ژاوی در پایان ال‌کلاسیکو از تلاش بازیکنانش تقدیر کرد و گفت که بارسا به شایستگی برنده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شاید باورتان نشود ولی برای مسابقات زیر 21 سال جهان ۳۷۵ جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و این قهرمانی حاصل کار تمام اعضای فدراسیون والیبال و تیم جوانان بود.
رضا عنایتی می‌گوید فشردگی شدیدی مسابقات کار را برای بازیکنان سخت کرده است.
رونالد کومان در نشست خبری بازی نیمه نهایی لیگ ملت ها برابر کرواسی گفت که باید در 90 یا 120 دقیقه کار حریف را تمام کنند.
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید کار کردن با مهدی رحمتی برای تمامی بازیکنان تیم مایه آرامش بوده است.
مارک تراشتگن، دروازه بان بارسلونا، در شب رکوردشکنی‌اش تاکید کرد که آبی اناری ها کار سختی برای فتح لالیگا ندارند.
اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، منچسترسیتی دوباره این فصل هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
ژابی آلونسو می‌گوید لورکوزن برای قهرمانی در لیگ اروپا باید تمام توان و انرژی خود را به کار بگیرد.
با قطعی شدن قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در رقابتهای لیگ دسته اول، رقابت برای دومین صعودکننده به لیگ برتر همچمان ادامه دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برنده دربی لزومان قهرمان لیگ نخواهد شد و تیم برنده باید منتظر لغزش سپاهان هم باشد.
آشنایی با حریفان شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا نمی‌تواند خالی از لطف باشد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد که کار قهرمانی هنوز تمام نشده و ماجراجویی های بسیاری در پیش است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
خوان لاپورتا در رویای قهرمانی بارسلونا در لالیگاست و می‌گوید که حس می‌کند به این عنوان خواهند رسید، هرچند هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به مصاف تیم اسپانیا خواهد رفت.
کاپیتان تیم ملی وووشو گفت: قهرمانی سخت است، ولی سخت تر از آن حفظ این قهرمانی است، کار بزرگی که توسط جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به سرانجام رسید.
حساس‌ترین بازی جام جهانی قطر از راه رسید؛ جایی که آرژانتین و فرانسه برای بالابردن جام قهرمانی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.
امیررضا فرزند فردین معصومی آزادکار اسبق تیم ملی کشتی آزاد است که سال گذشته در پیکار‌های نوجوانان جهان طلا گرفت
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید که امروز همه تمرکزش روی وزن 70 کیلو است و می‌خواهد کار ناتمام سال گذشته را امسال در بلگراد تمام کند.
تیم کشتی فرنگی جوانان ایران، عنوان قهرمانی خود را پیش از پایان رقابت های قهرمانی جهان قطعی کرده است.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
تیم ملی جوانان در سومین بازی خود در تورنمنت کافا در برابر تیم قرقیزستان به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت. یعنی همان نتیجه ای که در بازی نخست در برابر ازبکستان رقم خورد.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید حتی اگر 5 درصد هم شانس رسیدن به تیم ملی را در جام جهانی داشته باشد تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ