هافبک آلومینیوم معتقد است تیمش شایسته حضور در جمع تیم‌های بالانشین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدامی شایسته که می‌بایست «سراسری» زدایی شود
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از تساوی مقابل سیتی به ستایش سبک مربیگری پپ گواردیولا پرداخت.
سرمربی تیم هندبال باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر این رشته شاگردانش را شایسته کسب قهرمانی عنوان دانست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شایسته این بود که در پایان فصل به قهرمانی برسد، گفت: اتفاقات ناخوشایندی که برای این تیم افتاد آنها را از مسیر قهرمانی دور کرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، علیرغم شکست مقابل سویا شاگردانش را شایسته صعود به فینال لیگ اروپا می‌داند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از اینکه داور در صحنه گل سیتی از VAR کمک نگرفت ابراز تعجب کرد.
نماینده مردم چناران در مجلس گفت: موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان باعث ایجاد شبهه در افکار عمومی شده و شایسته نیست که مجلس انقلابی با حرف‌های ناپخته زیر سوال برود.
شهریار افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه وجامع برای ارائه خدمات شایسته درجابه جایی زائرین اربعین ازفراهم‌آوری امکانات مقتضی درشبکه راه‌های مواصلاتی باهدف ارتقای سطح ایمنی خبر داد.
ژوائو کانسلو، ستاره جدید بایرن مونیخ، معتقد است که شایسته دقایق بیشتری حضور در ترکیبب منچسترسیتی بوده اما پپ گواردیولا چنین نظری نداشته است.
هافبک ملوان امیدوار است استقلال را از رقابت‌های جام حذفی کنار بزنند و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کنند.
تماس تلفنی مطهری با فوتبالیست مازندرانی در حال مبارزه با سرطان
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر شایسته سالاری در انتصابات گفت: حمایت از افراد پاکدست که دلسوزانه برای مردم و انقلاب کار می کنند باید جایگزین رفیق بازی ها شود.
سرمربی تیم ولووز معتقد است که اگر داور به اشتباه گل تیمش را آفساید اعلام نمی کرد، پیروزی مقابل لیورپول دور از دسترس نبود.
هاشمی ارس، کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون اسکواش چهار شعار اصلی خود برای اداره این فدراسیون را اعلام کرد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شایسته پیروزی برابر استقلال بودیم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم در دولت فعلی به بحث شایسته سالاری توجه بیشتری شود و زنان بیش از سی درصد پست‌های مدیریتی را در اختیار بگیرند.
ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در رقابتهای جام جهانی معتقد است تیم کشورمان شایستگی قهرمانی در این رقابتها را داشت که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد.
چسلاو میخنیویچ، سرمربی تیم ملی لهستان، مدعی شد تیمش شایسته غلبه بر عربستان بوده است.
هزینه‌ای که جامعه در هر بار اعتراض برای بیدار کردن روح خفته یا مغرور سیاست در ایران می دهد، آن را بر سر عقل آورد در غیر این صورت رویه‌های موجود هزینه‌های بیشتری ایجاد خواهند کرد. این مردم نه تنها شایسته تکریم و گفتگو هستند بلکه منفعت حکومت هم در گفتگو با مردم و کسب همدلی آنهاست.
سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه عده ای قصد دارند کارهایش را در ایراان بی ارزش کنند، گفت: انتظار ندارم برایم فرش قرمز پهن کنند اما شایسته حضور در جام جهانی هستم.
سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه عده ای قصد دارند کارهایش را در ایراان بی ارزش کنند، گفت: انتظار ندارم برایم فرش قرمز پهن کنند اما شایسته حضور در جام جهانی هستم.
انزلی- سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه شایسته برد سه بر یک بودیم، گفت: برای قهرمانی علاوه بر بازیکن به نیمکت قوی نیز نیاز داریم.
انزلی- سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه شایسته برد سه بر صفر بودیم، گفت: برای قهرمانی علاوه بر بازیکن به نیمکت قوی نیز نیاز داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ