محمدرضا ساکت که در دوره سرمربیگری مارک ویلموتس به سمت دبیرکلی فدراسیون مشغول به فعالیت بود، اکنون بعد از سال‌ها به توضیح این پرونده پرماجرا پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی در سکوت کامل تیمش را مهیای حضور در لیگ برتر می‌کند؛ او امیدوار به شروع خوب در مسابقات است.
مس رفسنجان این روزها با هدایت ساکت الهامی بدون هیاهو کارش را جلو می‌برد و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های جذاب و البته پرقدرت لیگ بیست و سوم باشد.
اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرین امروز به احترام درگذشت فوتبالیست جوان آبادانی یک دقیقه سکوت کردند.
ساکت الهامی در سکوت کامل مشغول آماده سازی مس رفسنجان است؛ او رویاهای بزرگی را در تیم جدید در سر می پروراند.
احمد علیرضابیگی، نماینده‌ی تبریز در مجلس یازدهم و از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد درباره‌ی سکوت رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: «آقای دکتر احمدی‌نژاد» بیمار و رنجور نبوده اما تشخیصش این بود که اعتراض در این شرایط بازی در زمین دشمنانی است که به دنبال براندازی‌اند.
ستاره فینال حذفی، کمتر از 24 ساعت بعد از درخشش در دربی، تهران را برای تعطیلات ترک کرد.
در یک دوره خاص همه از مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که آنجا رخ می‌داد، صحبت می‌کردند. افرادی که به منطقه مثلث برمودا می‌رفتند، دیگر هرگز پیدا نمی‌شدند. اما چرا دیگر خبری از فعالیت در این منطقه نیست و مثلث برمودا ساکت است؟
سکوت معنادار یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی، شاید بهترین پاسخ به ادعاهای 24 ساعت اخیر بود.
ژاوی معتقد است انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه ها و بازی در ساعات نامناسب روز کاملا طبیعی و منصفانه هستند و او علی‌رغم همه تمسخرها ساکت نخواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان حاضر نشد.
با گذشت دو روز از شکست سنگین تیم هوادار مقابل استقلال و اتهام تبانی که به تیم ساکت الهامی برای این شکست وارد شده، این مربی فعلا واکنشی به این اتهام نشان نداده است.
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنان این تیم بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام در رختکن فقط سکوت کردند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قمه کشی در تاکسی اینترنتی/ قتل به خاطر مستی/ رازی در نیم قرن سکوت!/ رهایی مرد طلافروش از چنگ آدم ربایان/ دختر ۱۲ ساله پدر قاتلش را لو داد/ مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی/ ساخت پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت‌های سرقتی/ دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
گلر و مربی گلر با سابقه و نام آشنای پیشین پرسپولیس و دستیار ساکت الهامی در هوادار برای نخستین بار پس از جدایی از جمع سرخپوشان با خبرنگار ورزش سه گفت و گو کرد.
اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد. عشق و محبت به وجود اقدس اهل‌بیت (ع) باید در مقام یک الگو برای مقاومت در مسیر حق زمینه بروز و ظهور پیدا کند و این مهم در زمانه کنونی به‌صورت مقاومت در برابر اصوات شوم عده‌ای مزدور و دشمن خدا و امام زمان (عج) واقعیت پیدا می‌کند.
مارادونا جان شیفته داشت و این دلیلی بود که اینقدر دوست‌داشتنی‌اش می‌کرد. دیه‌گو درد را زندگی کرد و درد را می‌فهمید. برای رفتار و اظهارنظرهایش اپروچ داشت و در برابر ظلم سکوت نمی‌کرد. در برابر نژادپرستی ایتالیایی‌ها هم ساکت ننشست. در برابر جنگ‌طلبی آمریکا واکنش نشان داد. آنقدر که می‌گفت من از هر چه از آمریکا می‌آید بدم می‌آید. با تمام توان از آن بدم می‌آید
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: برخی خواص که برای کوچک‌ترین ضعفی در نظام بلافاصله مرثیه‌سرایی می‌کنند، در قبال کشتار و قتل‌عام وحشیانه و داعش‌مآبانه مردم بیگناه توسط آشوبگران ساکت مانده‌اند.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحبت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
علی رغم‌گذشت چند ساعت از حماسه مردم تهران در محکومیت اقدامات اخیر آشوب‌گران، رسانه‌های جریان معاند همچنان سکوت اختیار کرده‌اند.
انتظار، واژه ای آشنا برای فوتبال ایران است؛ از روزهایی که همه منتظر مشخص شدن رییس فدراسیون بودند و حالا همه‌ی اخبار حول محور تغییر یا عدم تغییر کادر فنی تیم ملی می‌چرخد.
سرمربی تیم نساجی می گوید که به خاطر اشتباهات فاحش داوری طی هفته های اخیر، هواداران از او خواسته اند تا بیشتر اعتراض کند و ساکت نباشد.
باشگاه استقلال در ساعت پایانی نقل و انتقالات اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد با مهاجم خود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ