مشهد - رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از آزادسازی بیش از ۵۳۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در هفت ماه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوید رجایی گفت: آزادسازی منابع تأثیر به سزایی در ارزش پولی ندارد و زمانی می‌تواند این ازادسازی معنا داشته باشد که معادل ریالی خرج نشده باشد ولی چشم انداز انتظارات را کاهش می‌دهد.
محمد غفوری گفت: آزادسازی منابع ارزی ایران در کوتاه مدت آثار خوبی بر روی اقتصاد دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران قطعاً برای ما گشایش‌های اقتصادی به دنبال خواهد داشت و این منابع به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌شود.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از ۱۲ هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در محدوده این شهرستان خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رودسر به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با سودجویان برخورد قانونی می شود.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۲۱۶ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان طی ۹۰ روز اخیر خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:: بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ارز در کشور‌های مختلف داریم که بعضا مشخص نیست چرا پول ما در آن کشور‌ها مانده، بنابراین باید دست به اقدامات سیاسی و دیپلماتیک برای آزادسازی آن بزنیم.
نکته اصلی در مورد سفر پادشاه عمان به ایران این است که او بیش از آنکه میانجی باشد، واسطه و پیام‌رسان است. این نکته مهمی است. دستورکار اصلی وی در سفر به تهران، رایزنی جهت آزاد سازی زندانیان دوتابعیتی آمریکایی است. مساله‌ای که به تازگی و پس از تبادل زندانیان ایران و بلژیک، برای طرفِ آمریکایی ایجاد امید کرده است.
وزارت دفاع روسیه از ادامه درگیری در باخموت برای آزادسازی این شهر خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفت: بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیر آزادراهی، بزرگراهی و ریلی به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در حال اجراست.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
تاکید بر مبارزه مسلحانه به عنوان تنها راه برای آزادسازی فلسطین و لزوم توجه تمام محور مقاومت در کشورهای مختلف به سمت فلسطین از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
بر اساس اقدامات قانونی صورت گرفته توسط قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور، بیش از ۶۸ هزار هکتار از اراضی تصرف شده یا تغییر کاربری غیر مجاز داده شده، آزادسازی شد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران از آزادسازی بیش از ۲۳ هزار متر مربع از ابنیه‌های اعیانی غیرمجاز واقع در اراضی زراعی با تخریب ۹ باغ ویلا خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد سواحل آزادسازی شده دارای سند حدنگاری هستند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد سواحل آزادسازی شده دارای سند حدنگاری هستند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد سواحل آزادسازی شده دارای سند حدنگاری هستند.
مشهد ـ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیون و ۱۱ هزار و ۳۲۹ متر مربع اراضی متصرفی در استان آزادسازی شده است.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزاد سازی «زایتسوو» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آزادسازی بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد رودبار گفت: دو نفر با تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
شهردار منطقه ۱۸ از آزادسازی بیش از ۷۵ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغات این منطقه در راستای حفظ و صیانت از حریم شهر و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغات خبر داد.
حمام آب سرد مقادیر زیادی از تکانه‌های الکتریکی را به مغز می‌فرستد و باعث تحریک و آزادسازی «هورمون‌های شادی» یا اندورفین‌ها می‌شود. هنگامی که این مواد شیمیایی توسط بدن ترشح می‌شوند، سطح استرس شما کاهش می‌یابد و کم‌تر در معرض ابتلا به شماری از مشکلات پوستی مانند آکنه، پسوریازیس و درماتیت قرار خواهید گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ