ائتلاف سیاسی حاکم در سوئد با اختلاف اندکی در انتخابات پارلمانی سوئد پیشتاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله اول از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
مرحله اول از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی از افزایش قدرت حزب بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و کاهش قدرت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حکایت دارد.
رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در نظرسنجی‌ها پیشتاز بلامنازع در میان نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور محسوب می‌شود.
دونالد ترامپ در یک نظرسنجی توانست ۵۲ درصد آرای جمهوری‌خواهان را به دست آورد.
یک سال دیگر در مکزیک انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و یکی از نامزد‌های پیش‌رو که توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده، یک دانشمند محیط‌زیست است که می‌تواند به اولین رهبر زن در دومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین تبدیل شود. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از یک نظرسنجی، کلودیا شین‌بام، شهردار مکزیکوسیتی ۲۰ امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب در حزب خود پیشتاز است.
درحالیکه انتخابات پارلمانی یونان که از صبح امروز آغاز شد، مراحل ابتدایی شمارش آراء را سپری می‌کند، نتایج اولیه از پیشتازی حزب راست‌گرای حاکم حکایت دارد.
به نظر می‌رسد اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که کمتر از دو هفته دیگر در 28 ماه مه برگزار می‌شود، دست برتر را دارد. تحلیلگران به واشنگتن‌پست گفتند که بعید به نظر می رسد که کلیچداراوغلو زمینه کافی برای پیروزی در دور دوم را فراهم کند. انتظار می‌رود که آرای حامیان اوغان، نامزد حزب ثالث، بین دو رقیب اصلی تقسیم شود.
با شمارش حدود 89 درصد آراء انتخابات پارلمانی ترکیه، «ائتلاف جمهور» به رهبری حزب عدالت و توسعه با کسب 323 کرسی پیشتاز انتخابات است.
دو ورزشکار دختر ایران تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا صاحب مدال نقره و برنز کردند.
اعتماد مردم و مشتریان بانک صادرات ایران به «چکنو» این بانک به عنوان نخستین چک دیجیتال نظام بانکی، تعداد چک‌های صادر شده دیجیتال را به مرز 130 هزار فقره رساند.
اگر مخالفان اردوغان می‌خواهند او و حزب و همراهانش را از ساختار حاکمیت خارج کنند و به‌دنبال برگرداندن ورق رویکرد مستبدانه آن‌ها در ترکیه باشند، پارلمان و انتخابات پارلمانی از ابزار‌های مهم کار آن‌ها خواهد بود. نظرسنجی‌های پارلمانی از طرفی همچنان عدالت و توسعه را پیشتاز نشان می‌دهند و از طرف دیگر، در هیچ‌کدام از آن‌ها اردوغان و همراهانش رأی ۵۰ درصدی برای کسب اکثریت ندارند. حزب قلیچ‌داراوغلو هم البته در همه نظرسنجی‌ها، همچنان به روال گذشته بیشترین رأی بعد از عدالت و توسعه را دارد و البته همچنان با فاصله‌ای قابل‌توجه.
آمار شرکت‌های دانش بنیان فعال در صنعت آب و برق در اسفند سال سال گذشته ۷۰۰ شرکت بود که در اسفندماه امسال از ۱۰۰۰ شرکت فراتر رفت.
بر اساس اعلام معاونت علمی ۵ کشور جهان در تدوین و تصویب استانداردهای بین‌المللی فناوری نانو پیشتازی می‌کنند که ایران یکی از این کشورها است.
بر اساس آخرین آمار ستاد سلول ایران در جایگاه سیزدهم تولید علم سلول بنیادی قرار دارد و در منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از پیشتازی وزارت نفت در استفاده از محصولات تولید داخل خبر داد.
مرحله دوازدهم رالی داکار در عربستان برگزار شد که در بخش موتور، توبی پرایس از تیم KTM همچنان صدرنشین است.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۹۷ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۸۰ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش ۷۰ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش ۶۰ درصد آراء، حزب لیکود همچنان پیشتاز است.
گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت جانسون به قدرت در روز‌های اخیر بالا گرفته است. او در حال حاضر یکی از سه گزینه‌های پیشتاز این رقابت است و حمایت چهار وزیر دولت را به دست آورده است. جانسون برای اینکه بتواند دوباره به قدرت برسد، طبق رویه جدید حزب حاکم محافظه‌کار به حمایت ۱۰۰ نماینده نیاز دارد.
طبق نظرسنجی به عمل آمده از اعضای حزب محافظه کار انگلیس، «لیز تراس» با اختلاف ۲۲ درصد از رقیب خود «ریشی سوناک» برای تصدی پست نخست وزیری انگلیس پیش است.
«ضد» یک تله فیلم درباره حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی بود و البته از فیلمسازش بیش از این انتظار نمی‌رفت. «خائن کشی» اما فیلم کنجکاوی برانگیزی بود، چرا که انتظار می‌رود با توجه به اینکه کیمیایی این بار هر امکاناتی انتظار داشت، در اختیار داشت، شاهد فیلم قابل قبولی باشیم اما چنین نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ