هفدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل گردشگری داخلی از برگزاری جلسه کمیته سیاست‌گذاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و گفت: هفدهمین دوره این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می شود.
سازمان لیگ فوتسال از جلسه قرعه کشی هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داد.
سازمان لیگ فوتسال از جلسه قرعه کشی هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۱۷ تیرماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۷ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
سازمان لیگ فوتسال از جلسه قرعه کشی و هم اندیشی هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داد.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب (تور پرش با اسب )در باشگاه سوارکاری آزمون خبر داد.
رژیم صهیونیستی برای دویست و هفدهمین بار پیاپی روستای العراقیب، در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) را ویران کرد.
هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران به همت ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کمیته ملی ربوکاپ آزاد ایران و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اردیبهشت برگزار می شود.
هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا با حضور جمعی از مسئولان کشوری و انتظامی برگزار شد.
رئیس قوه قضاییه در هفدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز دوشنبه (۸ اسفند) در صدر هیئت عالی قضایی به استان مرکزی سفر خواهد کرد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی با بیان این‌که مراکز معاینه فنی شهر تهران ظرفیت پذیرش سالانه دو میلیون و ۶۰۰ دستگاه خودرو را دارد، گفت: مرکز معاینه فنی آزادی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورا خبر داد.
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم مس سونگون و صعود سن‌ایچ به رده سوم جدول آغاز شد.
فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
تسلا به دلیل اختلالی در سیستم کمک فرمان برای بیش از ۴۰ هزار خودرو فراخوان صادر کرده است. این هفدهمین فراخوان خودروهای تسلا در ۲۰۲۲ میلادی است.
شرکت ساپکو به همراه ۱۱۹ سازنده شبکه تامین ایران‌خودرو در هفدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو حضور خواهد داشت.
اصفهان - دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: زمان برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ موکول و به تبع آن مهلت ارسال طرح‌های فناورانه تمدید شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد اخراج صهیونیست‌ها از غزه بیانیه ای صادر کرد.
از آخرین دیدار استقلال و مس در لیگ برتر ۹ سال می‌گذرد و دو تیم پیش از این در تاریخ رقابتهای لیگ برتر ۱۶ بار به مصاف هم رفته بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ