اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال به لطف تک گل محمدحسین مرادمند موفق شد از سد ملوان عبور کند و به مانند سپاهان و پرسپولیس، 6 امتیازی شود.
دستیار امیر قلعه‌نویی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید ماه‌ها قبل به برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ برای تیم ملی فکر می‌کردند.
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی شما کمک می‌کند. درواقع عدم وجود چربی زیاد اطراف شکم می‌تواند به روش‌های مختلفی به شما کمک کند تا عمر طولانی‌تری داشته باشید.
بازیکنان ارومیه ای انگیزه بیشتری برای درخشش در قهرمانی آسیا دارند.
سرمربی پرسپولیس اکنون یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی لیگ برتر ایران را در اختیار دارد که در جمع آن 5 ملی‌پوش حاضر هستند.
امیرحسین حسین‌زاده ششمین بازیکن خارجی و لژیونر است که زنوزی رونمایی می‌کند، هفتمین بازیکن محمد نادری خواهد بود.
كمانداران ايرانى تا امروز موفق به كسب شش سهميه پارالمپيك ۲۰۲۴ پاریس در مسابقات جهانی شده اند.
چلسی بدون حضور شش بازیکن از فهرست تیم اولش برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی آمریکا شد.
برنامه فصل جدید از رقابت های سری آ ایتالیا اعلام شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.
در حالی که چند روزی است با عبور از بهار به تابستان رسیده ایم، طبق وعده مسئولان وزارت صمت بایستی تا به امروز ۲۰۰ هزار خودروی خارجی وارد کشور می‌شد. وعده‌ای که ۱۰۰ هزارتای آن در سه ماه پایانی سال قبل و ۱۰۰ هزارتای دیگر نیز در سه ماه ابتدایی امسال بایستی محقق می‌شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان 2023-2024 را معرفی کرد.
شش رقیب علیرضا دبیر ردصلاحیت شدند
شش ماه بعد از جدایی تیته از تیم ملی برزیل، این تیم بدون مربی مانده و فدراسیون جز کارلو آنچلوتی هیچ گزینه دیگری ندارد.
آب و هوای این شهر خشک و کوهستانی است. به طوری که در تابستان آب و هوای خنک و خشک دارد و در زمستان سرمای سوزناک بر آن حاکم است. دمای تبریز در گرم ترین حالت ممکن به 30 ال 40 درجه و در سردترین حالت بین 10- تا 5 درجه سانتی گراد می رسد. بهترین زمان سفر به تبریز از اواسط بهار تا اواخر تابستان است.
اردبیل به شهر بدون کولر شهرت دارد و تابستان‌های آن آنقدر خنک است که بسیاری از مردم هیچ نیازی به وسایل سرمایشی پیدا نمی‌کنند. زمستان‌های این شهر واقعا استخوان سوز است و دمای آن در سردترین روز‌های سال به ۸ الی ۱۱ درجه زیر صفر نیز می‌رسد. تابستان و بهار بهترین زمان سفر به اردبیل است.
خولین لوپتگی شکست پرگلی را در این هفته لیگ جزیره تجربه کرد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: اگر بانکی همواره ناترازی داشته باشد و در عین حال بخواهد به فعالیت خود ادامه دهد به ناچار باید به سمت تعیین تکلیف و انحلال آن بانک پیش برویم. البته عموم این بانک‌ها دارایی‌های مناسبی اعم از املاک و غیره دارند.
مهدی تارتار شاید اولین کسی بود که از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم‌ملی حمایت کرد.
فدراسیون فوتبال اکنون علاوه بر گزینه‌های داخلی که معرفی کرده، مذاکرات را تا روز سه شنبه با شش گزینه خارجی نیز دنبال خواهد کرد.
هر روز به جای سه وعده غذایی بزرگ شش وعده غذایی کوچکتر داشته باشید. این کار کمک میکند تا معده تان را بیش از حد پر نکنید و از تولید بیش از اندازه اسید معده جلوگیری کنید. سه وعده غذایی کوچک و سه میان وعده هم میتواند گزینه خوبی باشد.
برگزاری رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه، با نام «درخت بلوط» که حدود «شش هزار و چهارصد» سرباز آمریکایی در کنار بیش از «یک‌هزار و پانصد» سرباز اسرائیلی و نیز «یکصد و چهل» فروند هواپیما از جمله بمب‌افکن‌های استراتژیک «ب-۵۲» و جنگنده‌های فوق پیشرفته «اف-۳۵» و همچنین «دوازده» شناور از جمله یک ناو هواپیمابر در آن شرکت می‌کنند.
بر اساس محاسباتی که توسط پروفسور جفری گوردون انجام شده است، این طرح برای تولید مقدار یکسانی از انرژی نسبت به بهترین گزینه شکافت هسته‌ای به شش برابر جرم کمتری نیاز دارد.
لیورپول انتقال کودی خاکپو، گزینه خط حمله منچستریونایتد، را رسمی کرد و او را با قرارداد شش ساله به خدمت گرفت.
شمارش کالری دریافتی و چسبیدن به غذا‌های کم چرب ممکن است برای دور کمر ما بهترین گزینه نباشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ