امیررضا معصومی با 18 سال سن نامی برای خودش در کشتی ایران دست و پا کرده و حالا صحبت از قهرمانی در جهان و المپیک می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لمینه یامال در سن 16 سالگی اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و مثال کادیز به میدان رفته است.
امیررضا معصومی چهارمین مدال طلای جهانی خود را در 18 سالگی دشت کرد تا اتحادیه جهانی خبر از ظهور یک پدیده جدید در دنیای کشتی بدهد.
ریکو لویس، پدیده 18 ساله منچسترسیتی، قراردادش را به مدت پنج سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
کارشناس ارشد مطالعات زنان طی یادداشتی به موضوع حجاب و مدرنیته‌ مردسالار پرداخت.
جان اوزون، پدیده نورمبرگ، موفق شد رکورد جوان‌ترین بازیکنی که موفق به ثبت هت تریک در جام حذفی آلمان شده را به نام خودش ثبت کند.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
ژوائو پدرا، بازیکن 17ساله پرتغالی، رسما به پورتو پیوست. مهدی طارمی و نیکلاس په‌په حامیان امضای قرارداد رسمی با این پدیده فوتبال پرتغال بوده‌اند.
اتان انوانری، پدیده 16ساله انگلیسی، قرارداد خود با آرسنال را تمدید کرد. او سال آینده و زمانی که 17 ساله می‌شود با توپچی‌ها قرارداد حرفه‌ای امضا خواهد کرد.
جیمی بینو گیتنز، پدیده 18 ساله دورتموند، به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف ادامه فصل را از دست داد.
ساموئل ایلینگ‌جونیور امروز اولین بازی فیکس خود با پیراهن یوونتوس را انجام داد و موفق شد در اولین بازی‌اش با پیراهن این تیم گلزنی کند.
در رسانه‌های اسپانیایی تصویری منتشر شده که لامین یامال، پدیده 15ساله بارسلونا، را در کنار الگوی فوتبالی‌اش لیونل مسی نشان می‌دهد. عکسی که سه سال پیش گرفته شده است.
اندریک، پدیده 16 ساله برزیلی، که به رئال پیوسته ولی تا 18 سالگی برای پالمیراس بازی خواهد کرد، تمام بازی های رئال را مشتاقانه تماشا می کند.
اندریک، پدیده 16 ساله برزیلی، که به رئال پیوسته ولی تا 18 سالگی برای پالمیراس بازی خواهد کرد، تمام بازی های رئال را مشتاقانه تماشا می کند.
سیمونه پافوندی، پدیده 17ساله اودینزه، ستاره‌ای است که روبرتو مانچینی به آینده او در تیم ملی ایتالیا امید زیادی دارد و از او به عنوان گاویِ ایتالیایی یاد می‌کند.
آندری سانتوس، خرید 18 میلیون پوندی چلسی به دلیل عدم دریافت مجوز کار در لیگ برتر، در حال حاضر نمی تواند این تیم را همراهی کند.
ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.
نیکو پاز، هافبک 18 ساله آرژانتینی رئال مادرید، امشب این شانس را دارد تا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان باشگاه را انجام دهد. روی او برای سال های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده اند.
هافبک 18 ساله لیورپول در دومین بازی خود در لیگ برتر موفق به گلزنی شد.
جود بلینگام، ستاره 19ساله انگلیس، که امشب در دیدار مقابل ایران خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های جدید جام جهانی مطرح کرد در مدتی کوتاه پیشرفتی خارق‌العاده داشته است.
جمال موسیالا، ستاره 19ساله بایرن مونیخ، که با تیم ملی آلمان در جام جهانی حضور خواهد داشت مدعیان قهرمانی این رقابتها را از نظر خود معرفی کرد.
یوسفا موکوکو، پدیده جوان دورتموند، با دو گلی که در بازی این تیم مقابل بوخوم به ثمر رساند نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
تیم فوتبال پیکان در صورت برد مقابل نساجی می‌توانست صدرنشین لیگ برتر فوتبال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ