عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که «شاهد شیطنت‌هایی در مسئله تخصیص حقابه از هیرمند هستیم»، گفت: برای دریافت حقابه کشورمان گرفتار تناقض‌ها و اختلافات داخلی طالبان هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته درباره ایران با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره انتخابات آینده، گفت: دشمن به دنبال یک انتخابات کم‌رمق، بی‌جان و حضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم ونظام است.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
بنیاد نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در باره طرح سربازی مشمولان نخبه ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سرلشکر باقری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب‌های دکتر احمدیان به سمت نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی و دبیری این شورا و نیز دریابان شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه خلیج فارس و غرب آسیا یکی از حساس‌ترین مناطق جهان است. این منطقه طی سال‌های اخیر محل زورآزمایی آمریکایی‌ها نیز بوده که سعی داشتند خودشان را به عنوان حاکم مطلق، به جهان و منطقه تحمیل کنند. امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد و در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد. سرلشکر محمد باقری این خبر‌ها را در مراسم بیستمین دوره رزم مقدماتی نخبگان کشوری (ذخیره‌های نظام) بیان کرد.
این فلسفه که ترجمان خصیصه ذاتی پاسداران انقلاب اسلامی است، نه‌تن‌ها برای آحاد ملت ایران بلکه برای سایر ملل حق‌طلب، آزادی‌خواه و استکبارستیز عالم به‌ویژه کشور‌های جغرافیای مقاومت، الهام‌بخش و راهگشا بوده است؛ به گونه‌ای که امروز خیل عظیمی از فرزندان مؤمن و مجاهد امت اسلامی تحت لوای گفتمان پاسداران انقلاب و نظام اسلامی به عرصه استکبارستیزی و مبارزه با تروریسم، جنگ‌طلبی و جنایتگری رژیم تروریستی آمریکا و دولت جعلی صهیونیستی و متحدان آنان، شجاعانه و مؤمنانه پای گذارده‌اند.
ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز برکت انقلاب اسلامی و آمادگی‌های نیرو‌های مسلح دشمنان را معترف ساخته که قادر به انتخاب گزینه سخت و اقدام نظامی علیه ایران اسلامی نیستند.
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: اخبار مربوط به سرلشکر باقری از طریق روابط عمومی و مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و صفحه پیام رسان داخلی روبیکا اطلاع رسانی می‌شود.
پس از بیانیه صادره از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص حادثه مربوط به هواپیمای اوکراینی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ از سوی رئیس قوه قضاییه، موضوع جهت انجام تحقیقات و کشف واقعیت و رسیدگی به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارسال شد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست‌ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.
جانشین ستاد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد که فتنه ۸۸ محصول اختلاف دو جریان سیاسی داخل کشور نبود، بلکه این فتنه محصول رویارویی ضد انقلاب و انقلاب بود؛ محصول رویارویی دشمنان قسم خورده این نظام با مردم متدین و نظام و انقلاب ما بود.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی در آستانه سالروز شهادت شهدای غواص در عملیات کربلای ۴ گفت: درس‌های غواصان خط شکن به ویژه برای امروز جامعه ما آموزنده و الهام بخش بوده و قادر است ما را سربلند از گزند و خطرات ویرانگر این جنگ سرنوشت ساز در امان نگه دارد.
برابر مساعدت ستاد کل نیرو‌های مسلح و در راستای کمک به ازدواج و کاهش مشکلات جوانان، کارکنان وظیفه متاهل فراری که بعداز تاریخ ابلاغیه مذکور خود را به یگان خدمتی معرفی کنند نیز می‌توانند از کسرخدمت تاهل به مدت دو ماه بهره‌مند شوند.
وزیر علوم درباره ایجاد دفتر تعامل نیرو‌های مسلح در دانشگاه‌ها گفت: این مورد تازه‌ای نیست و قبلا هم وجود داشته است به این صورت که یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیرو‌های مسلح باشد، در دانشگاه حضور می‌یابد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه دشمن با بسیج امکانات و به مدد پشتیبانی رسانه‌ها، جنگ احزاب علیه ملت ایران به راه انداخته اظهار کرد: در این جنگ تفاله‌های سلطنت‌طلب، منافقین کوردل و گروهک‌های تروریستی، عمله‌ میدانی دشمن هستند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفته است: تغییرات مستمر و گسترده‌ای که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت وظیفه عمومی صورت گرفته است، علاوه بر ارتقاء توان دفاعی کشور بهره‌های ملموس و قابل توجه نظیر استقلال، خودباوری، قناعت نظم‌پذیری، قانون‌گرایی، ایثار و بردباری برای جوانان به همراه داشته است.
رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تغییرات مرز‌ها و ژئوپولتیک در منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به دو همسایه مان آذربایجان و ارمنستان می‌گوییم که اختلافات را از طریق دیپلماتیک برطرف کنند.
محمدرضا داورزنی امروز در نشستی با رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح موضوع نحوه به‌کارگیری ملی‌پوشان سرباز را در قالب «سرباز قهرمان» بررسی کرد.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خوشبختانه با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب، در نیروهای مسلح اقدامات خوبی در موضوع پدافند غیرعامل انجام شده است که البته کافی نیست.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: چندین سال است که ابلاغی مبنی بر خارج شدن اسناد دفاع مقدس از حالت محرمانگی صادر شده که اسناد دفاع مقدس دیگر دارای طبقه‌بندی نیست؛ مگر اینکه اسناد خاصی که مسئولان مرکز اسناد مشخص کنند و این هم شاید یک درصد اسناد دارای طبقه‌بندی است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی گفت: او در برهه‌ای از زمان که مسئولیت داشت برای نظام سنگ‌اندازی و چوب لای چرخ کرد و حتی با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد. این سخنان او هیچ ارزشی برای مردم ما ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ