گردهمایی سالانه معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی با تاکید بر مرجعیت علمی و بهبود شاخص های سلامت مبتنی بر تحقیقات نافع، با انتشار خلاصه سیاستی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه پس از سفر خود به عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
متوسط بارندگی و طبیعت خشک و نیمه خشک ایران، لزوم اجرای طرح کاشت درخت را دو چندان می‌کند.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
در شبی که گل گهر برای مدعیان خط و نشان کشید هافبک تکنیکی این تیم گلزنی کرد تا یکی از بهترین های تیمش باشد.
رئیس جمهور تفویض اختیارات ویژه به استاندار سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات و پیشبرد امور استان را ضروری دانست و بر تداوم هماهنگی همه مدیران استان برای رفع مشکلات تاکید کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.
وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای خواستار تضمین امنیت رئیس‌جمهور نیجر شد.
دیوان عدالت اداری مرجعیت شورای رقابت در نرخ گذاری خوراک گازی پتروشیمی‌ها و یوتیلیتی را تایید کرد.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برنامه‌های این بنیاد برای ارتقای اثربخشی فعالیت نخبگان حوزه‌های تخصصی علوم پایه گفت و تاکید کرد: این کار در راستای تحقق مرجعیت علمی ایران است.
سازمان بسیج رسانه در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای بر ضرورت تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی تاکید کرد و آن را راهکار خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن برشمرد.
وحیدی تاکید کرد: تروریسم تصویری شارلی ابدو انتقام‌گیری از هویت ایرانی و اسلامی، نفرت‌افکنانه و زن‌ستیزانه است ... اقدام موهن این نشریه فرانسوی علیه مرجعیت دینی و ارزش های اسلامی که به روشنی مصداق "اسلام ستیزی" و "نفرت‌افکنی" است، اهانتی به مقام زن، به ویژه زنان ایرانی هم محسوب می شود.
سفیر ایران با انتقاد از رفتار‌های دوگانه کشور‌های اروپایی با موضوع حقوق بشر، تاکید کرد: کشور‌هایی که در تشویق مردم به خشونت و اجازه سوء استفاده از آزادی بیان توسط رسانه‌های ضدایرانی مروج خشونت و توهین کننده به مرجعیت سیاسی و دینی ایران نقش دارند، بهتر است به جای فشار سیاسی بر ایران و دلسوزی غیرواقعی برای مردم ایران، به وظایف خود بر اساس کنوانسیون وین برای حفاظت از اماکن دیپلماتیک و دیپلمات‌های ایرانی عمل کنند.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که فتوای جهاد کفایی مرجعیت، مقدسات عراق و شهروندان آن را با همه تنوعش حفظ کرد و شهدا در برهه ای سرنوشت ساز به آن لبیک گفتند.
وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی با وزرای خارجه پاکستان ،کویت و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی OIC بر محکومیت هتک حرمت صهیونیستی مسجدالاقصی و توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی تاکید کرد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رجعت به ایران برای آمریکایی‌ها نقطه مرجعیت جهانی است، تاکید کرد: معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن ایستاده و نقش تعیین کننده دارند.
نماینده سبزوار با بیان اینکه آیت‌الله حائری طی اقدامی شجاعانه و بی‌نظیر مرجعیت را از خود خلع کرده و همه را به آیت الله العظمی سید علی خامنه ای ارجاع داد و تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها را یک جا خنثی کرد و قدرت مرجعیت شیعه را به رخ دشمنان کشید، تاکید کرد: قطعاً تاریخ به احترام آیت الله حائری خواهد ایستاد.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
آیت الله سید کاظم حائری در بیانیه خود در کناره‌گیری از مرجعیت تاکید کرد: بر همه مومنان لازم است که از ولی فقیه، رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اطاعت کنند.
یک تحلیلگر سیاسی ضمن تاکید بر نقش مرجعیت در شکست توطئه ها علیه عراق، تاکید کرد که این کشور هنوز وارد تونل تاریک نشده و شاهد کشمکش های سیاسی است.
یک عضو ائتلاف الفتح در عراق تاکید کرد: شرایط سخت و دشوار سیاسی اخیر در عراق، ناشی از توطئه آمریکا، انگلیس و امارات است که ما را در برابر دو انتخاب قرار می دهد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید گروه حراست شرکت مس با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیران و مسئولان حراست کل کشور و ایمیدرو برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ