جم نجفی، میلیاردر ایرانی – آمریکایی، پس از اولین دیدار با مدیران تاتنهام حالا به فکر خرید باشگاه اورتون هم هست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌هایی مبنی بر حضور برند لنو درون دروازه بایرن مونیخ وجود دارد.
بایرن مونیخ، برای دروازه تیمش به دنبال خرید مایک مانیان و وویژیک شزنی، دروازه‌بانان دو تیم ایتالیایی میلان و یوونتوس است.
پدیده فصل قبل تیم هوادار یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی در خط حمله پرسپولیس است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است، اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
رابرت سانچز، دروازه‌بان برایتون، گزینه جدید منچستریونایتد برای جانشینی داوید دخیا است.
باشگاه مس کرمان درباره روند انتخاب و معرفی سرمربی جدیدش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
توتومرکاتو از علاقه تاتنهام به حضور آرنه اسلات روی نیمکت لندنی ها خبر می دهد.
کانر گلگر: این هدف جدید لیورپولی‌ها در تابستان ۲۰۲۳ خواهد بود.
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
کاسمیرو، ستاره برزیلی، آماده است تا کاپیتان تیم ملی کشورش در بازی برابر مراکش باشد و این موضوع توجه اریک تن‌هاخ را جلب کرده است.
رئال مادرید به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای کریم بنزما، ستاره فرانسوی، است و حالا شرایط هری کین را زیر نظر دارد.
فهرست پنج نفره مربیان ایرانی نامزد هدایت تیم ملی گسترده‌تر می‌شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه یواخیو لوو آلمانی نیز جزو گزینه هاست و به تیم ملی ایران معرفی شده است. لوو گزینه سختی برای حضور در تیم ملی است و از زمانی که از تیم ملی آلمان کنار رفته است بدون تیم است. با این حال گزینه جذابی برای بازسازی تیم ملی ایران محسوب می‌شود.
شواهد از نشان از تغییرات روی نیمکت استقلال دارد؛ البته به شرط نتیجه نگرفتن ریکاردو سا پینتو
مربی جدید نفت مسجدسلیمان می گوید که تمام مطالبات سه سال اخیر را به تیم سابقش یعنی استقلال ملاثانی بخشیده است.
سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی «زاهدی وفا» ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روزهای اخیر معرفی می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در اسرع وقت گزینه پیشنهادی جدیدی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در اسرع وقت گزینه پیشنهادی جدیدی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
دولت تاکنون در مواجه با معرفی وزیر جدید تعاون رویه سکوت را در پیش گرفته است، رفتاری مشابه که سال گذشته درباره رونمایی از گزینه احتمالی همین وزارتخانه اتفاق افتاد شد.
دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا درخواست مشترکی به مقامات اسپانیایی ارسال کرده و خواهان به رسمیت شناختن حق انحصاری برندهایشان در متاورس شدند.
نایب‌رئیس زنان هیئت فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
نایب‌رئیس زنان هیات فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شرزود تمیروف، با نظر سرمربی سرخپوشان این تیم به زودی مذاکره با یک گزینه دیگر را در دستور کار قرار خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ