سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته است که واشنگتن نتوانسته روسیه را منزوی کند و به دنبال برچسب زدن علیه روسیه به عنوان دولت حامی تروریسم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه 30 بازی مقابل اف سی سینسیناتی نتوانست خشم خودش را کنترل کند و از زمین بازی اخراج شد. منبع: ورزش‌سه
وزیر خارجه آمریکا گفت: در نقطه ای که دستیابی به یک توافق ممکن بود، ایران نتوانست یا نخواست اقدامات لازم را انجام دهد. این امر مربوط به چندین ماه گذشته است.
مصطفی بهشتی یکی از ساکنین سابق پایگاه اشرف۳ در گفتگو با تلویزیون آلبانی گفت: ۲۱ سال در سازمان مجاهدین بودم و نتوانستم با مادرم تماس بگیرم ؛افراد قدیمی سازمان همشون نظامی هستند.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
پروژه خط گاز IP قرار بود تا دسامبر ۲۰۱۴ به پایان برسد و دریافت جریان گاز از ژانویه ۲۰۱۵ شروع شود، اما پاکستان نتوانست خط لوله را از مرز ایران به منطقه «نوابشاه» راه اندازی کند.
نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل متحد می‌گوید که در هنگام ورود هیئت روسیه به این سازمان، آمریکا نتوانست ترتیبی بدهد که مقامات سایر کشورها به هیئت مسکو واکنش سردی نشان بدهند.
گلوله‌های توپ جدید ۱۵۵ میلیمتری کمپانی بی‌ای‌ئی سیستمز که برای توپخانه دوربرد جدید آمریکایی طراحی شده است، می‌تواند اهدافی را در فاصله ۱۰۵ کیلومتری هدف قرار دهد.
مایک گالاگر یک نماینده حزب جمهوریخواه در کنگره آمریکا با مقامات اپ چینی تیک تاک ملاقات و درباره برنامه های امنیت داده این شرکت گفتگو کرد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار وزیر دفاع سوریه گفت: آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند.
رئیس جماعت علمای عراق در سخنانی  گفت: آمریکا نتوانست با شهیدان المهندس و سلیمانی مقابله کند و دست به حمله بزدلانه زد و آنها را هدف قرار داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
تیم ملی آمریکا علیرغم نمایشی موفق در مرحله گروهی، در نهایت نتوانست از پس هلند بربیاید و با شکست 3-1 مقابل حریف از جام کنار رفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی در جام جهانی مقابل آمریکا و انگلیس ترسو بازی کرد و نتوانست نتیجه بگیرد، گفت: تفکرات کی روش دیگر به درد نمی‌خورد و تیم ایران نیاز به بازسازی دارد.
آزمون در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی نتوانست بازی خود را مقابل ولز، در برابر آمریکا تکرار کند؟ گفت: به نظر من بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و بدن‌ها جواب نداد.
ایران شب گذشته در یک قدمی صعود بازی را به آمریکا باخت و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. تصویری از امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق پس از شکست ایران منتشر شده است.
ایران شب گذشته در یک قدمی صعود بازی را به آمریکا باخت و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. تصویری از امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق پس از شکست ایران منتشر شده است.
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه نخست را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوز‌ها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
تیم ملی انگلیس در ۱۲ بازی خود مقابل آمریکا در تاریخ جام جهانی، هرگز نتوانست به پیروزی برسد.
تیم ملی ایران اگرچه به یک پیروزی تاریخی مقابل ولز رسید اما نتوانست بدون تلفات این کار را انجام دهد.
پس از آنکه دولت آمریکا نتوانست ذخایر گازوئیل و دیستیلیت خود را در فصل تابستان افزایش دهد، حالا شاهد کاهش شدید حجم این ذخایر در این کشور هستیم.
بنا به گفته یک مقام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا اخیرا به درخواست همتای چینی خود در خصوص ممانعت از سفر نانسی پلوسی پاسخ منفی داده است.
همراه اول به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ