مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: گازرسانی به همه شهرهای کشور انجام شده و تعداد اندکی روستا در استان‌ها باقی مانده است که آن‌ها نیز در خط پایانی گازرسانی قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز دمای همه شهرهای ایران بالای ۳۵ درجه سانتی گراد است که در برخی شهرها تا ۴۹درجه سانتی گراد هم رسیده است اما در این میان برخی شهرها هستند که دمای هوا در آنها زیر ۳۰ درجه است و به نسبت خنک‌تر هستند.
همزمان با عید سعید قربان ، نماز عید در مصلی‌های همه شهرهای ایران برگزار می شود. در پایتخت دانشگاه تهران میزبان نمازگزاران تهرانی است.
همزمان با نزدیک شدن به فصل تابستان و در این مدت مستاجران در همه شهرهای کشور همواره اضطراب انعقاد قرارداد جدید اجاره‌بهای خود را دارند.‌
معاون صنایع‌دستی گفت: نوروز امسال علاوه بر ۹۰۰ بازارچه رسمی نوروزی در سراسر کشور، در مبادی ورودی همه شهرها نزدیک هلال احمر و اورژانس، یک بازارچه صنایع‌دستی فعال بود.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: چهره همه شهرهای استان خوزستان باید با تلاش دستگاه‌های مختلف از وجود معتادان متجاهر پاک شود
همه هواداران عربستانی در شهرهای مختلف مشتاق دیدن بازی رونالدو از نزدیک هستند.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه افزایش آلاینده‌ها را در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی خواهیم داشت اعلام کرد: شاخص هوای تهران همچنان برای همه افراد جامعه ناسالم است و پیش بینی می‌شود دمای هوای پایتخت نیز کاهشی باشد.
ماهشهر- طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای ماهشهر بین همه شهرهای کشور آلوده‌تر گزارش شده است.
عضو کمیسیون مجلس گفت: ساخت 1میلیون واحد در هر سال کمبودهای مسکن را برطرف نمی سازد اما می تواند کمی مشکلات را کمتر کند و طرح خانه های ویلایی طرحی برای حل مشکلات در شهرهای کوچک است.
درحالی‌که ۲ هفته از مجازی‌شدن مـــدارس و دانشگاه‌های برخی شهر‌های کشور می‌گذرد، تجربه کاربران حاکی از اختلالات شدید در اینترنت حتی در پلتفرم‌های داخلی است. بیش از ۳ ماه است که اینترنت کشور با اختلالات کم‌سابقه و گسترده، زندگی تقریبا همه مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است. این اختلالات و محدودیت‌ها اگرچه پیش از این هم دیده می‌شد، اما مطرح‌کردن امنیتی‌بودن فضای کشور از سوی مقام‌های ارشد وزارت ارتباطات، به‌عنوان علت اختلالات اخیر عنوان شده است.
اهواز - شاخص کیفی هوا در بیشتر شهرهای خوزستان در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی و گروه‌های حساس قرار گرفته است.
همه شهرهای مراکش پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی غرق در شادی شده‌اند.
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
اصفهان- شمار روزهای آلوده اصفهان در سال جاری تاکنون به ۱۲۸ روز رسیده و دیار نصف جهان دلخوش به قانون نفس، در صدر آلوده ترین شهرهای ایران هر روز رکوردی معنادار از هوای بی هوا بر جا می‌گذارد.
وزیر کشور شرایط امنیتی شهرهای غربی کشور را آرام توصیف کرد و گفت که در این شهرها مراقبت از سوی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.
شهر‌های آزاد شده اوکراین در پی عقب نشینی ارتش روسیه مملو از تجهیزات و وسایل جا مانده از سربازان روس است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پس از عقب‌نشینی نیرو‌های نظامی روسیه از شهر اشغالی خرسون، بر بیرون راندن همه آن‌ها از کشورش اطمینان داد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه الگوی و چارچوب مشخصی در حوزه هوشمندسازی شهرها نداریم، گفت: همه شهرها باید به طرح پاسخ اضطراری به تهدیدات پایه شهر خود مجهز باشند.
حجت الاسلام سیداحمد خاتمی گفت : اجتماعات بزرگ در نماز جمعه و شهرهای مختلف باعث شده است تا دشمن در اهداف خود ناکام باشند در حالی که از مشکلات اقتصادی و اجتماعی آگاه هستیم اما زمانی که موضوع دین باشد همه به پای میدان می‌آیند و یک‌صدا می‌گویند "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای".
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
اکثر کارشناسان معتقدند مهم‌ترین گام برای ورود به عرصه فناوری‌های نوین منجمله شکل‌گیری تحول دیجیتال بانکی ارتقاء فرهنگ و آموزش بانکداری دیجیتال در داخل سازمان بانک‌ها است.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: کسی که بی حجاب است نیز خدا و پیغمبر را قبول دارد و منکر ضروریات دین نیست... کجای دین گفته شده نباید در مشهد بانوان ورزش ببینند و یا نباید در مشهد کنسرتی برگزار شود. قوانین باید برای همه شهرهای کشور یکسان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ