنگ چگونه به سلامت و کیفیت زندگی مان کمک می‌کند؟ در ادامه با علم شگفت انگیز پشت رنگ‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم.
وقتی دولت، خود عامل ایجاد تورم است چگونه می‌خواهد تورم را کنترل کند؟ امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند که با توجه به بودجه‌ای که دولت برای امسال بسته، کنترل تورم بعید به نظر می‌رسد چرا که دولت برای تامین بودجه نیازمند فروش ارز است و ارز فروشی یعنی گرفتن مالیات از جیب کارگران و بازنشستگان. دولت اگر مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد را لغو کند، درواقع به خود کمک کرده، چون اگر نتواند تورم را کنترل کند و حقوق کارگران را ترمیم نکند، شاهد گسترش اعتراضات کارگران و بازنشستگان در سطح کشور خواهیم بود.
سیاست خارجی مناسب به کارآمدی سیاست‌های اتخاذ شده در بازار ارز و پول و بهبود انتظارات تورمی کمک می‌کند و نمی‌توان این امر را نادیده گرفت؛ ضمن اینکه در مهار تورم نیز به سیاست پولی و مالی مناسب نیاز داریم و در این باره ضروری است، تأمین مالی دولت غیرتورمی باشد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضع نرخ تورم در ایران به گونه‌ای است که هرگونه افزایش قابل ملاحظه در مخارج بودجه عمومی دولت می‌تواند تورم‌های بسیار بزرگ‌تری در اقتصاد کشور ایجاد کند.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت:تلاش‌های دولت و مجلس برای پرداخت معوقات ایثارگران و افزایش مستمری و کمک معیشت خوب و ثمربخش بوده است.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت:تلاش‌های دولت و مجلس برای پرداخت معوقات ایثارگران و افزایش مستمری و کمک معیشت خوب و ثمربخش بوده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت سیزدهم در مدت استقرار خود تلاش‌های خوبی برای کنترل تورم انجام داده اما همه این تلاش‌ها با افزایش ناگهانی نرخ ارز، بی‌اثر می‌شوند و به چشم مردم نمی‌آیند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت به معنای کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید آنان در سال آینده است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با تصویب و اجرای آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت، کمک بزرگی به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی انجام می‌شود.
مهدی سرمست کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: وضع پایه‌های مالیات بر ثروت از جمله مالیات بر زمین‌های بایر،به کاهش نابرابری، افزایش درآمدهای دولت و همچنین بهبود بهره‌وری در اقتصاد کمک می‌کند.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آلمانی‌ها خواستار افزایش اقدامات دیپلماتیک دولت این کشور برای پایان جنگ اوکراین بوده و بر این باورند که برلین دیگر نباید به کی‌یف کمک کند.
هیئت وزیران با افزایش کمک هزینه اعطایی دولت به اهدا کنندگان کلیه موافقت کرد.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به دنبال افزایش سطح همکاری‌های دفاعی خود با دولت عراق هستیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با افزایش شدید قیمت کالاها، همخوانی ندارد و مردم از این وضعیت گله مند هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره به کمک های دولت و مجلس برای افزایش حقوق والدین معظم شهدا و کمک معیشت جانبازان، از افزایش حدود ۶۰ درصدی این کمک خبر داد.
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: وزارت صمت با توجه به افزایش تولیدات، یکی از موفق‌ترین وزارتخانه‌های دولت است، کنترل بازار مصرف صرفاً در دست این وزارتخانه نیست و همه دولت باید کمک کند.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: احساس من این است که غیرعلنی شدن جلسه روز گذشته مجلس به این خاطر بود که افراد جدیدی به منتقدان دولت اضافه شدند. این‌ها کسانی هستند که از طرفداران شدید دولت بودند، برای دعوت به کاندیداتوری آقای رئیس‌جمهور امضاء جمع می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ