معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی گفت که مقاومت در صیانت از حقوق نفت و گاز لبنان در مقابل غارت و ثروت نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع لبنانی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در روز دوشنبه آینده خبر دادند که طی آن به آخرین تحولات لبنان و منطقه خواهد پرداخت.
رسانه های رژیم صهیونیستی از آمادگی حزب الله برای جنگ با این رژیم خبر دادند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به پاره کردن و سوزاندن قرآن در سوئد واکنش نشان داد و دولت سوئد را شریک این جنایت دانست.
جنبش مقاومت حزب الله لبنان، اهانت امروز شهرک‌نشینان تندروی صهیونیستی به کتاب مقدس مسلمانان در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان بر ضرورت تأمین نیازهای خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید و راهکار خروج از بحران این کشور پرداخت.
جنبش حزب الله لبنان با محکوم کردن یورش ددمنشانه نظامیان اشغالگر به نابلس که به شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر منجر گردید، بر حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام موهن سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
رئیس شورایی حزب الله لبنان با بیان اینکه هیچکس به تنهایی نمی تواند بحران این کشور را حل کند، تاکید کرد که تنها راه حل بحران لبنان گفتگو و تفاهم است.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان از گفتگو و تفاهم داخلی به دور از دخالت های خارجی و آمریکا به عنوان تنها راه حل بحران و مشکلات این کشور یاد کرد.
یکی از مقامات ارشد حزب الله هر گونه ارتباط این گروه با کشته شدن نظامی ایرلندی یونیفل در جنوب لبنان را رد کرد و خواستار تحقیقات نیروهای امنیتی برای روشن شدن جزئیات این حادثه شد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور پررنگ مسئله فلسطین در جام جهانی قطر و مخالفت با صهیونیست ها، نشانه مخالفت ملت ها با هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو است.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای درباره عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی، از این عملیات تمجید کرد.
رئیس هیات شرعی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که انتخاب رئیس جمهور این کشور باید بر اساس تفاهم صورت گیرد.
حزب الله لبنان حمله تروریستی شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی شد را محکوم کرد.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد که رئیس جمهور لبنان باید فردی شجاع و قاطع باشد و از حق شهروندان این کشور و مقاومت دفاع کند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تمجید از شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط، او را نماد قدرت و صلابت ملت فلسطین و نشانه زوال رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
حزب الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در دره اردن را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.
حزب الله لبنان تأکید کرد که با ارتحال آیت الله ناصری یکی از پشتوانه های معنوی خود و محبان مقاومت در لبنان را از دست داده است.
مسئول روابط عربی و بین المللی حزب الله لبنان ترور داریا دوگین دختر الکساندر دوگین متفکر و فلیسوف روسی را محکوم کرد.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
حزب الله لبنان در دومین سالروز انفجار بندر بیروت بیانیه ای صادر، و بر ضرورت تحقیق عادلانه و شفاف درباره این فاجعه تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ