مصطفی بهشتی یکی از ساکنین سابق پایگاه اشرف۳ در گفتگو با تلویزیون آلبانی گفت: ۲۱ سال در سازمان مجاهدین بودم و نتوانستم با مادرم تماس بگیرم ؛افراد قدیمی سازمان همشون نظامی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی با نیوکسل به ستایش از ادی هاو، سرمربی این تیم پرداخت و گفت کلاغ‌ها با پول‌پاشی به این موقعیت نرسیده‌اند.
از زمانی که تحریم‌های نفتی ایران شدت گرفت، فعالیت کشتی‌های موسوم به ارواح در ایران افزایش پیدا کرد. این کشتی‌ها برای بارگیری کالا موقعیت مکانی خود را به نهاد‌های بین‌المللی اعلام نمی‌کنند، اسم و مشخصات واحدی ندارند و فعالیت آن‌ها به نوعی پنهان است. مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: «موسسه‌های بین‌المللی فعالیت نفتکش‌ها و تانکر‌های انتقال نفت و میعانات گازی را ردیابی می‌کنند، اما کشتی‌های ارواح کارگزاران انتقال انرژی بدون نظارت نهاد‌های بین‌المللی هستند.»
وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور گفت: سیاست دولت در اجرای برنامه اشتغالزایی فاصله گرفتن از پولپاشی کور است؛ باید تسهیلات را به کارآفرینانی که ایجاد شغل می‌کنند اختصاص داد و تحقق آن را رصد کرد.
وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور گفت: سیاست دولت در اجرای برنامه اشتغالزایی فاصله گرفتن از پولپاشی کور است؛ باید تسهیلات را به کارآفرینانی که ایجاد شغل می‌کنند اختصاص داد و تحقق آن را رصد کرد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص بودجه در ماه‌های آخر سال برای مباحث اجتماعی، منجر به پول‌پاشی می‌شود.
فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به انتشار گزارش مجلس از تخلفات فولاد مبارکه اصفهان، توئیتی با هشتگ #فساد سیستماتیک منتشر کرد.
ایران نوشت: احتمالاً توئیت (استاندار) به مذاق برخی از افراد خوش نیامده و حالا سعی کردند با پول‌پاشی اقدام به تخریب منصوری کنند؛ مسأله‌ای که اوج بی‌انصافی و منفعت‌طلبی را در اثنای بحران ملی نشان می‌دهد.
وزیر اقتصاد از پایان پول پاشی به بهانه اشتغال خبر داد و گفت: امسال برای توزیع منطقه‌ای و تحقق واقعی شغل، از نهادهای انقلابی نیز در شهرها و روستاها استفاده می‌کنیم.
امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته استقلال همچنان در انتظار توافق این باشگاه با شارلوا بلژیک است.
چطور در دوره درخشش مربیان ایرانی، درجه چند های شرق اروپا به ورزش ایران قالب می‌شوند؟ آیا مسیر غلط پول‌پاشی و مدیریت برآمده از تفکر فوتبالی ساکت بعد از سه سال نرسیدن به قهرمانی لیگ برتر والیبال تصحیح شد؟ پاسخ منفی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ