رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که گاوی، ستاره بارسلونا، به شدت به وینیسیوس جونیور توهین کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید جدید پرسپوليس با توجه به دیر اضافه شدن به این تیم کار سخت و شاید غیرممکنی را برای حضور در لیست تیم در جدال با ذوب آهن دارد.
رضا عادل داور مازندرانی فوتبال ایران در هفته سوم لیگ برتر دومین قضاوت خود را در این فصل انجام می دهد.
شاید هم در سطح کلی، پذیرش این حجم از پیشرفت در فوتبال عربستان که روزگاری حرفی برای گفتن در آسیا هم نداشت، چه برسد به اینکه بخواهد در دنیا معتبر شود، برای تلویزیون و سیاست‌گذارن حاکم بر این سازمان دشوار باشد.
استقلال ملاثانی باید کارش را در لیگ یک با سه امتیاز منفی آغاز کند.
محمود فکری که اکنون با تیم هوادار به لیگ برتر بازگشته، در هفته دوم جدالی سخت را در قزوین پیش رو دارد.
در روز برتری پرگل سپاهان برابر تراکتور در نقش جهان، هافبک ریز نقش اصفهانی‌ها فرصت بازی پیدا نکرد.
آرسنال نیمه اول بازی برابر ناتینگهام فارست را با برتری 2-0 و زدن دو گل تماشایی به اتمام رساند و برنده به رختکن رفت.
مهاجم تازه وارد سپاهان در نخستین بازی برای این تیم موفق به گلزنی مقابل تراکتور شد.
سرمربی استقلال در حرکتی قابل ستایش، بر سر مزار فوتبالیست جوان صنعت نفت حضور پیدا کرد.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا به شدت از این تیم و مربی‌اش تعریف کرد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
جرمی وات که اکانت محبوب ایکس (توییتر سابق) «@Music» را با نزدیک به ۵۰۰ هزار دنبال کننده اداره می‌کرد، فاش کرده که ایلان ماسک به زور کنترل آن را به دست گرفته و از آن برای اهداف تجاری خود استفاده خواهد کرد.
رئال مادرید دومین گل ال‌کلاسیکو را روی اشتباه مهلک تونی کروس دریافت کرد.
خوسلو امشب احتمالا برابر بارسا کار را از ابتدا شروع خواهد کرد. شادی گل فصل قبل او را هنوز هواداران بارسا فراموش نکرده‌اند.
ژاوی در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت که رئال شانس بیشتری برای پیروزی و رفتن به فینال دارد و اینکه جبران شکست 0-1 بازی رفت برای رئال کار دشواری نیست.
ژاوی در پایان ال‌کلاسیکو از تلاش بازیکنانش تقدیر کرد و گفت که بارسا به شایستگی برنده شد.
به نظر می‌رسد که اهمیت ال‌کلاسیکو برای روزنامه‌های اسپانیایی بیشتر از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا است.
بارسلونا پنجشنبه شب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد رئال را با ارائه یک بازی کاملا دفاعی، 0-1 شکست دهد. دیه‌گو سیمئونه دیروز به این سبک بازی بارسا کنایه زد.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه آخر به بارسا نگاه می‌کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه نهایی به بارسا نگاه می کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
روزنامه آبولا با انتشار تصویری از مهدی طارمی روی جلد امروز خود، به تأثیر مهم این بازیکن ایرانی روی خط حمله پورتو پرداخت.
در این مقاله به طور مفصل به عملکرد لیورپول در فصل جاری می‌پردازیم و به نقاط قوت و ضعف و آمارهای این تیم تا به اینجای کار اشاره می‌کنیم.
در این مقاله به طور مفصل به عملکرد لیورپول در فصل جاری می پردازیم و به نقاط قوت و ضعف و آمارهایی که از خود تا اینجای کار ثبت نموده اند اشاره میکنیم.
مدیر ورزشی بارسلونا معتقد است که بازیکنان علی‌رغم تساوی ناامیدکننده برابر اینتر، یکشنبه در ال‌کلاسیکو قدرتمندانه کار خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ