نشریه آ.اس مدعی شد احتمال حضور پاکو خمس، سرمربی 52 ساله تراکتور روی نیمکت تیم ملی ایران وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه اکیپ امروز نوشت که پی اس جی بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را فعال کرده اما به بارسلونا پنج روز برای مذاکره مستقیم فرصت داده است.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
طبق ادعای نشریه تلگراف، یوفا ضرر مالی رئال در دو سال گذشته را 330 میلیون یورو ارزیابی کرده است.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
میدل ایست‌ای مدعی است، زمانی که علی باقری کنی، مذاکره کننده ایران درمیانه رایزنی‌ها هسته‌ای قرار داشت، شمخانی گزارش‌های محرمانه را در اختیار چند نفر از جمله سعید جلیلی قرار داده بود. ادعایی که تایید نشده است. به ادعای میدل ایست ای، شمخانی یکی از مخالفان سرسخت برجام بود. او در دوران ریاست حسن روحانی و فارغ از خواست رئیس جمهوری وقت برای انجام رایزنی‌های هسته‌ای به وین نرفت.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد، منچستریونایتد مذاکرات برای انتقال قرضی نیمار از پاری سن ژرمن را آغاز کرده است.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
نشریه میرر امروز ادعا کرد که در صورت حذف لیورپول از لیگ قهرمانان، لیورپول مخالفتی با فروش محمد صلاح در تابستان نخواهد داشت.
یک نشریه اسپانیایی می‌گوید کیلیان امباپه در صورت شکست پی‌اس‌جی از بایرن مونیخ و حذف این تیم از چمپیونزلیگ خواهان ترک این تیم فرانسوی خواهد شد.
نشریه میرر امروز ادعا کرد که مدیران منچستریونایتد معتقدند که دیر یا زود باید هفت بازیکن حال حاضر تیم به صورت قرضی یا دائمی به باشگاهی دیگر منتقل شوند.
یک نشریه آمریکایی اعلام کرد حمید سجادی در لیست تحریم‌ها قرار خواهد گرفت.
نشریه مارکا امروز ادعا کرد که کار انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو مادرید طی روزهای آتی نهایی خواهد شد.
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که میثم جبلی پناهنده شده است.
دیلی میل انگلیس مدعی شد که باشگاه النصر قصد دارد تا مارکو رویس را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
نشریه لوپاریزین امروز ادعا کرد که نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به دیدیه دشان پیشنهاد تمدید تا 2024 را داده و دو طرف به توافق اولیه رسیده اند.
طبق ادعای نشریه آاس، استفان بایچتیچ، پدیده جوان لیورپول، بازی برای تیم ملی اسپانیا را به صربستان ترجیح می‌دهد.
نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه همه به جز یک نفر از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شده اند و اولین شب آرامش تیم، شب جدایی ستاره رئال بود.
نشریه میرر امروز ادعا کرد که رونالدو از اریک تن‌هاخ تقاضای بخشش کرده است. او از مربی هلندی خواسته تا به تمرینات گروهی برگردد.
طبق ادعای نشریه دیلی استار، باشگاه منچستریونایتد کریستیانو رونالدو را به دلیل بی انضباطی در جریان بازی مقابل تاتنهام، یک میلیون پوند جریمه کرده است.
نشریه انگلیسی بار دیگر نسبت به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش منفی نشان داد.
نشریه آمریکایی پولیتیکو مدعی شد در نامه ارسالی به سفرای اتحادیه اروپا گفته شده است که مجازات ایران «تاثیر زیانباری بر روابط ایران و اروپا که در حال حاضر در شکننده‌ترین وضعیت است خواهد داشت.»
نشریه اکیپ امروز از توافق اولیه بارسلونا و اتلتیکو برای کاهش بند خرید دائمی آنتوان گریزمان خبر داد. توافقی که کمک خواهد کرد از بازی های بعد، گریزمان در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان برود.
نشریه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به تغییر و تحولات فوتبال ایران نوشت: کی‌روش در آستانه حضور در نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور قرار دارد.
نشریه «الرایه» قطر مدعی شد مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی به صورت رسمی راهی السیلیه قطر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ