نماینده مردم چناران در مجلس گفت: موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان باعث ایجاد شبهه در افکار عمومی شده و شایسته نیست که مجلس انقلابی با حرف‌های ناپخته زیر سوال برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردبیل- دادستان کل کشور گفت: استفاده از برخی تعابیر شایسته مسئولان انتظامی و قضایی نیست و بهتر است در این زمینه مراقبت کنیم.
سیروس پورموسوی در صورت ادامه حضور در تیم استقلال خوزستان دوست دارد تیم را برای حضور شایسته در جدول بازی های لیگ برتر آماده کند و تنها بقاء در جدول بازی ها برای او راضی کننده نیست.
حسنلوئی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از وضعیت توزیع آرد در منطقه نقده و اشنویه گفت: مردم باید ساعت ۳ بامداد در صف نانوایی باشند و آیا این شایسته مردم است.
سرمربی تیم هندبال باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر این رشته شاگردانش را شایسته کسب قهرمانی عنوان دانست.
یک حقوقدان می‌گوید: «بسیاری از سوءرفتار‌هایی که توسط والدین یا اشخاص ثالث ممکن است در حق اطفال صورت بگیرد، نظیر بی‌توجهی، ممانعت از تحصیل، بهره‌کشی اقتصادی و ... که سلامت جسمی، روانی یا اجتماعی طفل و نوجوان را تهدید می‌کند، غیرقانونی بوده و علاوه بر اینکه در قانون برای آن مجازاتی تعیین شده، ممکن است منجر به عزل، ولی (پدر) و انتصاب یک قیّم شایسته برای کودک شود.»
قالیباف با تأکید بر اینکه ادامه چنین مسیری، سیستم‌ها و نوع حکمرانی را بدتر کرده و با سرعت بیشتری به سمت ناکارآمدی پیش می‌رویم که نمونه‌های آن را نیز دیده‌ایم، گفت: خیلی اوقات این نگاه باعث می‌شود شایسته سالاری، شایسته گزینی و شایسته پروری حذف و به فراموشی سپرده شود.
متاسفانه سیاست خارجی ما اکنون به ضعیف‌ترین و خطرناک‌ترین مرحله خود در ۴۴ سال اخیر رسیده است. این وضعیت بهیچوجه شایسته نظام جمهوری اسلامی و ملت مسلمان و انقلابی ایران نیست. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند این سیاست به صورت بنیانی مورد تجدید قرار گیرد و سیاستی پایه‌ریزی شود که در خور شان ملت مقتدر، مسلمان و انقلابی ایران باشد.
شایسته این بود که با تصمیم خودم و به‌خاطر عملکردی از من که شایسته سطح تیم ملی نباشد، به پایان برسد؛ نه به‌خاطر مسئله سن یا دلایلی مانند آن. سن یک حُسن یا نقص نیست و فقط یک عدد است که ارتباطی با عملکرد یا توانایی بازیکن ندارد.
مدیر دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق، شایعه عادی سازی روابط بغداد با تل آویو را دروغ آشکاری توصیف کرد که شایسته پاسخ نیست.
شان دایش، سرمربی جدید اورتون، بعد از پیروزی تیمش مقابل آرسنال گفت تنها کسانی که بعد از این برد شایسته ستایش و تحسینند بازیکنان اورتون هستند.
عباس عبدی با انتقاد از «اصرار» بر « تکرار آمار مخدوش ایجاد اشتغال» نوشت: اعلام آمار نادرست شایسته مقامات نیست.
منهاجی، مربی مس کرمان معتقد است جوانی سرمربی‌های مس و ملوان باعث ارائه یک بازی شجاعانه خواهد شد.
نفر نخست پیشین تنیس حرفه‌ای مردان جهان می‌گوید که نواک جوکوویچ صربستانی شایسته دریافت جایزه بازی جوانمردانه نیست.
هافبک منچستریونایتد از رفتاری که با نیمار می‌شود ناراحت است و در این مورد با رسانه‌ها صحبت کرده است.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
امام جمعه موقت تهران گفت: تضعیف نظام اسلامی حرام است، تهمت به یک فرد حرام است، تهمت به یک نظام حرام نیست؟
صدیف بدری گفت: عدم توجه به شایسته سالاری در وزارت خانه صمت و ورود بیش از ۷۰ نفر از افرادی که حتی یک ساعت نیز تجربه کاری نداشته و به صورت فامیلی و هدایت شده در این وزارتخانه حضور یافته‌اند قابل قبول نیست.
پدری، ستاره بارسلونا، معتقد است که حذف از لیگ قهرمانان حق این تیم بوده است.
عباس عبدی نوشت: این گونه گزارش کار شایسته هیچ مقام دولتی نیست.
واکنش برخی اعضای مجمع به ادعای عجیب شایسته که مدتهاست دیگر رئیس فدراسیون تنیس نیست و به عنوان عضو هیات اجرایی راهی سفرهای خارجی می‌شد، لبخند معنی دار بود.
نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی معتقد است محمد بنا همواره به دنبال بهترین‌هاست و اگر کشتی گیری از هر نظر شایسته باشد در تیم ملی جای دارد.
ژاوی در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد نشان داد که شایسته مربیگری بارسلوناست. او چه در انتخاب ترکیب و چه سیستم بازی بارسا، تصمیماتی شجاعانه گرفت.
نماینده مردم نهبندان در مجلس گفت: متأسفانه اطلاع رسانی ناقص تیم مذاکره کننده یکی از عواملی است که به التهابات حوزه اقتصادی دامن زده است و شایسته نیست اطلاعات از طرف‌های دیگر به جامعه برسد.
نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ