یک رسانه اسپانیایی مدعی شد که گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون اکوادور برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تایید گزینه بودن افشین قطبی برای هدایت تیم امید، گفت: پیش قرارداد دستیار خارجی ارسال شده است.
طی روزهای اخیر از محمود فکری به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران نام برده شده بود. پیش از این مهدی مهدوی‌کیا هدایت تیم امید را در اختیار داشت.
خمز گزینه خارجی هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم شده بود اما تمدید چهارساله با یک مربی چندان مرسوم نیست و هنوز رقم این قرارداد جدید مشخص نشده است.
حسین فرکی می‌گوید از ابتدا قصد ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال را نداشته و تنها تعلل او در اعلام این موضوع باعث شد تا شایعات شکل بگیرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال قطر که گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود، رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اکوادور انتخاب شد.
سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی هدایت اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه «ایرانی» خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد.
فلیکس سانچز گزینه اسپانیایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران هدایت اکوادور را بر عهده گرفت.
فلیکس سانچز که گفته می شد جدی ترین گزینه هدایت ایران و جانشینی کارلوس کی روش است، به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور انتخاب شد.
گزینه هدایت تیم ملی ایران، با پیشنهاد جذابی از آمریکای جنوبی مواجه شده و ممکن است پس از ۱۶ سال کار در قطر با چالش بزرگی رو به رو شود.
جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران، از امیر قلعه‌نویی به عنوان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی نام برد.
ملی‌پوش فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی گفت: آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم.
در شرایطی که چندان درباره این موضوع صحبتی نشده، پروژه مخفی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران یک گزینه جذاب ایتالیایی است؛ مربی‌ای که قطعا آندره آ استراماچونی نیست و پیش‌از‌این سابقه حضور در ایران را هم نداشته است
رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
با انصراف امیر قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران می‌توان اینطور برداشت کرد که پروژه انتخاب سرمربی ایرانی کاملا منتفی شده است.
فدراسیون فوتبال روز گذشته با ارسال نامه‌ای محرمانه به ۵ مربی از آن‌ها برای حضور در تیم ملی برنامه خواست.
«پاکو خمز» که در حال حاضر هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز را بر عهده دارد و نتایج خوبی با این تیم به دست آورده، از گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است.
بهمن فروتن که زمانی از منتقدان اصلی امیر قلعه‌نویی بود حالا او را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران می‌داند.
نام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی چین مطرح شده است.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم اتحاد کلبا جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. این خبر بعد از جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون ایران منتشر شده است.
از دستیار سرمربی تیم ملی اسپانیا به عنوان گزینه جدید فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور یاد می شود.
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ