اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
سرپرست وزارت ورزش در مراسمی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
کیومرث هاشمی امروز در جلسه هیئت دولت حاضر شد.
وزیر پیشین ورزش با تاکید بر اینکه عملکردش در دوره تصدی وزارتخانه باید توسط جامعه ورزش قضاوت شد، انتخاب کیومرث هاشمی را به جا و نوید بخش عنوان کرد.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، برای تعیین تکلیف نهایی اش در این مسئولیت منتظر اعلام و تایید رسمی رئیس جمهور است.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، بیشتر از گذشته به ترک مسئولیتش نزدیک شده به گونه ای که در مجلس هم استعفای او تایید شده است.
علیرضا سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به نشست امروز هیأت‌رئیسه مجلس گفت: با تصمیم هیأت‌رئیسه استیضاح حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام وصول می‌شود.
وزیر ورزش ایران و جمهوری آذربایجان در همکاری برای توسعه روابط ورزشی در بخش بانوان و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.
وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی، صعود تیم نوجوانان را تبریک گفت.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون تکواندو به عنوان یکی از فدراسیون ها موفق نام برد و گفت: به بخش هایی از وزارت ورزش دستور داده ام موضوع دوپینگ در این رشته را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
رییس بیمارستان معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال سجادی به بخش عمومی عنوان کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان  معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
کرمان - رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان همچنان در بخش مراقبتهای ویژه تحت مراقبت قرار دارد و سطح هوشیاری ایشان قابل قبول است.
وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی به همراه مدیران و معاونان بخش های مختلف ورزش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
وزیر ورزش امروز در 4 بخش کلیدی این وزارتخانه از جمله دو معاونت تغییر ایجاد کرد.
با انتشار این بخش از صحبت‌های کی‌روش گوش‌ها تیز شد و گمانه‌زنی‌ها به سمت گذشته‌ای رفت که کی‌روش حداقل با دو وزیر ورزش رابطه‌ای بسیار پرتنش داشته است
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های مستعد برای احداث کمپ‌های تیم ملی است که از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این استان حمایت می‌کنیم.
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
سخنگوی گمرک ایران گفت: کالاهای عبوری خارجی از مسیر کشور در چهار ماه نخست امسال، به ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ