وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌ای به‌منظور احیا بافت فرسوده گفت: تمرکز ما بر توسعه مسکن روستایی حدوداً سالی ۲۰۰ هزار مسکن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در جمع دانشجویان حاضر در دوره اسلام ناب گفت: اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ‌های جهانی انقلاب اسلامی بود، بقیه یا با چپ ها بودند یا با راست‌ها، تعدادی هم به جنگ داخلی تبدیل شدند، اینجاست که اهمیت انقلاب ایران و نقش ولایت فقیه مشخص می‌شود.
آنچه درباره فرمان رئیسی در راه اندازی گشت ارشاد، آشکار است این است که رئیسی در تبلیغات رسانه‌ای و در نشست‌های مطبوعاتی در قامت رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی کوشش می‌کند از روش‌های فرهنگی و تبلیغی درسیاست‌های حجاب و عفاف دفاع کند. اما در قامت و نقش رئیس شورای عالی امنیت ملی با دستور به فرماندهان پلیس، خواستار راه اندازی گشت ارشاد می‌شود.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
دکتر خرمشاد استاد تمام علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) می‌گوید: فرض کنید پارلمان فرانسه قانونی تصویب کند و اجازه دهد تا احزاب سیاسی مذهبی تاسیس شوند. آن مصوبه از سوی شورای عالی قانون اساسی رد خواهد شد؛ چراکه با قانون اساسی مغایر است. شورای عالی قانون اساسی فرانسه پاسدار لا‌ئیسیته است.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بر اهمیت ترسیم نقشه فضای مجازی کشور با مشارکت جمعی برای تبیین نقش ها، ایجاد وحدت ملی و تنظیم گری این حوزه تاکید کرد.
یک مسئله که باعث شده هنرمندان با بی‌اعتمادی به واگذاری این نقش به صداوسیما بنگرند، موقعیت کنونی صداوسیما در مقابل «ذینفع» است که «تابناک» پیش از این پرداخته بود. منطق حکم می‌کند یک نهاد حاکمیتی که قرار است بر حوزه‌ای نظارت داشته باشد، خودش ذینفع نباشد، چرا که اگر ذینفع باشد هر تصمیمش به منزله تلاش برای تضعیف رقبا، تفسیر می‌شود. بنابراین صداوسیما در گام اول باید از موقعیت ذینفع خارج شود و وی او دی‌های خود نظیر تلوبیون را به طور کلی به بخش خصوصی واگذار کند و یا اگر صداوسیما بر حفظ نقش ذینفع اصرار دارد، باید در مصوبه‌ای تازه، این نقش نظارتی حاکمیتی به دستگاه بالادستی دیگری نظیر شورای عالی فضای مجازی و دبیرخانه آن واگذار شود.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
یک رسانه اصولگرا نیز در همین رابطه نوشت: بالاخره استعفای محسن رضایی مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به رضایی سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که ظاهرا قرار است نقش جدی‌تری ایفا کند.
محمد مهاجری نوشت: اگر شورای نگهبان به غیر از استعلام مراجع ۴ گانه هیچ کاری برای احراز صلاحیت نامزد‌ها انجام ندهد، نتیجه انتخاباتش، حتما بدتر از بعضی دوره‌های مجلس از جمله مجلس یازدهم نخواهد بود. با این توضیح می‌توان ادعا کرد اگر شورای نگهبان حاشیه‌سازی‌های خود را کنار بگذارد، دشمن را ناکام می‌کند و با مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، چشم دشمن را کور هم می‌کند.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: امام صادق(ع) علاوه بر توفیق در زمینه ترویج علم و دانش دین، در فعالیت تشکیلاتی برای احیای جامعه اسلامی نیز بسیار موفق بودند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، خواستار ارتقای نقش محوری شورا در تقسیم کار ملی در مدیریت فضای مجازی شد.
نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی درباره ماجرای پیامک مشکوکی که باعث رخداد سفارت آذربایجان شد توضیح داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: آمادگی کامل داریم که بافت‌های فرسوده را اصلاح و شورای عالی استان‌ها می‌تواند در تأمین مسکن استطاعت پذیر نقش آفرین باشد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: شورای عالی استان‌ها آمادگی کامل دارد که بافت‌های فرسوده را اصلاح کند و می‌تواند در تأمین مسکن استطاعت پذیر نقش آفرین باشد.
«زدن» شمخانی از آنجا آغاز شد که همان اکانت‌ها می‌گفتند اکبری نزدیک به یک شخصیت امنیتی بوده و در نقش معاون این فرد در زمان وزارت دفاع مشغول به کار بوده است. آدرسی که این اکانت‌ها می‌دادند به یک نام می‌رسید: «علی شمخانی»؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر دفاع در دولت‌های محمد خاتمی؛ ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان ایفای نقش مکمل ایران و روسیه را در حوزه انرژی ضروری دانست و گفت: همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه در مسیر توافقات راهبردی است.
رهبر انقلاب با طرح این سؤال که شأن و وظیفه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی چیست، گفتند: مهمترین نقش و وظیفه این شورا، هدایت فرهنگی کشور و جامعه است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک عملیات قهرمانانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، گفت: اطمینان دارم که نهضت جهادی در فلسطین نقش مهمی در تسریع زوال رژیم صهیونیستی ایفا خواهد کرد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در معیت دکتر صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران عالی نظام بانکی کشور با هدف شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانکی و فعالان اقتصادی استان فارس، به این استان سفر کردند.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گاهی یک شوک به اعضای خانواده وارد می‌شود و افراد متاثر از فضای خانواده، در جامعه متناسب با نقش خود مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ هر شوک منفی و مثبتی که کارکرد طبیعی خانواده را از بین ببرد به طور مستقیم به جامعه وارد می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گاهی یک شوک به اعضای خانواده وارد می‌شود و افراد متاثر از فضای خانواده، در جامعه متناسب با نقش خود مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ هر شوک منفی و مثبتی که کارکرد طبیعی خانواده را از بین ببرد به طور مستقیم به جامعه وارد می‌شود.
در این اصلاح قانون وظایفی بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده که به هیج عنوان اصولا به وظایف ذاتی این نهاد ارتباط ندارد، رشد اقتصادی ۸ درصدی مرتبط به وزارت اقتصاد است، نه سیاست گذار پولی کشور، در مقابل کنترل تورم که ابزار‌های آن در دست بانک مرکزی است، هیچ اشاره به آن‌ها نشده است، از سوی دیگر شورای فقهی در این اصلاح قانون قدرت زیادی گرفته و در مسائلی که هیچگونه جنبه شرعی ندارد و مرتبط به سیاست گذاری‌های پولی است، شورای فقهی دارای اختیار است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با مفتی و انجمن علمای این کشور از نقش آنها در مقابله با جنگ به سرکردگی آمریکا علیه ارزش های اصیل یمن قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ