به گزارش سازمان هواشناسی در اغلب نقاط کشور سامانه بارشی فعال است و فقط در بخش‌هایی از جنوب شرق بارش نخواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.
وقوع طوفان شن در مراکش، به مرگ یک نفر، تعطیلی کسب‌وکارها و آسمانی قرمز بر فراز این شهر منجر شد.
امروز فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها تشدید شده و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی شود.
پرسپولیس فصل گذشته عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داد و در این مسیر دو مدافع میانی سرخ‌ها نمایش بی‌نقصی به جا گذاشتند.
سالی که نکوست، از بهارش پیداست؛ صرب‌ها هرآنچه که در رویای خوبان است یکجا دارند.
فرشاد پیوس بار دیگر موفق به صعود شد و اینبار هم رشتی‌ها را غرق شادی کرد.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
با توجه به ظاهر پفی ابر‌ها و معلق بودن شان در آسمان، این تصور رایج وجود دارد که آن‌ها سبک هستند. اما ابر‌های کومولوس یا کومه ای، یعنی همان ابر‌های سفید و پفی که اغلب در تابستان می‌بینیم، وزن بسیار زیادی دارند. با توجه به چگالی ابر و قطرات آب درون آن، علم می‌گوید چنین ابر‌های کومولوسی نزدیک به ۵۰۰ هزار کیلوگرم وزن دارند، یعنی چیزی معادل ۱۰۰ رأس فیل.
با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود.
از روز جمعه تا یکشنبه به ویژه امروز و در بخش‌های جنوبی استان تهران در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
آسمان استان تهران، در ۵ روز آینده صاف تا نیمه ابری خواهد بود.
آخرین پیش بینی ها از هوای امروز سیزدهم فروردین حکایت از صاف بودن آسمان در اکثر مناطق کشور دارد.
آخرین پیش بینی ها از هوای امروز سیزدهم فروردین حکایت از صاف بودن آسمان در اکثر مناطق کشور دارد.
آسمان استان تهران از عصر یکشنبه شاهد بارش باران و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف باشد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی کشور، آسمان اغلب استان ها تا تحویل سال نو بارانی خواهد بود.
وقتی برنامه، حمله باشد، کسی پیش‌نمایش منتشر نمی‌کند؛ بلکه اغلب دست خود را نزدیک و مخفی نگه می‌دارد تا از عنصر غافلگیری خود را محروم نکرده باشد. بلندفکرکردن‌های دو طرف درباره جنگ، با اعلام جدول‌های زمانی دور و دیر، بیش از آنکه خبر از جنگ قریب‌الوقوع بدهند، بوی چنگ و دندان نشان‌دادن‌هایی را می‌دهند که پیش از گفتگو و مذاکره لازم‌اند.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور خبر داد.
چندین سال پیش، مارگارت لمون، دانشمند جوشناسی در مرکز ملی تحقیقات جوشناسی در بولدر، کلرودا، درباره وزن آب در یک ابر کومولوس (ابر کومه‌ای) متوسط متعجب شد؛ بنابراین او شروع به حساب کردن کرد. ابتدا اندازه سایه را اندازه‌گیری کرد و با فرض مکعب بودن شکل آن، ارتفاع آن را نیز تخمین زد. ابر‌ها عموما به شکل مکعب نیستند، اما ارتفاع ابر‌های کومولوس اغلب به اندازه پهنایشان است، در نتیجه، این فرض به محاسبه حجم آن‌ها کمک کرد. سپس او بر اساس تحقیقات قبلی، چگالی قطرات آب را حدود نیم گرم بر متر مکعب تخمین زد. لمون می‌گوید: «من به عددی در حدود ۵۵۰ تن آب رسیدم»
برف کوری، فتوکراتیت و یا نورزدگی اختلالی است که اغلب گریبان گیر کوهنوردان و صخره نوردان می شود اما خوشبختانه راهی آسان برای پیشگیری دارد آن هم استفاده از عینک های مخصوص و استاندارد آفتابی است
ستاره ژاپنی می‌گوید کیفیت فنی بازیکنان آلمان که اغلب ستاره‌های آن عضو بایرن مونیخ هستند بسیار بالاست.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
صدراعظم آلمان که اغلب با طمانینه سخن می‌گوید با لحنی تند به رهبر اصلی‌ترین حزب مخالف دولت پاسخ داد: «کشورمان را دستکم نگیرید، شهروندان این کشور را دستکم نگیرید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ