کرمانشاه - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه کشاورزی و چالش منابع آب، گفت: طرح اصلاح الگوی کشت کشاورزی به افزایش بهره وری کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در صورت لغو نشدن این مصوبه، طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور هفته آینده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.
نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را اصلاح و با اختصاص ۲۲.۵ درصد از عوارض پروانه ساخت برای بیمه کارگران ساختمانی موافقت کردند.
تفاهم نامه همکاری در زمینه قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و اجرای طرح‌های کلان در حوزه انرژی تجدید پذیر بین سازمان پژوهش های علمی ایران و ساتبا منعقد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه علنی فردا بررسی می‌شود و در صورت تصویب، انتخابات مجلس دوازدهم با قانون جدید برگزار می‌شود.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: باید ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی زودتر رفع شود تا این موضوع در صحن مجلس تعیین تکلیف شود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون نظام وظیفه فعلاً در مجلس مسکوت مانده تا ببینیم لایحه دولت و پیشنهادات ستادکل برای اصلاح قانون سربازی به کجا می‌رسد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح ماده ۳۵ قانون خدمت نظام وظیفه عمومی به صورت عادی اعلام وصول شد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی بر عزم جدی در اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در کشور تاکید کرد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با رییس مجلس، طرح اصلاح قانون بازار سرمایه از ۲ هفته آینده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.
نایب رئیس مجلس گفت: طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی فردا در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد تا مشکل توقف صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرهای کوچک و متوسط حل شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل درخواست کمیسیون امور داخلی کشور و وجود برخی ابهامات و بررسی‌های بیشتر، طرح اصلاح قانون انتخابات به این کمیسیون ارجاع می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به منظور رفع ابهام و اشکالات به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع داد.
در جلسه علنی امروز مجلس، طرح اصلاح موادی از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات های بازدارنده) جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور رفع ایراد شورای نگهبان، طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری را اصلاح کردند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی به دلیل برخی ایرادات، مجدداً به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون بررسی شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: در اصلاحاتی که کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها بر روی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس انجام داد، موارد اختلافی حذف شد که مهم ترین آن حذف الگوی انتخابات تناسبی و همچنین در نظر گرفتن علی البدل برای نمایندگان بود.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید الگوی کشت به عنوان یک طرح ملی لحاظ و اقدامات لازم انجام شود.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس مجدداً در دستورکار مجلس قرار گرفت.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مجدداً در صحن علنی رسیدگی خواهد شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از ممنوعیت کاشت محصولات با نیاز آبی بالا مثل سبزی وصیفی در فضای آزاد در استان خبردادوگفت: طرح اصلاح الگوی کشت یک طرح فرابخشی و فرادستگاهی است.
نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار آن شد که طرح اصلاح قانون مهریه در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مراحل نهایی را در کمیسیون طی می کند و به زودی در دستور کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور طرح اصلاح الگوی کشت و نیز کشاورزی قراردادی را دو طرح مهم دولت برای ارتقای جایگاه کشاورزی در اقتصاد کشور و نیز حمایت از اقتصاد روستاها با به صرفه‌شدن کشاورزی عنوان کرد.
عضو کمیسیون انرژی با اشاره به لحاظ طرح تعرفه پلکانی گاز در بودجه سال جاری گفت: دستگاه مربوطه هرچه سریعتر باید آیین نامه اجرایی آن را ارسال کند تا در مجلس تصویب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ