سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیریه محکم در جهت یکپارچه سازی مدیریت و هدایت بیماران کم بضاعت سراسر کشور برای بهره مندی از ظرفیت های بهداشتی درمانی تفاهم نامه منعقد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه کارنامه مجلس یازدهم است و به همین دلیل با جدیت در مجلس دنبال می‌شود.
کاروان تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه راهی اصفهان خواهد شد.
ارومیه - برنامه کامل بیست و دومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا که از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه در ارومیه برگزار می شود، اعلام شد.
معاون علمی رئیس جمهور از برنامه معاونت برای ایجاد زیر ساخت های تولید انبوه دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اجرای این برنامه تا یکی دو ماه آینده شروع می شود.
یک کارشناس اقتصادی بابیان اینکه یکی ازمشکلات فعلی رسوب کالا دربنادر وجود انحصار در واردات برخی از مواد غذایی است، گفت: این مسئله در برخی از اوقات شرایط بازار داخلی را با کمبود مواجه می کند.
به گفته مقامات، آژانس عالی ایالات متحده برای حمایت مالی از مصرف کننده، برنامه های خود در کاخ سفید برای نظارت بر شرکت هایی که داده های شخصی افراد را ردیابی و می فروشند، اعلام خواهد کرد.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
سفیرجمهوری اسلامی ایران در چین گفت: پکن در چارچوب طرح ابتکاری «کمربند-راه» به تهران پیشنهاد داده تا از اشتراک تاریخی در راستای گسترش همکاری‌های بین منطقه سین‌کیانگ و استان‌های مختلف ایران در جهت تسهیل حمل نقل کالات‌ها و ترانزیت استفاده نماید.
قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال امروز دوشنبه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و ۱۸ تیم حریفان خود را در این مسابقات شناختند.
برنامه و داوران هفته دوم لیگ برتر ایران
رئیس جهاد دانشگاهی از پیشنهاد این نهاد به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برای جذب و نگهداشت نخبگان خبر داد.
مسابقات تیم ملی تیراندازان ایران در مسابقات قهرمانی جهان از دوشنبه ۲۳ مرداد آغاز می‌شود.
کمیته‌های مردمی و داوطلبان ستاد اربعین جمعیت هلال احمر طی یک برنامه جامع عملیاتی آغاز به کار کرد.
برنامه‌های هفته هلال‌احمر، از جمله اعزام ۱۰۱ کاروان سلامت به نقاط محروم کشور و اهدای خون ۱۰۱ هزار داوطلب، اعلام شد.
معاون، آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر از برنامه ریزی هلال‌احمر برای تاسیس مدرسه کار و دانش امداد و نجات با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.
پیر حسین کولیوند با حضور در برنامه صف اول جزئیات تازه ای از امداد رسانی در حادثه زلزله خوی را تشریح کرد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه این جمعیت برای شب یلدای 1401 پرداخت.
پور ابراهیمی گفت: تغییرات اقلیمی سوانح طبیعی را افزایش داده‌ و منتظر پیشنهادات هلال احمر هستیم تا احکامی برای کاهش اثرات نامطلوب تغییرات اقلیمی را در لایحه قانون برنامه هفتم توسعه بگنجانیم.
معاون آموزش جمعیت هلال احمر از همکاری این جمعیت با پلیس راهور برای آموزش همگانی مردم جهت کاهش تصادفات خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: برای ورود زائرین غیر ایرانی برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام شده وازدحام تردد زائران در دوسوی مرز وجود دارد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: برای ورود زائرین غیر ایرانی برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام شده وازدحام تردد زائران در دوسوی مرز وجود دارد.
مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، از کنترل سلامت مسافران ورودی به کشور در مرزهای زمینی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با هدف مقابله با کرونا خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال سعی بر آن است تا در قالب برنامه «نذر آب ۵»، طیف وسیعی از خدمات پیشگیرانه و درمانی به ساکنان مناطق متأثر از خشکسالی ارایه شود.
در ماه‌های دیگر قرائت یک جزء قرآن عادت روزانه امام خمینی (ره) بود، ولی در ماه مبارک رمضان هر روز ده جزء قرآن می‌خواندند و تا پایان ماه ده بار قرآن را ختم می‌کردند. امام خمینی با رؤیت هلال ماه مبارک، تغییراتی در برنامه زندگی خود می‌دادند، از جمله دیدار‌های عمومی را تعطیل می‌کردند تا بیشتر به دعا و قرآن و خلاصه به خودشان برسند. امام می‌فرمودند: «خود ماه رمضان کاری است!»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ