دیوان عدالت اداری مرجعیت شورای رقابت در نرخ گذاری خوراک گازی پتروشیمی‌ها و یوتیلیتی را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه میزان تولید علم و شیب رشد این تولیدات در کشور نشان از آن دارد که اگرچه میزان تولیدات و جایگاه علمی نسبت به گذشته تغییر زیادی نداشته اما شیب رشد علمی در بزنگاه مهمی قرار دارد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به گسترش کارکردهای هوش مصنوعی در سال‌های آینده گفت: همان‌گونه که در دانش ژنتیک و نانو، عقب‌ماندگی‌ها را پشت سر گذاشتیم و امروز در لبه فناوری قرار گرفته‌ایم، اگر امروز به صورت فعالانه با مقوله هوش مصنوعی مواجه شویم، می‌توان از این فناوری فرصت ساخت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مرجعیت معلم به رفتار خود معلم وابسته است و مشکل معیشت معلم باید توسط مجلس و دولت حل شود، اما در این میان نباید از منزلت و مرجعیت معلم غفلت کنیم.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، کسب مرجعیت علمی و افزایش سهم تحقیقات و فناوری از GDP کشور لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
فاضل‌میبدی با بیان اینکه نهاد‌های امنیتی باید زودتر از این وارد می‌شدند، گفت: از مراجع و علما تشکر می‌کنم که هشدار و اندرز خوبی برای دنبال کردن سریع این حادثه به مسئولان دادند. من که روز اول درباره این حادثه مصاحبه کردم، به مذاق بسیاری خوش نیامد و گفتند چرا اسم گروهی را بردید؟ اما من معتقدم پشت این حادثه جریانی وجود دارد.
گردهمایی سالانه معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی با تاکید بر مرجعیت علمی و بهبود شاخص های سلامت مبتنی بر تحقیقات نافع، با انتشار خلاصه سیاستی به پایان رسید.
وزیر علوم گفت: برگزیدگان در جشنواره‌های خوارزمی و المپیادهای علمی می‌توانند در راستای تحقق «مرجعیت علمی» و «تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش» از اولویت‌های وزارت علوم گام بردارند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جشنواره «خوارزمی» مرجعیت علمی کشور را محقق می‌کند.
مشهد ـ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرجعیت علمی نیازمند مراکز تحقیقاتی پویا و متمرکز است و فعالیت‌های این مراکز باید در راستای اولویت‌های کلان کشور باشد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به نقش مرجعیت در این کشور افزود: عراق با آگاهی مرجعیت توانست از چالش‌ها عبور کند.
سازمان بسیج رسانه در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای بر ضرورت تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی تاکید کرد و آن را راهکار خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن برشمرد.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که فتوای جهاد کفایی مرجعیت، مقدسات عراق و شهروندان آن را با همه تنوعش حفظ کرد و شهدا در برهه ای سرنوشت ساز به آن لبیک گفتند.
وزیر کار عراق در سخنرانی به نمایندگی از نخست‌وزیر عراق در مراسم یادبود فرماندهان پیروزی بر داعش گفت: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس اولین لبیک گو به فتوای جهاد کفایی مرجعیت شیعه بودند.
شاخص استنادات در مرجعیت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان اعلام شد.
علی مجتهدزاده نوشت: درست است که مرجعیت قانون در ایران به شدت دچار صدمه شده، اما واقعیت این است که این مرجعیت هنوز کاملا از بین نرفته و امکان احیا و ارتقای آن همچنان هست.
روزنامه خراسان در گزارش امروز خود به نقد عملکرد یکساله پیمان جبلی در صداوسیما پرداخت و انتقادات تند و تیزی کرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: آیت‌الله حائری در اقدامی شجاعانه مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داد و نقشه‌های دشمن را خنثی کرد، لذا تاریخ به احترام او خواهد ایستاد.
آیت الله سید کاظم حائری در بیانیه خود در کناره‌گیری از مرجعیت تاکید کرد: بر همه مومنان لازم است که از ولی فقیه، رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اطاعت کنند.
در بیانیه رسمی آیت الله حائری از مراجع تقلید در عراق آمده که به علت ضعف قوای بدنی وعدم سلامتی جسمی ناشی از کهنسالی که مانع از پیگیری امور امت اسلامی می‌شود، از جایگاه مرجعیت انصراف می‌دهد.
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مسئله محور نبودن آموزش‌های اقتصادی ما موجب شده دانش آموزان از مراکز دیگری خارج از آموزش و پرورش نیازهای خود را برطرف کنند.
رئیس‌جمهور گفت: شورای عالی جوانان باید شورایی فعال و کارآمد در حل مشکلات و مرجعی مورد اعتماد برای جوانان باشد.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت:با توجه به افزایش سطح علمی و ارتقای توانمندی‌های مرکز تحقیقات، مجوز مرجعیت استعلام اختراع از سوی سازمان ثبت اسناد به پزشکی قانونی اعطا شد.
یک تحلیلگر سیاسی ضمن تاکید بر نقش مرجعیت در شکست توطئه ها علیه عراق، تاکید کرد که این کشور هنوز وارد تونل تاریک نشده و شاهد کشمکش های سیاسی است.
مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید گروه حراست شرکت مس با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیران و مسئولان حراست کل کشور و ایمیدرو برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ