در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
بالگرد مریخی ناسا با نام نبوغ(Ingenuity) در روز سوم اوت تصویری از شریک خود در سیاره سرخ ثبت کرد که به تازگی منتشر شده است.
تصاویری از لحظه سقوط بالگرد امدادی در منطقه دیشموک کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده می‌‍کنید.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
یک فروند بالگرد روسی Ka-۵۲ در منطقه «ورونژ» از سوی شورشیان «واگنر» هدف قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام تجهیزات ارتش اوکراین در جریان حمله بالگردهای ارتش این کشور منتشر کرد.
سرباز آندری لینیچوک در تصویر ۱۶ فروند پهپاد اورلان ۱۰، ۱ فروند پهپاد شناسایی زالا و یک بالگرد کاموف Ka-۵۲ را سرنگون کرده است؛او در سن ۲۵ سالگی در جبهه باخموت کشته شد.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
تمرین رژه بالگردی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه) در در رمپ پروازی مرکز آموزش تکاور نزاجا پرندک برگزار شد.
دوربین رنگی نبوغ که دارای وضوح بالایی است، ۲۲ درجه زیر افق زاویه دارد. بنابراین، تصاویری که از بالگرد ۱.۸ کیلوگرمی به ناسا ارسال شده‌اند، در درجه نخست روی زمین مریخ متمرکز شده‌اند و به دنبال ویژگی‌های زمین‌شناسی جالب و موانع احتمالی پیش رو هستند.
انواع مختلفی از کوسه وجود دارد، از جمله، کوسه آبی، کوسه نهنگ، کوسه ببری، کوسه بالگرد و کوسه گوبلین. کوسه گوبلین اما الگوی رفتاری سایر کوسه‌ها را نشان نمی دهد و بنابراین به عنوان یکی از احمق ترین کوسه ها رتبه بندی می‌شود.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
با گذشت نزدیک به ۷۲ ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیو‌های این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
با گذشت نزدیک به 72 ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیوهای این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
تصاویرى از لاشه و محل حادثه بالگرد وزیر ورزش در کرمان منتشر شده است.
آخرین تصاویر از زمان سقوط بالگرد در بافت را ملاحظه می‌کنید.
مشاور وزیر و جوانان در سانحه سقوط بالگرد جان خود را از دست داد.
این قایق تفریحی دارای یک آشیانه بالگرد و گاراژ‌های مختلفی می‌باشد. هم چنین، فضای لازم برای قرار دادن اسباب بازی‌های آبی در آن قایق تفریحی نیز وجود دارند. این قایق تفریحی با بودجه ۸۰ میلیون یورویی ساخته می‌شود.
رزمایش اقتدار۱۴۰۱ نزاجا در منطقه عمومی اصفهان با ستون کشی ادوات زرهی،توپخانه و بالگردی با حضور سرلشکر محمدی باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
مهران- سردار سلامی فرمانده سپاه در بازدیدی با بالگرد از وضعیت شهر و پایانه مهران در جریان آخرین روند تردد زوار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ