وزیر ورزش و جوانان 9 روز بعد از سانحه سقوط هلی‌کوپتر در کرمان از بیمارستان مرخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زهره مرزوقی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا منصوب شد.
حمید سجادی پس از چند روز بستری شدن از بیمارستان مرخص شد.
وزیر ورزش چگونه از بیمارستان مرخص شد؟
وزیر ورزش و جوانان که بیش از یک هفته به خاطر صدمات ناشی از سقوط بالگرد در بیمارستان بستری بود، امروز مرخص شد.
کلنگ زنی طرح تعریض پل شهدای گرگاب امروز با حضور حمیدرضا پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر و …برگزار شد.
وزیر امور خارجه با حضور در بیمارستان از وزیر ورزش و جوانان که در حادثه سقوط بالگرد در شهرستان «بافت» استان کرمان دچار صدماتی شده است، عیادت کرد.
وزیر ورزش به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد
رییس بیمارستان معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال سجادی به بخش عمومی عنوان کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان  معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
رئیس بیمارستان محل بستری وزیر ورزش با بیان اینکه تیم کامل پزشکی روند درمان دکتر سجادی را پیگیری می کنند، گفت: وزیر ورزش هوشیاری کامل دارد و راه می رود.
رئیس بیمارستان محل بستری وزیر ورزش با بیان اینکه تیم کامل پزشکی روند درمان دکتر سجادی را پیگیری می کنند، گفت: وزیر ورزش هوشیاری کامل دارد و راه می رود.
وزیر ورزش و جوانان که طی روزهای اخیر در بیمارستان بستری شده بود به هوش آمد.
وزیر ورزش و جوانان در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
ویدئویی از لحظه انتقال وزیر ورزش از بیمارستان باهنر کرمان به تهران منتشر شده است.
وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد جهت ادامه روند درمان، با تصمیم پزشکان بصورت موقت از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند.
دکتر صابری رئیس اورژانس بیمارستان باهنر حال وزیر ورزش را پس از بررسی‌های اولیه مساعد توصیف کرده است.
وزیر ورزش دقایقی پیش به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شد و بلافاصله پژشکان او را به اتاق عمل بردند.
کرمان - وزیر ورزش که در سانحه سقوط بالگرد در کرمان دچار خونریزی مغزی شده به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل می شود.
رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: متاسفانه وزیر ورزش خونریزی مغزی کرده و در حال انتقال به بیمارستان کرمان است.
در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.
در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ