اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید طی این هفته پدیده غالب استان است ‌که احتمال وقوع خسارت نیز وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز وزش باد شدید در خراسان جنوبی،خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، تهران، البرز، مرکزی، قم، اصفهان، سمنان، یزد و کرمان را خواهیم داشت.
اصفهان- بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید عصر امروز شهر اصفهان را فرا گرفت و منجر به جاری شدن روانآب در معابر عمومی شد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک تا شنبه ۱۴ مرداد پدیده غالب استان خواهد بود.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت، ادامه داد: در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان و لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و لحظه‌ای بویژه در ساعات عصر پدیده غالب استان تا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت خواهد بود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و لحظه‌ای بویژه در ساعات عصر پدیده غالب استان تا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت خواهد بود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد شدید امروز بیشتر مناطق استان را در بر می‌گیرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که شدت بارش پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شرق فارس و غرب استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: روز شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند افزایشی دمای هوای استان خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین بارش سامانه اخیر در سطح استان از فریدونشهر بوده و طی ۲۴ ساعت آینده وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای پدیده غالب استان است.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و بارش رگبارهای بهاری در سراسر این استان فردا جمعه پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، یزد و خراسان‌جنوبی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی مناطق اصفهان و فارس، شمال‌غرب کرمان، یزد و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع باد شدید در اکثر مناطق استان و بارش برف و باران در غرب و شمال اصفهان خبرداد.‌
ضیاییان گفت: امروز در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق اصفهان، شمال و شرق فارس، خراسان جنوبی و پنج‌شنبه کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گردوخاک و در مناطق مستعد وقوع توفان گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد شدید طی امروز و فردا پدیده غالب بیشتر مناطق استان است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، البرز و تهران، غرب استان‌های اصفهان و فارس بارندگی رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فردا (۴ آبان ماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، نوار شرقی خراسان جنوبی، البرز و جنوب تهران و پنج‌شنبه (۵ آبان ماه) اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب اصفهان، مرکزی و لرستان خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید و خیزش گردوخاک محلی نیمه شرقی استان را طی ۲۴ساعت آینده در بر می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ