رسانه‌های اوکراینی از حملات موشکی به چندین شهر در این کشور خبر داده‌اند و سرویس اورژانس اوکراین می‌گوید آژیر خطر در سراسر این کشور به صدا درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های محلی اوکراین از به‌ صدا درآمدن آژیرهای هشدار حمله هوایی و وقوع چندین انفجار در مناطق مختلفی از شهرهای اوکراین و حومه کی‌یف خبر می‌دهند.
نیروهای ارتش روسیه از دریای سیاه به سمت اوکراین اقدام به پرتاب موشک کرده‌اند.
موج اعتصابات و اعتراضات میلیونی در شهرهای مختلف فرانسه به افزایش سن بازنشستگی نوک کوه یخ مصائب اقتصادی این کشور است؛ مصائبی که بیش از هر عاملی، ریشه در مدیریت ماکرون و بحران اوکراین دارد.
رئیس منطقه دونتسک اعلام کرد در نتیجه بمباران نیروهای اوکراینی نزدیک به ۵۰ نفر در یکی از شهرهای این منطقه کشته شدند و این بمباران‌ها همچنان ادامه دارد.
صدها نفر از معترضان آلمانی با تظاهرات در شهرهای این کشور از دولت خود خواستند تا عرضه سلاح به اوکراین را متوقف کند.
بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون از میدان جنگ و وضعیت شهر‌های اطراف باخموت منتشر شده، این شهر در حال حاضر از سه جهت از سوی روس‌ها محاصره شده است. هنوز مشخص نیست که اوکراین همچنان قصد اعزام نیرو به این منطقه را دارد یا می‌خواهد به‌طور تاکتیکی و موقتا عقب بنشیند.
مقامات منطقه دونتسک که به تازگی به روسیه الحاق شده است اعلام کردند در شبانه‌روز گذشته، نیروهای ارتش اوکراین، 46 بار شهرهای مختلف این منطقه را بمباران کردند.
یک خبرنگار انگلیسی در حین تهیه گزارش از یکی از شهرهای تحت کنترل کی‌یف، تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد ارتش اوکراین در ساختمان‌های مسکونی تسلیحات نظامی مخفی می‌کند.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی گسترده روسیه به شهرهای اوکراین، رسانه‌های اوکراینی دقایقی پیش از وقوع انفجارهای شدید در پایتخت این کشور خبر دادند
در ادامه حملات موشکی و پهپادی ارتش روسیه به زیرساخت‌های انرژی در شهرهای مختلف اوکراین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در برخی مناطق به صدا درآمده است.
اتحادیه اروپا از حملات موشکی و پهپپادی اخیر روسیه به زیرساخت‌های انرژی در پایتخت اوکراین و شهرهای دیگر را محکوم کرد.
منابع اوکراینی از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.
با ادامه درگیری ها میان مسکو و کی یف، بحران تامین برق در اوکراین شکل جدی تری به خود می گیرد.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش دست‌کم صدای ۸ انفجار شدید در شهر کی‌یف شنیده شده است.
مقامات محلی در مناطق مختلف اوکراین از گلوله باران، قطعی برق، هشدار حمله هوایی و تخلیه شهرها در پی افزایش حملات موشکی خبر داده اند.
برخی رسانه‌ها از حملات پهپادی به مناطق مختلف شهر کی‌یف و حملات موشکی به تأسیسات و زیرساخت‌های برخی شهرهای اوکراین خبر دادند.
مقامات اوکراین در شهر‌های تازه آزاد شده از اشغال روسیه اقدام به نبش ده‌ها قبر کردند تا پس از بررسی‌ها علت مرگ آن‌ها مشخص شود.
دوربین تعبیه شده در داشبورد یک خودرو لحظه وقوع انفجارهای هولناک در شهر دنیپرو اوکراین را ضبط کرده است. صبح امروز (دوشنبه) چندین انفجار در شهرهای مختلف اوکراین از جمله کی‌یف پایتخت این کشور رخ داد. لویو، ترنوپیل و دنیپرو از دیگر شهرهای اوکراین هستند که امروز با چندین انفجار روبرو شده‌اند. این انفجارها، از گسترده‌ترین حملات روسیه به اوکراین از زمان آغاز جنگ و نخستین حمله موشکی به پایتخت اوکراین در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. این حملات پس از آن رخ داد که ولادیمیر پوتین، شب گذشته اوکراین را به سازماندهی انفجار قدرتمند پل ارتباطی شبه‌جزیره کِریمه به روسیه متهم کرد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور اوکراین گفت که برای صلح با روسیه ۵ شرط غیرقابل مذاکره وجود دارد.
منطق روند اوضاع می‌گوید با نزدیک‌شدن به روزهای سرد سال، جنگ ترکیبی غرب و روسیه علیه هم در حوزه انرژی هم داغ‌تر می‌شود و احتمالا این نبرد به خیابان‌ شهرهای اروپا هم خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ