عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در مسیر تلاش برای حل بحران یمن کارشکنی می کنند، گفت این رویکرد راهی جز آغاز دور جدید عملیات نظامی علیه متجاوزان باقی نمی گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای مهار تورم هیچ راهی جز افزایش تولید نیست
برای حل همه این شرایط راهی نداریم به جز آن که یک آشتی ملی در سطح داخل کشور ایجاد کنیم. ما باید به یک انسجام ملی برسیم. من با هر نوع رفتار دشمن شاد کن مخالفم. اما توجه کنیم که عده‌ای مستقیما دشمن را شاد می‌کنند و عده‌ای غیرمستقیم. یعنی آن افرادی که عرصه را تنگ می‌کنند که هیچ کس در انتخابات شرکت نکند هم باید پاسخگو باشند. درست مثل این است که شخصی را به خانه‌ای دعوت کنیم که درب آن بسته است.
پی اس جی پیشنهاد نجومی الهلال برای کیلیان امباپه را قبول کرده و ستاره فرانسوی هیچ راهی جز جدایی ندارد.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
بعد از اظهارنظر جنجالی درباره پرسپولیس، مهاجم تیم فوتبال سپاهان راهی جز لژیونر شدن برای خروج از تیم اصفهانی ندارد.
عزت‌الله ضرغامی گفت: دنیا باید با ایران آشنا شود و راهی جز این نداریم. ‌رسانه‌های جهت‌دار خارج باید بیایند و ایران را ببینند.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در مسیر تلاش برای حل بحران یمن کارشکنی می کنند، گفت این رویکرد راهی جز آغاز دور جدید عملیات نظامی علیه متجاوزان باقی نمی گذارد.
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم، در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: در این سال‌ها نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است، اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا به آسیب‌های زنان مانند مشکلات اقتصادی، فشار‌های روانی که در خانواده‌ها وجود دارد و حتی مسائلی مثل طلاق یا زنان سرپرست خانوار، هرگز همپای مسئله حجاب توجه شده است؟
محسن هاشمی درباره سخت‌ترین دوره برای آیت الله هاشمی گفت: من فکر می‌کنم دو سال آخر جنگ سخت‌ترین دوره برای ایشان بود و بهترین روزشان آن روزی است که می‌گویند من فرمانده صلح شدم، روزی که آزادگان آزاد شدند و در طی آن نامه نگاری‌ها بالاخره صدام شرایط ایران را پذیرفت. من یادم است آن روزی که ایشان طرف حلبچه رفت تا از محل بازدید کند در راه گریه می‌کرد.
آذر منصوری نوشت: راهی نیست جز آنکه در وهله اول حاکمیت شکاف‌های موجود و وجود دیوار قطور بی‌اعتمادی بین خود و شهروندانش را بپذیرد و نه با اقلیتی خاص، بلکه به همه شهروندان ایران از سر آشتی و گفتگو در‌آید.
مالک سابق باشگاه اسپارتاک مسکو و عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه می‌گوید این کشور راهی جز انتقال به آسیا ندارد.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: راه دومی نداریم به غیر از اینکه پیوند علم و نظام سیاسی و تصمیم گیری کشور را ایجاد کنیم.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: راه دومی نداریم به غیر از اینکه پیوند علم و نظام سیاسی و تصمیم گیری کشور را ایجاد کنیم.
یک جامعه‌شناس می‌گوید جز گوش دادن به حرف جوانان، راهی برای خروج از بحران وجود ندارد.
سرمربی آمریکا: راهی جز بردن ایران باقی نمانده
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در واکنش به حمله به حرم شاهچراغ نوشت: به روان پاک شهدای رو به فزونی درود می‌فرستیم و اجازه نمی‌دهیم خون پاکشان هدر رود.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در گزارشی به بازتاب جزئیاتی از نشست کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، پرداخت.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ما راهی نداریم جز اینکه به سمت الگوهای هوشمند و الکترونیک در حوزه کشورداری حرکت کنیم که این موضوع در دولت مردمی مورد توجه قرار گرفته است.
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.
راهی جز برگشت به برنامه‌محوری، آن‌هم برنامه‌های مصوب و استفاده از خبرگان و متخصصان شهری نداریم. اجرای دقیق برنامه‌ها و نظارت نباید فراموش شود و روی کاغذ بماند.
روز شنبه یونایتد در دومین دیدار خود در فصل جدید به مصاف برنتفورد رفت که در نهایت یاران تن هاخ دومین شکست پیاپی خود را در این فصل تجربه کردند.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله ضمن تأکید بر حمایت مقاومت لبنان از ملت و مقاومت فلسطین تأکید کرد رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز تسلیم شدن در مقابل مقاومت ندارد.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ