اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران از هفته سوم لیگ برتر به برخی داوران جوان و کم تجربه تر شانس قضاوت داده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اقدام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در تهیه کاغذ ایرانی ستودنی و شایسته تقدیر است.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: در صورت ایجاد ناامنی برای ایران با هرگونه اقدامی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این ملت در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به رغم جلسات و پیگیری های کمیسیون فرهنگی شورا، متأسفانه تاکنون اقدامی در خصوص املاک واگذار شده صورت نگرفته است.
مستندساز و تاریخ‌پژوه نوشت: ساواک پیشنهاد داده در کنار مراسم ماه محرم و جهت «ترغیب به شاه‌دوستی» نذری داده شده و «با تهیه نوار و فیلم و عکس از طریق وسایل ارتباط جمعی تبلیغات شایسته بعمل آید»، ولی شاه ضمن موافقت با «اطعام مساکین» برخلاف نظر تبلیغاتی ساواک خواسته «بی سروصدا اقدام شود»
رئیس جمهور پیشین تایوان با وعده «صلح» وارد چین شد
رفتاری که هواداران بشیکتاش برای کودکان زلزله زده ترکیه انجام دادند، جایش در فوتبال ایران خالی است. کودکان زلزله‌زده خوی هم چشم انتظار بودند اما دریغ از قدمی مثبت توسط متولیان فوتبال.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
دو بازيكن خارجى و موثر باشگاه استقلال، فصل آينده هم پيراهن اين تيم را بر تن خواهند كرد.
باشگاه استقلال خوزستان در اقدامی فرهنگی، مدرسه‌ای را در منطقه ملاشیه اهواز تجهیز کرد.
در آستانه قرار گرفتن در موج هشتم کرونا و در شرایطی که چین از مراکز اصلی شیوع مجدد کرونا در جهان است، ایرلاین‌ها برای هرگونه اقدام از جمله محدودیت یا کنترل مسافران ورودی از چین به ایران، گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.
آنفلوآنزا بیماری ویروسی حاد دستگاه تنفسی است که با تب، سرفه، سردرد، گلودرد، درد عضلانی، تعریق، آبریزش بینی، و گا‌ها استفراغ و اسهال تظاهر می‌کند. در این میان تب و سرفه به عنوان علائم کلیدی مطرح هستند. سرفه اغلب شدید و برای مدتی ادامه می‌یابد؛ ولی سایر نشانه‌های بیماری بعد از دو تا هفت روز خود به خود بهبود پیدا می‌کند.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
زاهدان-فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: برپایی موکب شهدای فراجا در مناطق مرزی و ارائه خدمات به زائران اربعین را اقدامی شایسته و خداپسندانه بوده رویکرد دینی و مردمی مأموران انتظامی است.
ماده دو از ضمیمه سوم آیین نامه نقل و انتقالاتی به طور صریح درباره موضوعی که برای ارسلان مطهری پیش آمده صحبت کرده است.
ماده دو از ضمیمه سوم آیین نامه نقل و انتقالاتی به طور صریح درباره موضوعی که برای ارسلان مطهری پیش آمده صحبت کرده است.
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی جهت کنترل وضعیت ایمنی، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
توزیع کتاب از منطقه به مدرسه از دهم شهریور ماه بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شروع می‌شود لذا شایسته است دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی تا دهم شهریور ماه سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کنند یا در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل، پایه و رشته تحصیلی نسبت به اصلاح سفارش اقدام نمایند تا کتاب درسی آن‌ها به موقع به مدارس تحویل شود.
آلفونسو دیویس، مدافع جوان تیم ملی کانادا پاداش حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را صرف امور خیریه خواهد کرد.
جت مسافربری اوورچر می‌تواند در ۸ ساعت از لس‌آنجلس به سیدنی و طی ۳.۵ ساعت از نیویورک به لندن برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ