عبدالرسول پورعباس- رئیس سازمان سنجش آموزش کشور- درباره اقدامات سازمان سنجش در زمینه برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد گفت که ما در آزمون‌های پیش روی دکتری و کارشناسی ارشد نیازی به اختلال اینترنتی در حوزه‌های برگزاری کنکور نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
دبیر شورای امنیت کشور گفت: چنانچه خواسته‌های مسئولان سنجش برآورده نشد و نگرانی برای امنیت آزمون بوجود آمد ما مجبور هستیم تصمیماتی را برای محدودیت اینترنت در زمان برگزاری آزمون اعمال کنیم. اگر لازم شد و بررسی‌ها به این نتیجه رسید در جلسات مربوطه تصویب خواهد شد و به اطلاع مردم می‌رسد.
وزیر کشور درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز آزمون گفت که این پیشنهاد رد شده است.
وزیر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.
در سال میلادی گذشته ۳۵ کشور قطع دسترسی به اینترنت را تجربه کرده‌اند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نخستین مرحله آزمون سراسری ۱۴۰۲ خوشبختانه در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: خوشبختانه تا به امروز موردی از تخلف در این زمینه کشف نکرده‌ایم و انصافا محدودیت‌های اینترنتی که در فرآیند برگزاری این آزمون اعمال شد در تامین امنیت و سلامت آن تاثیرگذار بوده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد اینترنت ثابت و همراه برای دقایقی در کل کشور قطع شد.
اینترنت همراه و موبایل امروز برای دقایقی قطع و مجددا وصل شد.
«محمدعلی زلفی‌گل» روز جمعه در گفت وگوی خبری در حاشیه برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها با بیان اینکه این قطعی اینترنت در اطراف حوزه‌های امتحانی برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و از این بابت پوزش می‌طلبم، تاکید کرد: این مصوبه شورای امنیت کشور بوده و قانونا باید اجرا می‌شد.
رحیمی جهان آبادی گفت: اینستاگرام و واتس آپ و تلگرام را هم محدود کنید؛ اصلا برق را هم قطع کنید. آیا می‌توانید کشور را به این شیوه اداره کنید؟ این نسل جدیدی که الان در کشور دارد زندگی می‌کند با نگاه کردن به این سیاست‌های ما فقط دارد افسوس می‌خورد، عصبانی می‌شود و چاره‌ای هم ندارد و هیچ راه گریزی هم برایش نیست.
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد محدودیت اینترنت در حوزه‌های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش: در ساعات برگزاری مرحله اول کنکور، اینترنت در کل کشور قطع خواهد شد.
در وضعیتی که وزیر ارتباطات از افزایش تعداد کاربران پیام‌رسان‌های بومی و شبکه‌های داخلی و همچنین مناسب بودن سرعت اینترنت خبر می‌دهد، مدیران اپراتور‌های مختلف کشور با اشاره به ضرر‌های چند صد میلیاردی خود، وضعیت فعلی این شرکت‌ها را بحرانی و نیازمند مساعدت می‌دانند.
در روزهای اخیر، کارشناسان و تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی از اجرای بی‌صدای طرح صیانت از فضای مجازی حرف می‌زنند. علی‌رغم بازگشت آرامش نسبی به خیابان‌های کشور پس از حدود ۲ ماه اعتراضات مداوم، کندی اینترنت، کاهش دسترسی به فیلترشکن‌ها، قطعی منطقه‌ای در چند استان کشور همچنان ادامه دارد. آیا این، صدای پای صیانت است؟!
روزنامه دیلی صباح ترکیه نیز، جمعه گذشته (چهارم آذرماه) را برای فروشندگان و هتلداران استان وان «شگفت‌انگیز» توصیف کرده و از هجوم مسافران ایرانی به این استان و غافلگیر شدن هتلداران وان، خبر داده و نوشته است: هتل‌داران ترکیه به دلیل قطعی اینترنت در ایران و دسترسی محدود مردم به پلتفرم‌ها در بحبوحه ناآرامی‌های ایران، رزرو زیادی از کشور همسایه دریافت نکرده‌اند، اما جمعیتی که اکنون به وان آمده هتلداران را غافلگیر کرده و لبخندی بر لبان کاسبان این منطقه نشانده است.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق بر اساس بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور می تواند منابع حمایتی را در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از قطعی اینترنت قرار دهد.
طی دو سال اخیر طرح الکترونیکی شدن نسخ و حذف دفترچه‌های کاغذی با جدیت در کشور استارت خورد تا همه چیز در بستر اینترنت شکل بگیرد و هم برای بیماران آسان باشد و هم پزشکان و بیمه‌ها، اما اکنون اینترنت که زیرساخت اصلی مورد نیاز این طرح است به دلیل ناآرامی‌های اخیر چندین روز است که دچار قطعی‌های مکرر شده و این امر باعث سرگردانی و تحمیل هزینه‌های فراوان به بیماران شده است.
وزارت ارتباطات اعلام کرد: از زمان شروع اغتشاشات به هیچ‌وجه قطعی کامل اینترنت در کشور رخ نداده است و طی یک ماه گذشته تمام سرویس‌های داخلی بدون هیچ اختلالی مشغول خدمات رسانی بوده اند.
اینترنت کشور از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ با محدودیت‌هایی همراه شد که در امری کم‌سابقه این اختلال برای بیست و چهارمین روز متوالی همچنان ادامه دارد. این نابسامانی در حالی در مسیر خود در حال پیشروی است که در عصر کنونی بیش از هر زمان دیگری اینترنت به زندگی اقتصادی و معیشت ده‌ها میلیون ایرانی گره‌ خورده است، اما اینکه قطعی اینترنت تا چه حدی بر معاملات بازار سهام تاثیر گذاشته و در پی آن معیشت و سرمایه سرمایه‌گذاران حاضر در بازار یادشده را تحت‌الشعاع قرار داده است، موضوعی است که توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب کرده است.
به گفته وزیر کشور تا پایان‌یافتن اغتشاشات محدودیت‌های اینترنتی ادامه دارد. هرگاه دستگاه امنیتی و اطلاعاتی مطمئن شود که دیگر چنین موضوعیتی نیست این محدودیت‌ها برداشته می‌شود.
وزارت ارتباطات اعلام کرد اینترنت سراسری قرار نیست در ساعات آینده قطع شود و از حرف های وزیر سوء برداشت شده است.
امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‌در حالیکه مردم زیر بار فشار مشکلات معیشتی، اجاره خانه، قیمت خودروهای بی کیفیت، قطعی آب و برق، گرانی ارز و نگرانی از مذاکرات بی حاصل اتمی و هزار معضل دیگر به زانو در آمده اند؛ برخی بزرگواران در کشور به دنبال محدود سازی اینترنت و جریمه نقدی برای بدحجابی و سختگیری بیشتر بر مردم هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ