پوریا حسین‌خانزاده بازیکن تیم والیبال لبنیات هراز آمل عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار سوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک تا شنبه ۱۴ مرداد پدیده غالب استان خواهد بود.
به اعتقاد کارشناسان این شرایط به پدیده تغییر اقلیم و گرمایش جهانی زمین بر می‌گردد که شاید رسیدگی به آن هم تا حدودی دیر شده باشد، اما اگر می‌خواهیم همگی با هم برای حل بحران آب و هوایی کاری کنیم و انقراض‌های در حال افزایشی را که روز به روز تعداد آن‌ها بیشتر می‌شوند، متوقف کنیم و مانع خشک شدن رودخانه‌ها و تالاب‌های بیشتری شویم، باید همگی مسئولیت خود را بپذیریم در غیر این صورت حتی از غول چراغ جادو هم کاری برنمی‌آید.
وزیر امور خارجه در پی هتک حرمت قرآن کریم در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تکرار و جلوگیری از این پدیده موهن شد.
ال‌نینو معمولاً هر دو تا هفت سال رخ می‌دهد؛ بااین‌حال، تناوب دقیق آن نامشخص و غیرقابل‌پیش‌بینی است. این پدیده می‌تواند تا چند ماه و در مواردی حتی تا یک یا دو سال ادامه پیدا کند. اختلاف‌نظر‌ها در مورد آثار تغییر اقلیم بر شدت وقایع ال‌نینو بسیار است و نمی‌توان حکمی قطعی دراین‌باره داد؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که افزایش دمای جهانی می‌تواند باعث افزایش فرکانس رویداد‌های ال‌نینو و لانینا شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد و گردوخاک تا اواسط هفته آینده پدیده غالب استان است که در مناطق مرکزی کاهش کیفیت هوا را بدنبال خواهد داشت.
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تبریز گفت: با توجه به بیلان منفی آبخوان‌ها، احتمال تخریب آبخوان‌ها و وقوع پدیده فرونشست و تحمیل خسارات غیر قابل جبران در دشت تبریز دور از انتظار نیست.
به تازگی اخباری مبنی بر بدمسکنی مستاجران رواج پیدا کرده است و این پدیده ها تحت فشار افزایش غیر منطقی اجار بها تحمیل شده است.
دیدار کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، با ویکتور ومبانیاما، پدیده فرانسوی بسکتبال آمریکا، و اختلاف قد نزدیک به نیم متری بین این دو مورد توجه قرار گرفته است.
پدیده دونده ایران رکورد ملی و طلای آسیا را باهم زد
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در خصوص سفر شمخانی به امارات و عراق در صفحه توییتر خود نوشت: «سفر دریابان شمخانی به امارات و عراق در چارچوب مناسبات موجود امنیتی انجام می‌شود. پدیده جدیدی نیست. نماینده وزارت خارجه در سفر‌ها همراه ایشان است. در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد. همه چیز در چارچوب نظام و زیر نظر رئیس جمهور است. هماهنگی وجود دارد. دشمنان بدانند، اختلافی نیست.»
اردبیل - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: طبق بررسی های به عمل آمده کانون های وقوع پدیده گرد و خاک با شدت بالا در اردبیل محلی و منطقه ای بوده است.
قالیباف با اشاره به ضرورت توجه به فرصت‌ها گفت: پس از ورود به هر پدیده و اتفاقی، فرصت‌ها و تهدید‌هایی به وجود می‌آید و درست این است که مسئولان دو کشور، پارلمان‌ها، دولت‌ها و ملت‌ها بتوانند به نوعی عمل کنند که حداکثر استفاده از فرصت‌ها شود و تهدید‌ها نیز به فرصت تبدیل شود، در غیر این صورت فرصت‌ها را از دست می‌دهیم و همچنین فرصت‌ها به تهدید تبدیل خواهند شد.
وزیر کشور گفت: طبیعتا ماموران اطلاعاتی در همه جا موظف هستند با لباس خاص خودشان باشند و اسمش لباس شخصی نیست؛ وظیفه‌شان این است. لذا ما چیزی به نام پدیده لباس شخصی نداریم و این بیشتر جوسازی است.
امیررضا معصومی با 18 سال سن نامی برای خودش در کشتی ایران دست و پا کرده و حالا صحبت از قهرمانی در جهان و المپیک می کند.
بنا به گزارش نهادهای آمریکایی، تعداد استعفای افسران پلیس آمریکا در سال ۲۰۲۱، ۴۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ بوده، در حالی که تعداد انتصابات جدید در این دو سال کاهش قابل توجهی داشته است.
وزیر بهداشت گفت: پدیده کرونا هنوز برای ما علامت سوال است که چگونه ایجاد و تکثیر شد و چگونه ترامپ پس از ابتلا به کرونا به سرعت درمان شد؟ یعنی این‌ها هم میکروب را تولید کردند و هم راه مقابله با آن را دارند، ولی راه مقابله را به کسی نمی‌دهند.
وزیر بهداشت گفت: پدیده کرونا هنوز برای ما علامت سوال است که چگونه ایجاد و تکثیر شد و چگونه ترامپ پس از ابتلا به کرونا به سرعت درمان شد؟ یعنی این‌ها هم میکروب را تولید کردند و هم راه مقابله با آن را دارند، ولی راه مقابله را به کسی نمی‌دهند.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
سرمربی پرتغالی سپاهان در مصاف با هوادار تغییرات غیرقابل انتظاری در ترکیب 11 نفره تیمش پدیده آورده بود.
رییس‌کل سازمان نظام پزشکی گفت: باید توجه کرد که پدیده مهاجرت پزشکان از قدیم وجود داشته است. البته میزان آن نسبت به سایر رشته‌ها و اقشار پایین‌تر است، اما آنچه که برای ما جای نگرانی دارد، دو موضوع است؛ یکی اینکه سرمایه‌های پزشکی، سرمایه‌هایی هستند که غیرقابل جایگزین بوده یا به سختی جایگزین می‌شوند.
از پدیده‌های جدید آموزشی در سال‌های اخیر «نومدرسه»‌هایی هستند که ادعا می‌کنند عمیق‌تر و مفهومی‌تر سعی در آموزش مفاهیم درسی به دانش آموزان دارند «نومدرسه»‌هایی که آن‌ها را با عنوان‌هایی مانند «مدرسه طبیعت» یا «مدرسه خلاقیت» می‌شنویم که گفته می‌شود کلاس‌های درس‌شان هیچ ارتباطی با کلاس‌های سنتی ندارد و ممکن است این سوال را در ذهن والدین ایجاد کند که درون این مدارس چه می‌گذرند؟
باشگاه پالمیراس برزیل ترجیح می دهد پدیده 16 ساله خود را به هر باشگاهی به غیر از باشگاه های اسپانیایی واگذار کند.
پدیده مشهد یقه فولاد و نکونام را گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ