مردم با قایق‌رانی در خیابان‌های مرکز شهر مونپلیه حرکت می‌کنند و سطح آب سیل به بالای پنجره‌های کسب‌ و کارها و وسایل نقلیه رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساختمان‌ها به گونه‌ای تغییر شکل می‌دهند که با استفاده از هر فرصتی برای تولید انرژی استفاده کنند.
وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد شهر های مولد کشاورزی بر پایه دریا و توسعه سواحل خبر داد.
مردم یمن امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی به خیابان‌ها آمده و علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار سردادند.
غیر از سفرنامه‌ها، تاریخ روشنی از آن دوران وجود ندارد. عمده‌ترین سفرنامه در این زمینه سفرنامه و خاطرات حاج‌سیاح محلاتی است که سفری به خارج (اروپا، آمریکا و هند) داشته و دیده‌هایش مشابه دیگران است، اما پس از بازگشت به کشور، سفری طولانی از بوشهر تا بیشتر شهر‌های ایران در غرب و شرق انجام داده و با قلمی شیرین و روان، شرح این سفر‌ها را نوشته است.
نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز پنج‌شنبه در اظهاراتی مدعی شد: اینکه ایران بتواند با اخاذی هسته‌ای تمامی شهرهای آمریکا را تهدید کند، تاریخ را تغییر می‌دهد.
اعضای جامعه فلسطینی و عرب مقیم آمریکا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند.
مشخصا تهدید اصلی این سلاح برای کشورهای کره جنوبی و ژاپن است که بسیاری از شهرهای ساحلی آنها میزبان پایگاه های آمریکا هم هستند.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در مورد تهدید گسترده فنتانیل ترکیب شده با زایلازین هشدار ایمنی عمومی صادر کرد. انتشار تصاویر عوارض استفاده از این ترکیب مخدر بسیار خطرناک که به زامبی‌کننده یا ترنک نیز مشهور است در شهر‌های بزرگ آمریکا نظیر نیویورک نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.
یک کمیته صلح در یکی از شهرهای یونان خواستار برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به حضور ناو هواپیمابر آمریکا به این منطقه شد.
صعده و شمار دیگری از شهرهای یمن شاهد برگزاری راهپیمایی برای اعلام وفاداری به «صالح الصماد» رئیس سابق و شهید شورای عالی سیاسی یمن و همبستگی با ملت فلسطین بود.
در پی انتشار تصاویری از رفتار خشن پلیس آمریکا با «تایر نیکولز» جوان سیاه‌پوست در «ممفیس» که به مرگ او منجر شد، شهرهای لس‌آنجلس و واشنگتن برای دومین شب پیاپی صحنه اعتراضات شد.
انتشار فیلم شکنجه و قتل جوان سیاه‌پوست آمریکایی، بار دیگر موجب افزایش خشم و انزجار افکار عمومی در آمریکا شده و تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای مختلف این کشور برگزار شده است.
یک پژوهش جدید از جانب ناسا نشان می‌دهد که انتظار می‌رود سطح دریا‌ها در اطراف ایالات متحده سریع‌تر از آنچه قبلا تصور می‌شد، افزایش یابد. این مطالعه نشان می‌دهد که سطح دریا‌ها احتمالا سریع‌تر از آنچه قبلاً تصور می‌شد، افزایش می‌یابد، به این معنی که شهر‌های ساحلی کم‌ارتفاع در ایالات متحده ممکن است در دهه‌های پیش رو به مراتب بیشتر در معرض سیل قرار گیرند.
وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به تجمع روز شنبه جمعی از ایرانیان در شهر‌های واشنگتن و لس‌آنجلس واکنش نشان داد.
بمباران شهرهای ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم، اگرچه بیش از ۲۰۰ هزار کشته برجای گذاشت اما حیثیت آمریکا را به عنوان یگانه کشور استفاده کننده بمب اتم از بین برد.
بمباران شهرهای ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم، اگرچه بیش از ۲۰۰ هزار کشته برجای گذاشت اما حیثیت آمریکا را به عنوان یگانه کشور استفاده کننده بمب اتم از بین برد.
نشریه  آمریکایی «نشنال اینترست»گزارش داد: به تازگی رهبران نظامی آمریکا پیش بینی کرده‌اند که نبردهای بعدی شهری در کلان شهرها خواهد بود.
سفارت روسیه در واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد دولتی که در سال ۱۹۴۵ شهرهای ژاپن را بمباران اتمی کرده، نمی‌تواند مسکو را به بی‌مسئولیتی در قبال سلاح‌های اتمی متهم کند.
سقاخانه یا سبیل، به لفظ بوسنیایی آن، در برخی شهر‌های اروپا و آمریکا وجود دارد. ریشه این سقاخانه‌ها به دوران سیطره حکومت عثمانی در بالکان برمی‌گردد. گفته شده که درویشان و محبان اهل بیت که در آن زمان به مناطق غربی جهان اسلام سفر کرده بودند به نیت شهدای مظلوم کربلا سقاخانه‌هایی برای سیراب کردن مردم بنیان گذاشتند.
مردم افغانستان با تجمع در شهرهای مختلف این کشور اعتراض خود را نسبت به اقدامات غیر قانونی نظامی آمریکا در کشورشان اعلام کردند.
هنگامی که از Craiyon خواسته شد پیش بینی کند آخرالزمان در آمریکا چگونه است Craiyon تصاویر بسیار وحشتناکی را منتشر کرد. این تصاویر شامل شهر‌های آینده نگر است که متروک و در حال فرو ریختن به نظر می‌رسیدند.
«محمود حسنلو» معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سمات گفت: در نظر داریم تا بزودی توثیق سهام برای دریافت وام از سیستم بانکی را برای همه سهم ها فعال کنیم تا سهامداران بتوانند به راحتی و با استفاده از سرویس‌های آنلاین همانند اپلیکیشن های بانکی به صورت غیر حضوری نسبت به دریافت وام از این طریق اقدام کنند که طبیعتا سجامی بودن اصلی‌ترین شرط دریافت وام از بانک است.
نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: به جرات می توان گفت که سرود «سلام فرمانده» در هر جایی که طنین انداز شود صدای آن پایه های کاخ سفید را لرزان می کند و دیری نخواهد پایید که همه مهدی باوران در شهرهای آمریکا و حتی در مقابل و درون کاخ سفید این سرود را زمزمه کنند.
ساخته تماشایی مارتین اسکورسیزی در کنار تصویر خشنی از نیویورک قرن نوزدهم، به فلش‌بک به ارجاعات تاریخی، نشان می‌دهد آمریکا حتی در متمدنانه‌ترین شهرهایش در کف خیابان شکل گرفته و با چه توحش به نقطه کنونی سوق یافته است؛ تصویری گیرا که خلقش از استادی به جز اسکورسیزی برنمی‌آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ