چند راه کلیدی وجود دارد که می‌توانید سرعت لپ تاپ خود را افزایش دهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی به تاثیر آلودگی هوا بر بدن فکر می‌کنید اولین چیزی که احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند بیماری ریه است. با این وجود، شواهد به سرعت در حال رشد نشان می‌دهند که هوای آلوده می‌تواند باعث آسیب رساندن به سراسر بدن شود و قادر است انواع مشکلات را در سراسر بدن ایجاد کند.
پژوهشگران در بخش نتیجه گیری مقاله‌ای که درباره ارزیابی‌شان منتشر کردند نوشته بودند: "به نظر می‌رسد نوجوانان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها همگی معتقدند که سرعت تغییرات شخصی شان به شکلی خزنده کُند شده و بر این باور بودند که به تازگی به افرادی تبدیل شده اند که ثابت باقی خواهند ماند گویی که از نگاه شان تاریخ همواره امروز به پایان می‌رسد".
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
بهترین راه برای جلوگیری از سوختگی زبان این است که قبل از میل کردن یک لقمه بزرگ، غذای خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، قبل از نوشیدن یک نوشیدنی گرم، جرعه ای کوچک بنوشید.
دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی (AI) آنتی بیوتیکی جدید کشف کرده‌اند که می‌تواند گونه کشنده ابرمیکروب را از بین ببرد. هوش مصنوعی با کاهش هزاران ماده شیمیایی بالقوه به تعدادی انگشت شمار امکان آزمایش آن‌ها را در آزمایشگاه فراهم کرد. نتیجه این آزمایش، تولید یک آنتی بیوتیک آزمایشی و قوی به نام «آبوسین» بود که قبل از استفاده همگانی از آن به آزمایشات بیشتری نیاز دارد. محققان در کانادا و آمریکا می‌گویند که هوش مصنوعی این قدرت را دارد که به کشف دارو‌های جدید به طور گسترده‌ای سرعت ببخشد. این تازه‌ترین نمونه از آزمایشاتی است که نشان می‎‌دهد چگونه هوش مصنوعی می‌تواند انقلابی درعلم پزشکی ایجاد کند.
مطهری گفت: در کشور ما متاسفانه اعتراض به‌رسمیت شناخته نشده است، همین که عده‌ای اعتراض می‌کنند، به سرعت اینها را متهم به براندازی می‌کنند و سریع به درگیری کشیده می‌شود و این نقطه‌ضعفی است که ما داریم، درحالی‌که اگر از ابتدا ما مردم را عادت داده بودیم که به‌راحتی مثل بقیه کشورها حرف‌شان را بزنند؛ مردم عادت می‌کردند که چگونه اعتراض کنند.
بورس تهران یک هفته مثبت دیگر را هم پشت سر گذاشت، اما نسبت به هفته‌های گذشته، سرعت رشد بازار کم شده است. این هفته چگونه بازار شروع خواهد شد؟
ابزار‌های هوش مصنوعی نیز مرتکب اشتباه می‌شوند حتی اگر به سرعت در حال تکامل باشند. در حال حاضر (آوریل ۲۰۲۳ میلادی) برنامه‌هایی مانند Midjourney، Dall-E و Deep AI دارای اشکالاتی هستند به خصوص با تصاویری که افراد را نشان می‌دهند.
روزنامه آفتاب یزد نوشت، چگونه است که هربار رئیس جمهور عطف به دغدغه‌های مردمی سخنی در باب افزایش سرعت اینترنت مطرح می‌کند دقیقا یک روز بعد سرعت اینترنت در کشور به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.
به نظر می‌رسد که همزمان با شدت گرفتن دیپلماسی پنهان برای احیای برجام و تلاش میانجی‌گر‌ها برای سرعت بخشیدن به حل‌وفصل بحران در یمن که دو مساله عادی‌سازی رابطه تهران و ریاض و ثبات امنیتی و اقتصادی در منطقه به آن گره خورده، دولت بایدن تلاش می‌کند با تماس‌های دیپلماتیک مداوم با بازیگران منطقه‌ای محتوای بسته رایزنی‌های برجامی و غیربرجامی با ایران را بررسی و ذیل چارچوب نقشه کلان تعیین‌شده برای ایران در هر دو حوزه قرار دهد.
سازمان هواشناسی وضعیت هوای پایتخت را طی شبانه روز آینده پیش بینی کرد.
ممکن است فرد نتواند بلافاصله فشار خون خود را کاهش دهد. با این حال، با تغییر برخی عادات رفتاری، ممکن است بتوانند فشار خون خود را پایین نگه دارند و از افزایش فشار خون جلوگیری کنند.
برای ردیابی لپ تاپ گم شده چند ترفند وجود دارد که ممکن است کمک‌کننده باشند.
آیا سیا به عوامل موساد کمک کرد تا در فوریه ۲۰۱۸ میلادی پس از آن چه "سرقت قرن" نامیده شده از ایران فرار کنند و اسناد بایگاهی مخفی هسته‌ای ایران را از آن کشور خارج کنند؟ "مایک پمپئو" رئیس اسبق سیا و وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده در کتاب جدید خود تحت عنوان "هرگز یک اینچ نده" به این موضوع اشاره کرده، بدون آن که آن را کاملا مورد تایید قرار دهد
محققان با استخراج عطر-منظره در مصر باستان می‌توانند بفهمند که مردمان باستان این بو‌ها را چگونه تفسیر می‌کردند. رایحه یکی از قوی‌ترین تجربه‌های انسان است. افراد می‌توانند تفاوتِ بو‌ها را به خوبی تشخیص دهند. امروزه، دانشمندان می‌دانند که بو‌ها می‌توانند به سرعت خاطرات را تحریک کنند؛ و اغلب هر بویی معنایی دارد که با آن تداعی می‌شود. بوی کباب و چمن یادآور خاطرات تابستان است.
هیچ حکم اعدامی با روال طبیعی به این سرعت به نتیجه منتهی نمی‌شود، در کوتاه‌ترین زمان‌ها نیز حداقل ماه‌ها طول خواهد کشید. چگونه ممکن است که مطابق گزارش خبرگزاری دادگستری، دادگاه در ۲۹ آبان برگزار شود و حکم نهایی در ۱۷ آذر اجرا شود؟ یعنی فقط با ۱۸ روز فاصله.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
وزیر بهداشت گفت: پدیده کرونا هنوز برای ما علامت سوال است که چگونه ایجاد و تکثیر شد و چگونه ترامپ پس از ابتلا به کرونا به سرعت درمان شد؟ یعنی این‌ها هم میکروب را تولید کردند و هم راه مقابله با آن را دارند، ولی راه مقابله را به کسی نمی‌دهند.
وزیر بهداشت گفت: پدیده کرونا هنوز برای ما علامت سوال است که چگونه ایجاد و تکثیر شد و چگونه ترامپ پس از ابتلا به کرونا به سرعت درمان شد؟ یعنی این‌ها هم میکروب را تولید کردند و هم راه مقابله با آن را دارند، ولی راه مقابله را به کسی نمی‌دهند.
بسیاری از ما هنگام استفاده از اینترنت خانگی احساس ناراحتی می‌کنیم و به خصوص زمانی که در حال مطالعه یا انجام یک کار ضروری هستیم، از سرعت پایین اینترنت رنج می‌بریم، در حالی که افراد در حال استفاده از وای فای بسیار کم هستند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که وای فای شما هک شده باشد.
در بخشی از متن عباس عبدی آمده: فساد و فحشا در این اتهام دقیقا چه مصداقی دارد؟ اگر منظور فقدان روسری است، آیا ملتزم به نتایج این اتهام هستید؟ در این صورت باید همه زنانی را که واجد این وضع هستند به این اتهام محاکمه کرد؟ واقعیت این است که چگونه درباره این پرونده به سرعت همه امور به سرانجام می‌رسد، ولی دریغ از یک پرونده قضایی درباره انواع و اقسام تخلفات گسترده که سال‌های متمادی در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه نوشته شده است؟
در صورتی که هنوز تاریخ انقضاء سیستم عامل دستگاه شما فرا نرسیده باشد، می‌توانید برای صرفه جویی در عمر باتری، بهبود سرعت و کاهش فرسودگی گوشی اندرویدی یا آیفون قدیمی خود روش‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، را دنبال کنید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ