مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: پروژه آبرسانی سد تبارک در قوچان با ۲۴ کیلومتر لوله گذاری، تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی خبر داد و گفت: ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشکری، تاریخی و طبیعی گیلان بازدید کردند.
زنجان- سخنگوی صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای عبور از تابستان ۱۸ پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۹ میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
پروژه‌های عمرانی و آبرسانی به دو روستای در شهرستان میانه آذربایجان شرقی با حمایت همراه اول به بهره‌برداری رسید.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: خردادماه سال جاری با اجرای ابر پروژه سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ، ۱.۶ متر مکعب بر ثانیه به شبکه آب شرب تحویل خواهد شد.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
تبریز- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پروژه بزرگ جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اکنون در ۳۱ استان کشور ۴۷۱ پروژه جهاد آبرسانی تعریف شده و در حال اجرا است.
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به سنندج، گفت: سفر رئیس‌جمهور نشان داد امنیت همچنان برقرار است و قوم کرد پای کار نظام ایستاده‌اند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان از ارتقای سطح کیفی و کمی آب شرب شهر سنندج با بهره‌مندی از پروژه آبرسانی خبر داد.
برای تأمین آب شرب مطمئن و پایدار مردم شهر سنندج، پروژه آبرسانی به تصفیه‌خانه این شهر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
پروژه آبرسانی به روستای بُنده و شهرک شهید سلیمانی در خوزستان با مشارکت اپراتور اول به بهره‌برداری رسید.
با مشارکت اپراتور اول، پروژه آبرسانی به روستای بُنده و شهرک شهید سلیمانی در خوزستان به بهره‌برداری رسید.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: باید آبرسانی به تبریز از رودخانه مرزی ارس بر اساس حقابه آذربایجان انجام شود، با این کار مشکل آب در ۲۰ سال آینده آذربایجان شرقی حل خواهد شد البته در فاینانس این پروژه مشکلی وجود دارد که باید سازمان برنامه مسئله را حل کند.
تربت حیدریه ـ مدیر آبفای شهرستان زاوه گفت: ۹ پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن(ع) در شهرستان زاوه با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فاز نخست پروژه آبرسانی اضطراری به همدان به اتمام رسیده و این پروژه در حال حاضر در مرحله تست تأسیسات و رفع نواقص موجود است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ترک فعل در پروژه آب‌رسانی به همدان از زمان احمدی‌نژاد صورت گرفته و مصوبات مقام معظم رهبری هم مربوط به آن سفر است که حدود ۱۴ سال قبل صورت گرفت.
طرح آبرسانی غدیر به منظور تأمین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای شهرهای مرکزی و جنوبی خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: منبع آب را در پروژه غدیر از سد کرخه به سد دز تغییر دادیم تا آب با کیفیت به خوزستان برسد. برای نقطه نقطه کشور برنامه داریم.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: وزیر نیرو : همدان از دهه ۷۰ دچار تنش آبی است. هفده سال پیش عملیات آبرسانی به همدان کلید خورده و به دلایلی پیشرفت کندی داشته است.
تربت جام ـ مدیر آبفای تربت جام گفت: دو پروژه آبرسانی روستایی تربت جام، توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دست کار است که نسبت به مدت زمان تعریف شده، پیشرفت ۳۴ درصدی داشته است.
تربت جام ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری دولت مردمی به دنبال رفع تنش آبی در پنج شهرستان مرزی شمال شرق با ایجاد ۴۰ پروژه آبرسانی است.
تربت جام ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری دولت مردمی به دنبال رفع تنش آبی در پنج شهرستان مرزی شمال شرق با ایجاد ۴۰ پروژه آبرسانی است.
تایباد ـ رئیس اداره آبفای تایباد گفت: پروژه آب رسانی باهدف پایان تنش آبی در شهرستان تایباد با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مطابق برنامه به پیش می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ