هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت و معدن، سیدجواد حسینی کیا، عضو ‌کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، توکلی لاهیجی، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت و علیمردان عظیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.
مدیرکل گردشگری داخلی از برگزاری جلسه کمیته سیاست‌گذاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و گفت: هفدهمین دوره این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می شود.
سازمان لیگ فوتسال از جلسه قرعه کشی هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داد.
سازمان لیگ فوتسال از جلسه قرعه کشی هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داد.
شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و شکوفایی صنعت خودروی کشور، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را با حمایت انجمن قطعه‌سازان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.
سازمان لیگ فوتسال از جلسه قرعه کشی و هم اندیشی هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داد.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
هجدهمین سالروز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امروز با حضور مدیران و کارگزاران این صندوق برگزار شد.
انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همایش گرامیداشت «روز معدن» را برگزار می‌کند.
هزاران صهیونیست در اعتراض به طرح‌های تغییر قانون کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.
صهیونیست‌ها برای هجدهمین هفته متوالی، تظاهرات علیه نتانیاهو و سیاست‌های کابینه او را از سر گرفتند و شماری از آنها مقابل خانه رئیس رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی این رژیم تجمع کردند.
هفدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان در روزهای ۵ و ۶ بهمن در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورا خبر داد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به نقش‌آفرینی تاریخی کارخانه سیمان ری در پروژه‌های عمرانی کشور گفت: روز شنبه فاز اول موزه سیمان ری افتتاح می‌شود.
اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی موفق به کسب رتبه برتر در بخش ارتباطات فرهنگی شد.
هجدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با حضور کاراته کاهایی از ۲۸ کشور به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
هجدهمین دوره‌ی جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از دوم تا بیست‌‌وسوم اسفندماه ۱۳۹۹ همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با همراهی خانه هنرمندان ایران و در اختیار داشتن تمامی فضاهای نمایشگاهی و نمایش فیلم خانه هنرمندان برگزار می‌شود.
برگزيدگان هجدهمین جشن تصوير سال و جشنواره فیلم تصویر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ