هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم مس سونگون و صعود سن‌ایچ به رده سوم جدول آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، صبح امروز در حالی قدم به میدان گذاشت که هارپر سون بکام همراه او برای ورود به زمین بود.
سرمربی فولاد امیدوار است فاصله بین آنها و هواداران فولاد برطرف شود و با اتحاد یکدیگر در یک مسیر قدم بردارند.
ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.
همدان- قلب شهر تاریخی و فرهنگی همدان این روزها در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.
همدان- قلب شهر تاریخی و فرهنگی همدان این روزها در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.
همدان- قلب شهر تاریخی و فرهنگی همدان این روزها در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.
شاید گونسالو مونتیل نمی‌دانست اما وقتی که برای آخرین ضربه پنالتی فینال جام جهانی 2022 قدم برداشت، او برای تکمیل میراث یک ستاره تلاش می‌کرد.
داروی طراحی‌شده با هوش مصنوعی با وارد شدن به فاز دوم کارآزمایی بالینی، قدم روبه‌جلوی مهم دیگری در مسیر تأیید و تولید انبوه برداشته است.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، با پیراهن مسی در محله های قدیمی بوئتوس آِیرس قدم زد.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
لیونل مسی پس از درگیری با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن، یک قدم دیگر به ترک این تیم نزدیک شد تا گمانه‌زنی‌های جذابی پیرامون او شکل بگیرد.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
وزیر کشور با بیان اینکه اصناف جایگاه برجسته در اقتصاد دارند و باید برای ارائه راه حل های نوین پیش قدم باشند، تاکید کرد: رونق تولید از مسیر اصناف پویا و توانمند می‌گذرد.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
لیونل مسی با ضربه ای خلاف جهت از روی نقطه پنالتی، موفق شد گل اول تیم ملی آرژانتین در فینال را به ثمر برساند.
لیونل مسی تا رسیدن به رکورد مارادونا تنها یک قدم فاصله دارد، فاصله ای که شجاعت می تواند آن را از بین ببرد.
استقلال معدن مس آذربایجان همواره از دغدغه‌های مدیران استانی و مردم آذربایجان بوده و رئیس جمهور سیزدهم در سفر استانی خود به آذربایجان شرقی دستور آن را صادر کرد.
مائوریسیو پوچتینو معتقد است هر چقدر لیونل مسی بیشتر در زمین قدم بزند و انرژی ذخیره کند، به سود تیمش خواهد بود.
فابیو کاپلو، مربی ایتالیایی سابق دنیای فوتبال، معتقد است در جام جهانی لیونل مسی فقط برابر کرواسی نمایشی در اندازه های خودش ارائه داده است.
لیونل مسی با حضور در دیدار برابر کرواسی، به رکورد افسانه ای لوتار ماتئوس آلمانی رسید.
مسی با پیروزی مقابل استرالیا برای اولین بار در مرحله حذفی جام‌جهانی گلزنی کرد.
آرژانتین که به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی قدم به جام جهانی قطر می‌گذارد حالا با بحرانی غیرمنتظره روبرو شده است: مصدومیت.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال ضمن بررسی عملکرد تیم های مختلف ملی در شش ماه نخست سالجاری بر پتانسیل بالای این رشته برای بهتر شدن در رویدادهای بین المللی تاکید کردند.
رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: در مسیر تثبیت عدالت‌خواهی و روشنگری ثابت قدم و استوار باشید و و سرافرازی میهن عزیزمان را در ارجح امور قرار دهید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ