وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که این کشتی در ابتدا سعی کرد به سمت آب‌های سرزمینی ایران برود، اما توسط نیروی دریایی انگلیس متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلورلی مدعی شده است که ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶ تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است. وی همچنین مدعی شد که قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌ای است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید این تیم در حدود یک دهه اخیر بزرگ‌ترین تیم انگلیس بوده است.
ابولا، نشریه معروف پرتغالی، از زیرنظر گرفتن شرایط مهدی طارمی توسط یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا خبر داد.
اتحادیه فوتبال انگلیس تحقیقات رسمی درباره صحبتهای یورگن کلوپ با داور دیدار دیشب لیورپول و تاتنهام را آغاز کرده است.
نیروی دریایی انگلیس مدعی شد که یکی کشتی حامل تسلیحات ایران را در دریای عمان متوقف کرده است.
کاردار سفارت ایران در لندن گزارش ادعایی و تحریک‌آمیز یک نشریه صهیونیستی مستقر در لندن درباره برنامه ایران درخصوص بستن سفارت انگلیس در تهران را رد کرد.
وزارت دفاع انگلیس با تکرار ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین، مدعی شد که روسیه از نیمه فوریه دیگر از پهپادهای ایرانی استفاده نکرده است!
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آینده یورگن کلوپ در لیورپول با تهدید مواجه است و بعد از شکست دیشب مقابل رئال مادرید مذاکراتی در هیات‌مدیره باشگاه درباره استعفای او انجام شده است.
نخست وزیر انگلیس ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین که بار‌ها از سوی مقامات کشورمان رد شده است مدعی شد که غرب باید از اوکراین دربرابر حملات هوایی روسیه و پهپاد‌های ایرانی حفاظت کند.
مت جاکز رئیس پلیس «ضدتروریسم» انگلیس روز پنجشنبه مدعی شد که مأموران این بخش عملیات ویژه پلیس تمرکزشان را روی اقدامات کشور‌های متخاصم نظیر روسیه، چین و ایران قرار داده‌اند. او مدعی شد تحقیقات مرتبط با تهدید‌های کشور‌ها طی دو سال گذشته چهار برابر شده‌اند. او مدعی شد که ایران دست‌کم ۱۵ بار برای ربودن یا قتل شهروندان انگلیس تلاش کرده است.
دیلی میل انگلیس مدعی شد که باشگاه النصر قصد دارد تا مارکو رویس را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه‌های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
انگلیس می گوید که روسیه احتمالاً کلاهک های هسته ای را از موشک ها حذف و آن ها را به سمت اوکراین شلیک می کند.
این نویسنده انگلیسی در مقاله‌ای نوشته: شنیده بودم که ملکه به نوعی بیماری سرطان مغز استخوان مبتلاست که خستگی، کاهش وزن و مشکلات حرکتی ملکه تأییدکننده آن بود که غالبا در طول یک سال آخر زندگی ملکه به ما گفته می‌شد.
ستاد عملیات تجاری نیروی دریایی انگلیس مدعی شد که صبح امروز (جمعه) یک پهپاد یک کشتی را در دریای عمان متوقف کرده است.
وزارت خارجه انگلیس با طرح ادعای واهی تهدید روزنامه‌نگاران، کاردار سفارت جمهوری اسلامی در لندن را احضار کرد.
ایران ادعای نمایندگان آمریکا، فرانسه و انگلیس در نشست شورای امنیت را رد کرد.
نماینده انگلیس در شورای امنیت ادعا کرد که روسیه و ایران قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل را نقض کرده اند.
دیلی میل ترس مقامات فوتبال انگلیس، از بی احترامی تماشاگران فوتبال به ملکه الیزابت را یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد.
دیلی میل ترس مقامات فوتبال انگلیس، از بی احترامی تماشاگران فوتبال به ملکه الیزابت را یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد.
ناصر کنعانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس ادعا کرده که لندن باید از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ