حزب سیاسی آلترناتیو برای آلمان تاکید کرد با توجه به وضعیت اقتصادی در این کشور، بازسازی خط لوله نورد استریم ۲ باید اجرا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام حمایت حزب الله لبنان از سلیمان فرنجیه، راه را برای پایان دادن به یک بحران سیاسی هموار کرده است.
اعلام حمایت حزب الله لبنان از سلیمان فرنجیه، راه را برای پایان دادن به یک بحران سیاسی هموار کرده است.
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با بیان اینکه سرنوشت منطقه را شکست‌خوردگان رقم نمی‌زنند، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی نگران آینده خود است.
ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب روسیه که سال پیش فوت کرد، تحلیل‌های عجیبی داشت که بیشترشان به واقعیت پیوست. مثلا ۳۰ سال پیش گفته بودکه روسیه با اوکراین وارد جنگ خواهد شد و از نقشه آمریکا برای تجزیه ایران خبر می‌دهد.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
معاون سیاسی حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آقای لاریجانی با توجه به رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات آتی خواهد داشت؟ گفت: لاریجانی سرمایه اصلی نظام است. پیش از اینکه آقای لاریجانی بخواهد به صحنه بیاید یا نیاید، نیاز جریان انقلابی و شرایط کشور حضور وی در انتخابات است
رئیس شورای عالی سیاسی حزب الله لبنان به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور این کشور پرداخت.
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به همراه جمعی از فعالان سیاسی امروز؛ یکشنبه صبح با علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.
شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: تحولات منطقه و تنش ها و بی ثباتی و تحریم اقتصادی بخشی از سیاست آمریکاست.
پیتر اوربون تحلیلگر سیاسی انگلیسی نوشت که استعفای لیز تراس، نشان دهنده بحران مزمن حکمرانی در انگلیس است، بحرانی که این کشور را به مضحکه جهانیان تبدیل کرده است.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی گفت که مقاومت در صیانت از حقوق نفت و گاز لبنان در مقابل غارت و ثروت نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.
گردان های حزب الله عراق تاکید کرد که گروه های سیاسی این کشور باید به مسئولیت خود در ارجح دانستن منافع ملی به منافع حزبی عمل کنند.
چندین هزار نفر، روز شنبه در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.
مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور گفت: موضوع تأسیس حزب ایران قوی در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی و در نهایت با اصل تأسیس این تشکل سیاسی مخالفت شد.
ائتلاف سیاسی حاکم در سوئد با اختلاف اندکی در انتخابات پارلمانی سوئد پیشتاز است.
برگزاری بازی دوستانه با روسیه، باعث شده تا یک حزب سیاسی مستقر در سارایوو، فدراسیون فوتبال بوسنی را تهدید کند.
آنچه فیلسوفان سیاسی غرب تحت عنوان دموکراسی معنی کردند، تولید یک «ما» است که تمدن خود را بر آن بنا نهند. اکنون یک «ما»‌در غرب حاکم است که پیچ و مهره‌های آن را سیاستمداران در میدان رقابت شُل کرده‌اند. این «ما» در حال ضعف، پیری و فرتوتی است.
عضو حزب دموکرات کردستان عراق اعلام کرد: ما در آستانه مرحله حساس در روند سیاسی عراقی به سر می بریم.
حزب ندای ایرانیان با اعلام حمایت از مذاکرات احیای برجام تایکد کرد که برجام نباید ابزار تسویه حساب‌های سیاسی داخلی شود.
رئیس حزب سوسیالیت ترقی لبنان با معاون سیاسی دبیر کل جنبش حزب الله، دیدار و گفتگو کرد.
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی به همه جناح های سیاسی کشور توصیه کرد که از توافق هسته ای احتمالی حمایت کنند.
اگر نگاهی به واردات مواد اولیه واحد‌های تولیدی بیاندازیم به صورت کامل متوجه می‌شویم که چالش بزرگی بر سر راه واردکنندگان این مواد قرارگرفته است.
پس از اینکه یحیی گل‌محمدی با جدایی مهدی عبدی و حضور او در لیگ پرتغال مخالفت کرد، این بازیکن به جلسه‌ای با مدیران پرسپولیس داشت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ