دانشمندان دریافته اند که خوردن یک شکلات ممکن است به کاهش وزن کمک کند. یافته نشان می‌دهند که نوع ارائه ماده غذایی بر میزان خوردن ما تاثیر می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
اگر به‌دنبال نامه، مصوبه یا اطلاعات خاصی از نهاد‌های دولتی هستید، می‌توانید درخواست خود را از طریق این سامانه ثبت و پیگیری کنید.
اگرچه انواع تجاری و خشک‌شده این محصول وجود دارد، اما خشک کردن آلبالو در خانه بسیار ساده و مقرون به صرفه بوده و شما با این کار از سلامت آن نیز مطمئن خواهید بود. برای داشتن آلبالوی خشک با کیفیت و خوشمزه در منزل می‌توانید از روش‌های گفته شده در این مقاله برای خشک کردن آلبالو استفاده نمایید.
هر قاشق عسل حدود ۶۵ کیلوکالری انرژی دارد و بنابراین میزان مصرف عسل باید برای هر فرد متناسب با کالری روزانه مورد نیازش باشد. با وجود این، مصرف روزانه دو قاشق مرباخوری عسل بلامانع است؛ انجمن قلب آمریکا نیز توصیه می‌کند که مردان تا حداکثر ۹ قاشق کوچک چای خوری (۳۶ گرم) و زنان تا حداکثر ۶ قاشق چای‌خوری در طول روز می‌توانند عسل مصرف کنند.
شما می‌توانید از هر نوع گوجه فرنگی برای خشک کردن استفاده کنید یا آن را به راحتی خودتان خشک کنید، بهتر است برای خشک کردن از گوجه فرنگی‌هایی استفاده کنید که سفت‌تر باشند و زیاد آبدار نباشند.
ویژگی Write to Me می‌تواند پیش‌نویس‌های ایمیل کاملی را بر اساس دستور‌های ساده برای شما ایجاد کند. این ویژگی در حال حاضر به عنوان بخشی از برنامه Workspace Labs در دسترس است؛ به گونه‌ای که می‌توانید به صورت آنلاین در آن تمایل خود را برای پیوستن به برنامه اعلام کنید.
اگر هر روز ماکارونی بخورید، مواد مغذی را که برای مثال در غلات از جمله گندم سیاه، برنج قهوه‌ای و کینوا وجود دارد، دریافت نمی‌کنید، اما اگر خوردن هر روزی ماکارونی را دوست دارید، می‌توانید بررسی کنید که مشکلی در دستگاه گوارش یا بیماری‌های خود ایمنی دارید؟ پوست شما چگونه به نظر می‌رسد؟ آیا اضافه وزن دارید یا نه؟ اگر مشکلی ندارید، می‌توانید از ماکارونی تهیه شده از گندم معمولی در حد اعتدال استفاده کنید.
یکی از مشکلات اساسی در تهیه انواع شور و ترشی، کپک‌ها هستند، اما زیاد نگران نباشید، چون با دانستن برخی ترفند‌ها می‌توانید از کپک زدن انواع ترشی جلوگیری کنید. کپک‌هایی که روی ترشی تشکیل می‌شوند، سم خطرناک مایکوتوکسین تولید می‌کنند که باعث نرم شدن مواد غذایی و تغییر طعم و رنگ آن‌ها می‌شوند. این سم می‌تواند باعث بروز مسمومیت غذایی هم شود. در اینفوگرافیک زیر با روش‌هایی برای کپک نزدن ترشی آشنا می‌شوید.
این نمونه کار را هم می‌توانید سرخ کنید و هم می‌توانید برای تزئین و حتی سالاد روی میز بگذارید.
برای قفل کردن دستگاه Android خود، از دستگاه دیگری برای ورود به حساب Google خود استفاده کنید و Find My Device را فعال کنید. پس از ورود به سیستم، Secure Device را انتخاب کنید و سپس یک رمز عبور جدید برای صفحه قفل تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از راه دور دستگاه خود را از صفحه Find My Device پاک کنید.
در خصوص علل زمینه‌ای افزایش وزن، عوامل بی‌شماری می‌توانند در این امر نقش داشته باشند. در چند دهه گذشته، کربوهیدرات‌ها تا حدودی شهرت بحث برانگیزی پیدا کرده و بسیاری را به این فکر وا داشته‌اند که آیا این مواد غذایی می‌توانند سبب افزایش وزن شوند یا خیر.
چند راه کلیدی وجود دارد که می‌توانید سرعت لپ تاپ خود را افزایش دهید.
متأسفانه، افراد دارای اضافه وزن، اغلب دچار مشکلات تصویر بدنی می‌شوند؛ نگرانی در مورد اینکه دیگران چه فکر می‌کنند یا چگونه ظاهر می‌شوند می‌تواند مانع بزرگی برای کاهش وزن باشد. در عوض، یادگیری دوست داشتن بدن و نگرانی کمتر در مورد اندازه آن تأثیر مثبتی دارد.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
ناوبری سه دکمه‌ای مدت‌هاست که حالت پیش فرض اندروید نیست، اما اگر آن را از دست دادید، می‌توانید به راحتی آن را برگردانید. از Settings به System, Gestures بروید و سپس روی System Navigation ضربه بزنید. پیمایش اشاره‌ای به‌طور پیش‌فرض انتخاب می‌شود، اما می‌توانید روی ناوبری ۳ دکمه ضربه بزنید تا دکمه‌ها در پایین صفحه ظاهر شوند.
می‌توانید از گوشی هوشمند خود برای شناسایی دوربین‌های مخفی بهره ببرید تا دیگران نتوانند بدون اجازه، از شما فیلم تهیه کنند.
بسیار شنیده اید که گفته می‌شود چگونه کاهش وزن پس از ۵۰ سالگی دشوارتر از سنین پیش از آن است. در حالی که برخی از عوامل بیولوژیکی وجود دارند که می‌توانند کاهش وزن را در دهه پنجم عمر و پس از آن دشوارتر سازند برخی از مواردی که باعث حفظ وزن می‌شوند مرتبط با تغییر سبک زندگی شما هستند.
برای کاهش قند خون، کنترل و پایین نگه داشتن آن روش‌های طبیعی وجود دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها بدون ضرر و عوارض جانبی برای بدن، قندخون خود را پایین بیاورید. در ادامه با روش‌های طبیعی پایین آوردن قند خون آشنا شوید.
بعد از ۶ ماه پیاده‌روی و ورزش هوازی بانوان می‌توانند وارد ورزش موازی و انجام تمرینات قدرتی شوند. ولی باید بانوان توجه کنند که در دوران شیردهی اصلا نباید به بدن فشار آورد و براساس همه مقالات علمی شیردهی هیچ منافاتی با ورزش در حد متوسط ندارد.
اگر بودجه‌ی زیادی برای خرید مبلمان نو ندارید. حتی می‌توانید برای مغازه‌ی خود کاناپه‌ای دست دوم خرید کنید. هرگونه مبلمان وبهلسترد، مانند کاناپه‌های دست دوم، قبل از ورود به داخل خانه یا مغازه باید کاملا تمیز شوند. در غیر این صورت، به صورت ناخواسته میکروب، بو و آفت ناخواسته را وارد خانه خود کردید.
پروفسور جوآنا ال. کلی، یکی از پژوهشگران دانشگاه ایالتی واشنگتن گفت: «بسیاری از ما کاملا مجذوب این موضوع هستیم که چگونه خرس‌ها می‌توانند در طول سال وزن زیادی به دست آورند و سپس به خواب زمستانی رفته و در این دوره از همه انرژی‌ای که ذخیره کرده‌اند استفاده کنند بدون اینکه افزایش و کاهش وزن چشمگیر پس از بیدار شدن از خواب در بهار پیامد منفی برایشان داشته باشد.»
با وارد‌شدن کودکان به سال‌های نوجوانی، میل آن‌ها به تنهایی، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه می‌شویم و تنهای‌شان می‌گذاریم. هر‌چه باشد وقتی نوجوانی گستاخ که مثل یک موجود خطرناک در اطراف می‌گردد و به دنبال دردسر است، راهی اتاقش می‌شود، می‌توانید نفس راحتی بکشید؛ اما اگر اجازه بدهید فاصله میان شما و نوجوان‌تان زیاد شود، نمی‌توانید در زمان لازم که بیشتر از هر وقت در خطر مسائلی مانند افسردگی، اعتیاد به اینترنت، اختلالات خوردن و آسیب‌زدن به خودش قرار می‌گیرد، به کمک او بروید.
تب خفیف دلیلی برای نگرانی نیست مگر اینکه در نوزادان رخ دهد. همچنین اگر تب شما با علائم شدیدتری مانند استفراغ مداوم یا گیجی همراه شد، ممکن است لازم باشد با پزشک تماس بگیرید. در غیر این صورت، شما می‌توانید آن را در خانه درمان کنید.
در صورتی که هنوز تاریخ انقضاء سیستم عامل دستگاه شما فرا نرسیده باشد، می‌توانید برای صرفه جویی در عمر باتری، بهبود سرعت و کاهش فرسودگی گوشی اندرویدی یا آیفون قدیمی خود روش‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، را دنبال کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ