رئیس قوه قضاییه در هفدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز دوشنبه (۸ اسفند) در صدر هیئت عالی قضایی به استان مرکزی سفر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اراک- وقوع چهار حادثه طی روز جمعه ۱۶ تیرماه در استان مرکزی جان چهار نفر را گرفت و ۱۲ نفر را مصدوم کرد.
اراک- یک کشتی گیر به همراه سرپرست از استان مرکزی به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شدند.
اراک- یک کشتی گیر به همراه سرپرست از استان مرکزی به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شدند.
اراک- معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: استان مرکزی در سازش بین زوج‌ها از استان‌های موفق است.
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از استعفای ۵ نفر از مدیران این استان به منظور شرکت در انتخابات مجلس خبر داد.
در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.
اراک- وزیر دادگستری گفت: عملکرد اداره‌کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک استان مرکزی مطلوب است.
اراک- رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه اراک گفت: مسائل و مشکلات استان مرکزی در حوزه عدلیه در نشست با مسئولان این استان مورد بررسی قرار می گیرد.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ساعت آغاز به کار مدارس استان مرکزی از روز یکشنبه به روال قبل باز خواهد گشت.
اسماعیل جیریایی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
اراک- واحدهای انگشت‌شمار صنعتی استان مرکزی به برکت انقلاب اسلامی امروز به حدود سه هزار واحد رسیده که نشان دهنده رشد پرشتاب صنعتی در این استان است.
موسوی گفت: عوامل اصلی هسته مذکور قصد داشتند برای اجرای عملیات پیچیده خود با هدف برهم زدن نظم عمومی و امنیت داخلی، پس از تهیه سلاح، اقدام به قطع ارتباطات اینترنتی و سخت افزار‌های نظارتی الکترونیکی کنند که قبل از هر اقدامی عامل اصلی هسته دستگیر و ۵ مرتبط اصلی توسط دستگاه قضایی احضار شدند.
بر اساس تصمیم کار گروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان مرکزی (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رستان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانه و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هست با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط) دورکار هستند.
رئیس جمهور در نخستین مقصد از دور دوم سفرهای استانی وارد بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شد.
موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شده فوت این فرد با اغتشاشات و حوادث اخیر هیچ ارتباطی ندارد.
براساس اعلام دادگستری استان مرکزی، بنا به گواهی پزشکی قانونی، علت تامه فوت علیرضا کریمی، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده است.
موسوی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سر نامبرده کاملا مردود است و علت فوت اعلام خواهد شد.
اراک- رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به خروج ۴۰ درصد از مرغ تولیدی این استان به صورت قاچاق گفت: تا اطلاع ثانوی مجوز خروج مرغ از استان مرکزی صادر نمی‌شود.
اراک- استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی با ثبت نرخ تورم ۰.۸ درصدی کاهش معناداری را در این شاخص اقتصادی نسبت به میانگین کشوری تجربه کرده است.
اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به تولید ۲۶۶ هزار تن گندم طی سال گذشته در این استان گفت: ظرفیت تولید گندم می تواند تا حدود ۴۰۰ هزار تن افزایش یابد.
اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی پس از البرز و آذربایجان غربی سومین صادرکننده به کشور ساحل عاج است.
اراک - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: یکی از معاونان سازمان صمت این استان بازداشت شد.
اراک - استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از مسیرهای پرتردد زائران اربعین است و در راستای خدمت رسانی بهتر، مدیران استان بدون هماهنگی و تعیین جانشین از استان خارج نشوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ